ငါ့အတြက္ အခ်စ္ဟာမင္းပဲခ်စ္သူ
ပိုင္ဆိုင္ျခင္းေတြပူေလာင္မွန္းသိတာေတာင္
ငါမင္းကိုလက္မလႊတ္ႏုိင္ေသးဘူးပဲ....
.
.
...........................မနက္အာ႐ုံေရာက္ေတာ့မည္..
နာရီသံတစ္ခ်က္ခ်က္က သူတို႔အားေလွာင္ေျပာင္ေနသေယာင္ေယာင္ႏွင့္ အသြားအလာမပ်က္ၾကေခ်..စဲသြားၿပီျဖစ္ေသာ မိုးစက္ေတြက တေတာက္ေတာက္ႏွင့္ ေျခာက္ျခားဖြယ္ရာအေျခအေနတစ္ခုအား ပို႔ေဆာင္လ်ွက္...sofiအေလာင္းအားျမင္လ်ွက္ Jinပို၍ေသြးပ်က္ေနအံုးမည္စိုးတာေၾကာင့္ Namjoon ကJinအားအေပၚထပ္ကအခန္းဆီေခၚလာခဲ့သည္..
ဘာစကားမွမေျပာၾကေသာ္လည္း သူတို႔ႏွစ္ဦးသားလံုးလက္ေတြက တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္လ်ွက္သား..
အတန္ၾကာၿငိမ္သက္ေနၿပီးမွJinက အက္ကြဲေသာေလသံတို႔ျဖင့္...""ငါဝန္ခံလိုက္ပါ့မယ္Joon.."'
Namjoon ရင္ေတြလွပ္ခနဲျဖစ္သြားကာ ေခါင္းကိုခါယမ္းလိုက္သည္...မင္းကိုအဲ့လိုေနရာစီပို႔ရမယ္လို႔ေတြးတာနဲ႔ ငါကပိုနာက်င္ရတယ္Jin....
""Jin..ကိုယ့္ကိုၾကည့္..ဒီမွာ ကိုယ့္ကိုၾကည့္"'
Jinမ်က္ႏွာအားဆြဲကာ သူႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေစလိုက္သည္...သူသိတာေပါ့..ငယ္စဥ္ကတည္းကပင္ ၾကင္နာႏူးညံ့တတ္ေသာ Jinက သစ္ပင္ေလးမ်ားကိုေတာင္ အသက္႐ွိသည္ဆိုကာ တန္ဖိုးထားတတ္သူ...
သူဘယ္ေလာက္ေၾကာက္ေနလဲဆိုတာ မ်က္ဝန္းေတြထဲမွာ အတိုင္းသား...ငါ့အမွားေတြပါJin..
""မေၾကာက္နဲ႔.....
ၿပီးေတာ့...ခ်စ္တယ္.."'""Joon"'
(ဒီလိုေလး ျမင္ၾကည့္👆😥)
နီးကပ္လာေသာ ေလေငြ႔ေႏြးေႏြးမွာ အနမ္းတစ္စံုကို သူၾကဲခ်ေပးလိုက္သည္...
ႏူးညံ့စြာ...စြဲမက္စြာ...ထို႔ေနာက္..ယစ္မူးစြာ..
YOU ARE READING
Puppet
Fanfictionႀကိဳးဆြဲ႐ာ ကေနရတဲ့ ႐ုပ္ေသးတစ္႐ုပ္ဟာ ႀကိဳးဆြဲသူ သခင္ကိုခ်စ္ခြင့္႐ွိရဲ႕လား?? kim Namjoon x kim seok jin❤