*Zeina POV*
"Zein, man sāp tagad! Ko man teikt mazajiem, ja viņi jautās?" viņa dusmīgi prasīja man. Es paraustīju plecus.
"Gan jau izdomāsi." es atbildēju. Viņa apgrieza acis un ieskrēja iekšā. Es tikai iesmējos un pagriezos atpakaļ pret fanēm.
"Bet tu teici, ka tu nesit meitenēm.." viena no viņām teica. Manas acis iepletās.
"Es to nedomāju tādā veidā. Ja man iesistu fane, tad es nesistu pretī. Es neteicu, ka es nesitu Elijai pa dibenu." es atbildēju, jūtot vaigus piesarkstam, bet ignorējot to es sāku parakstīties faniem.
"Zein, Kristela publicēja audio.. Izklausās, ka tu tur nodarbojies ar seksu.." vēl viena fane teica. Man iepletās acis.
"Hah. Viņai taču bija tas audio!" Liams smejoties teica.
"Tā ir patiesība?" fani jautāja. Daudziem skan tas audio.
"Ak dievs, kapēc Edvards to ierakstīja?" es smejoties prasīju.
"Tapēc, ka visas sarunas ierakstās." Liams atbildēja.
"Nu labi, bet kapēc viņš sūtīja to Elijai?" es atkal prasīju. Šoreiz viņš tikai paraustīja plecus.
"Zein, tu vaidi seksīgi." fane noteica. Es pasmaidīju, jūtot vaigus atkal piesarkstam.
"Jums nebija tas jādzird, bet Elija atriebās man un noveicās jums." es atbildēju, parakstoties viņai.
"Var arī parakstu manai labākajai draudzenei?" viņa prasīja, norādot uz savu draudzeni. Es viņai uzsmaidīju.
"Protams." es atbildēju parakstoties. Pirmā saķēra manu roku un sāka spēlēties ar maniem pirkstiem. Appētīja tetovējumus. Es ļāvu viņai tos appētīt un iedevu brīvo roku citai fanei.
"Tev ir tik smuki tetovējumi!" pirmā fane noteica. Es iesmējos.
"Tu skaistāka." es komplimentēju viņu, tad iedevu roku citām fanēm. Starp lielajām fanēm pie vārtiem izspraucās divi mazi puisīši, kuri abi pastiepuši lapiņas un vienu marķieri skatījās man acīs. Lielās fanes un fani centās tikt priekšā, bet meitene, kura appētīja manus tetovējumus neļāva nevienam aizgrūst mazos.
"Tā, meitenes un puiši. Neliekat man aiziet prom no šejienes. Apstājaties un ja jūs draudzīgi laidīsiet pārējos pēc parakstiem, tad es jūs varbūt ielaidīšu iekšā un mēs varēsim dārzā visi pasēdēt kaut vai visu nakti." es pakliedzu, lai visi dzird. Visi apstājās un tiem, kuriem jau bija abi, mans un Liama, paraksti, devās uz aizmuguri. Es parakstījos mazajiem.
"Kur ir jūsu vecāki?" es prasīju.
"Mājās. Māsa palaida, lai mēs dabūjam parakstus." viens no viņiem teica.
"Kura ir viņu māsa?" es prasīju faniem. Viena meitene pacēla roku. Es norādīju, lai viņa atnāk. Viņa pienāca pie vārtiem. Es parakstījos arī viņai.
"Zein, pīpēsi vēl vienu?" Liams prasīja. Es iesmējos.
"Tev ir?" es uzdevu pretjautājumu.
"Jā." viņš atbildēja. Viņš man pasniedza vienu un es to paņēmu.
-
Mēs iegājām iekšā. Elija taisa sev salātus. Viņai ir īsi svārciņi un krop tops. Es piegāju pie viņas un apskāvu viņu no mugurpuses.
"Neaiztiec mani." viņa klusi nomurmināja.
"Nu peļukiņ, piedod. Tu zini, ka es tevi mīlu vairāk par visu citu. Un arī mazos. Es jūs visus mīlu." es klusi noteicu.
YOU ARE READING
Story Of Our Love »Z.M.« ✔️
FanfictionKristela Malika atgriežas pie Zeina. Jauni piedzīvojumi, asaras, prieki un pats galvenais ir viens jautājums. Vai Kristela, kopā ar savu ģimeni un draugiem, spēs tam visam iziet cauri? Atbilde ir šajā grāmatā! - TuRpInĀjUmS!