Elija nolika gulēt mazos, bet mēs palikām ārā un dziedājām. Liams bija aizbraucis pakaļ ēdienam un tagad mēs visi vienkārši runājam. Mēs klausamies fanu stāstus par to, kā mēs viņus piesaistījām un viņi sāka fanot.
"Man klasē visi teica, ka Kristela patiesībā ir iedomīga un, kad es centos atrast kādu video kur viņa ir iedomīga, man sanāca arī skatīties ļoti daudz video, kur viņa ir tiešām ļoti jauka un visas tās reizes, kad viņa fanus iepriecina un visu pārējo.. Tad iznāca viņas dziesma ar Nailu un es iemīlējos viņas balsī.. Man visa istaba ir ar viņas bildēm un kad mana mamma ienāk istabā, tad viņa man katru reizi atgādina, ka es esmu apsēsts ar viņu.." fans stāstīja. Es pasmīnēju, kamēr visi sāka smieties. Viņš bija pēdējais.
"Zein, kā tu satikies ar Eliju?" fane jautāja. Es pašķielēju uz Eliju. Viņa apsēdās man blakus.
"Peļuk, kā mēs satikāmies?" es klusi prasīju.
"Tu atbrauci uz manām mājām un aizvedi prom." viņa atbildēja atspiežoties pret manu plecu.
"Deviņdesmit deviņi procenti patiesība." Liams pievienoja.
"Liam, aizveries." es smejoties teicu.
"Kapēc Elija tevi pameta, kad Liams tevi uzvarēja cīņā?" fans jautāja.
"Ouu.." Elija klusi novilka.
"Jo viņa mani nemīlēja." es atbildēju.
"Viens procents patiesība." Elija skaļi atbildēja. Visi sāka smieties.
"Tapēc, ka viņa iemīlējās Liamā." es atkal mēģināju.
"Deviņdesmit procenti patiesība." Liams ar Eliju kopā noteica.
"Reičel, kā tu iepazinies ar Liamu?" fane prasīja.
"Kristela man vienā vakarā piesekoja un nākamajā dienā viņa ar Zeinu pie manis pienāca, parakstījās un kaut kādā veidā mums pievienojās Liams, Nails un vēl daži cilvēki un mēs vienkārši devāmies pie Kristelas un Zeina. Liams izdomāja iedot man visu numurus tikai tapēc, ka es nešipoju viņu ar Loti." Reičela atbildēja.
"Viņš apgrābstīja Eliju!" es, uzšķiebjot lūpu, iesaucos. Visi sāka smieties.
Sāka palikt gaišs, tapēc fani devās mājās, bet mēs gulēt.
*Kristelas POV*
Zeins aizmiga, bet es aizgāju trenēties, kur arī bija Luiss. Mēs patrenējāmies kopā un tad devāmies gulēt. Kaut gan es negribēju gulēt. Jāpakaitina Zeins. Es sāku lēkāt pa gultu. Zeins neapmierināti sarauca pieri un sāka berzēt acis. Es nolecu no gultas un noģērbjoties un ielienot pie viņa.
"Elij! Nopietni?" viņš neapmierināti prasīja. Es apķēros ap viņu kā koala un cieši apskāvu.
"Jā." es atbildēju.
"Ļauj man pagulēt, Elij." viņš miegaini teica.
"Nē." es atbildēju. Viņš apgrieza mūs otrādāk. Starp mums nav atstarpes, bet viņš mani nespiež. Laikam turās ar rokām. Viņš piecēlās un izrāpās no gultas.
"Es tūlīt atnākšu." viņš klusi noteica noliekot mani uz gultas. Es vēroju kā viņš ieiet tualetē, bet tad nokritu uz muguras gultā. Istabas durvis atvērās un Liams ieskatījās istabā.
"Atbrauca tava mamma un viņa grib jau paņemt mazos. Mazie visi jau ir pamodušies." Liams teica appētot mani. Es piecēlos un uzvilku halātu, bet tad ar Liamu devos lejā. Mēs iegājām viesistabā, kur sēdēja mamma ar tēti. Elisa mani apskāva. Tad Kriss un Tomijs. Un tad Keila ar Eimiju.
YOU ARE READING
Story Of Our Love »Z.M.« ✔️
FanfictionKristela Malika atgriežas pie Zeina. Jauni piedzīvojumi, asaras, prieki un pats galvenais ir viens jautājums. Vai Kristela, kopā ar savu ģimeni un draugiem, spēs tam visam iziet cauri? Atbilde ir šajā grāmatā! - TuRpInĀjUmS!