31.

344 42 2
                                    

Kad es iegāju mājā es uzreiz izdzirdēju Kristelas smieklus. Tas jau man lika pasmaidīt. Es iegāju istabā.

"Hey." es noteicu, pasmaidot, kad ieraudzīju Kristelu guļam un smejamies. Eimija ar Keilu smejas ar viņu.

"Hey! Kur tu biji tik ilgi?" Kristela prasīja.

"Tiku galā ar fanēm un nopirku telefonu. Tev." es noteicu un viltīgi pasmaidīju.

"Tētīt, es arī gribu sev telefonu!" Keila, uzšķiebjot lūpu, teica.

"Neraudi, es iešu ceturtajā klasē un man nav telefona!" Eimija teica iebakstot Keilai.

"Ei, ei! Meitenes! Miers!" es smejoties teicu. Es izvilku vienu telefonu un pasniedzu Kristelai.

"Ak šausmas.. Paldies.." Kristela nedaudz šokēti noteica.

"Un es zināju, ka jūs arī gribēsiet telefonus." es noteicu Keilai un Eimijai. Es pasniedzu abām arī telefonus.

"Vai dievs, vai dievs! Tu tač savas meitiņas izlutināsi!" Kristelas vecmamma šokēti iesaucās.

"Eimija nav mana meita, bet es viņu mīlu kā savu meitu." es atbildēju. Eimija ar Keilu cieši mani apskāva.

"Kad Lima ir kaka atbrauks?" Keila prasīja.

"Jā, kad tētis atbrauks?" Eimija prasīja smaidot.

"Drīz jābūt, viņš man pirms piecām minūtēm rakstīja, ka izbrauc." es atbildēju, "Elij, precēsimies vēlreiz? Vai arī uztaisam ballīti, man ir garlaicīgi, ka neviens vairs nesvin!" es, uzšķiebjot lūpu, teicu. Viņa pacēla vienu uzaci.

"Man likās.." viņa iesāka, bet nepabeidza.

"Nu lūdzu, es darīšu visu ko tu gribēsi!" es lūdzos.

"Nosvinēsim dvīnīšu piedzimšanu." viņa atbildēja.

"Nu nē.. Pagaidi.. Keil.. Es tev uztaisīšu vislabāko dzimšanas dienas ballīti kāda tev ir bijusi! Un Eimī, tev arī! Kristel?" es iesaucos.

"Nesauc mani tā, Zein!" viņa īgni noteica.

"Ak vai, manam Eļukiņam nepatīk, ka saukā vārdā. Esi gatava svinēt svētkus!" es priecīgi iesaucos.

"Man būs tūres." viņa noteica, atgāžot galvu.

"Nekas! Tu taču neatliksi Keilas un Eimijas dzimšanas dienas, vai ne?" es noteicu viltīgi pasmaidot. Viņa sakoda abas lūpas.

"Es parunāšu ar menedžeri." viņa noteica. Kāds pieklauvēja pie durvīm. Es saskatījos ar Eimiju un mēs skrējām abi uz durvju pusi. Lieki piebilst, ka es biju pirmais. Es atvēru durvis vaļā. Liams ar Loti.

"Tēt! Tētīti!" Eimija spiedzot ieskrēja viņa apskāvienā.

"Hey mazā!" Liams atbildēja paceļot viņu oppā.

"Liam, Zeins tavu meitu izlutinās!" Kristela pakliedza no istabas.

"Kā?" Liams smejoties prasīja. Es viņus ielaidu iekšā.

"Zeins man uzdāvināja telefonu!" Eimija priecīgi teica.

"Nav jau tik traki, ja tas nav kāds ļoti dārgs telefons." Liams teica apgriežot acis. Es centos noturēt smieklus, bet man tas nesanāca.

"Hey, Lot! Es eju uz istabu, Liamam nav jāredz telefons." es smejoties teicu, bet pirms es aizgāju..

"Viņš nopirka man, Keilai un mammai iPhone X!" Eimija teica. Liams sastinga un paskatījās uz mani ar ieplestām acīm.

Story Of Our Love »Z.M.« ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora