9. ... Ετσι ξαφνικά.

168 25 17
                                    

Η Ρόουζ στα γόνατά της καθώς ήτανε τόλμησε να κάνει την κίνηση και πλησίασε λίγο παραπάνω προς το μέρος του χωρίς να της το πει εκείνος. Ηταν πλέον τόσο κοντά του, με τα βλέμματά τους ακόμη αντικριστά το ένα με το άλλο και το σώμα εκείνης σχεδόν ανάμεσα από τα καλογυμνασμένα ψηλά του πόδια.
Η τόσο κοντινή επαφή τους και η στάση της απέναντί του τον έκαναν από μέσα του να σιγοβράζει και τη φωτιά στο αίμα εκείνης να φουντώνει.

Δεν ήξερε αν ήταν το αλκοόλ που την έκανε έτσι ή απλά είχε τρελαθεί, μα δε μπορούσε να αντισταθεί σ'αυτό που ένιωθε όταν ήταν μαζί του. Ντρεπόταν για την αντίδρασή της και παραξενευόταν με τις κινήσεις της κι όσο κι αν ήξερε πως δεν ήταν σωστό, πως δεν ήταν έτσι εκείνη, πως έπρεπε να σταματήσει τον εαυτό της δε μπορούσε, δεν ήθελε. Η επιρροή εκείνου πάνω της ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την ίδια, κάτι ανεξήγητο.

"Οχι τόσο κοντά." απαίτησε αυτός και είδε τα μάγουλά της να κοκκινίζουν και να σκύβει το κεφάλι της. Θεέ μου πόσο ντρεπόταν και η φωνή του την ξύπνησε για τα καλά. Εβαλε τα χέρια της μπροστά στο πρόσωπό της και αναστέναξε.

"Συ... Συγγνώμη..." την άκουσε να λέει σιγανά. Αργά έφερε το σώμα του μπροστά της• με τα χέρια του έπιασε τα δικά της θέλοντας να τα απομακρύνει, φανερώνοντας ξανά το όμορφο πρόσωπό της μπροστά στα μάτια του.

Σ'αυτό του το άγγιγμα η Ρόουζ έκλεισε τα μάτια της καθώς κάτι σαν ρεύμα την διαπέρασε από τα χέρια που την ακούμπησε κι έτρεξε πάνω κάτω στη σπονδυλική της στήλη.

Στήριξε πάλι τους αγκώνες στα γόνατά του και τότε η κοπέλα άνοιξε τα μάτια της και τον κοίταξε σε απόσταση αναπνοής πια. Επεξεργαζόταν κάθε λεπτομέρεια του προσώπου του. Απελπιστικά όμορφος, σαν ψεύτικος... Μόνο η ουλή στο μάτι του χάλαγε την αρμονία του προσώπου του μα συνάμα ταίριαζε τόσο πάνω του ακόμα κι αυτή. Αυτή η ουλή ήταν η τέλεια λεπτομέρεια που ολοκλήρωνε το σύνολο προδίδοντας την τελειότητα, κάνοντάς τον αληθινό. Γιατί τίποτα τέλειο δεν είναι αληθινό.

Αλλαξε το βλέμμα της απ'τα μάτια του φέρνοντάς το στο πρόσωπό του για λίγο και μια επιθυμία να τον αγγίξει ρίζωσε στο μυαλό της• σήκωσε δειλά το χέρι της και απαλά με τα δάχτυλά της ίσα που άγγιξε το σαγόνι του όσο ακόμα κοιταζώντουσαν και περίμενε την αντίδρασή του καθώς πρώτη φορά την άφηνε τόσο κοντά του να τον αγγίξει με την ησυχία της. Η Ρόουζ δε μπορούσε να καταλάβει τί είχε στο μυαλό του καθώς εκείνος δεν κουνήθηκε και η έκφρασή του ήταν η ίδια όλη αυτήν την ώρα, αλλά αφού δεν είδε να τον ενοχλεί το πήρε ως αποδοχή κι έτσι ξεκίνησε να κουνάει αργά το χέρι της χαϊδεύοντας όλο το πρόσωπό του απαλά.
Πρώτα τα δάχτυλά της πέρασαν αργά από τα χείλη του, έπειτα ανέβηκαν προς το μάγουλό του και κατέληξαν πάνω στην ουλή. Την άγγιξε τόσο απαλά, τόσο προσεκτικά, τόσο στοργικά που φαινόταν πως φοβόταν μήπως τον πονέσει.
Ακούμπησε ολόκληρη την παλάμη της ευγενικά στο πρόσωπό του και με τον αντίχειρά της τον χάιδεψε σιγανά στο σημείο εκείνο. Τόσο μικρό φαινόταν το χέρι της στο πρόσωπό του.

Ερωτας Αλά ΙταλικάWhere stories live. Discover now