11. "NOTTE"

167 27 8
                                    

Η πόρτα της Ρόουζ χτύπησε και εκείνη άνοιξε αργά τα μάτια της. Μαζεύτηκε κάπως και με τα παπλώματα κάλυψε τον εαυτό της πριν απαντήσει στο χτύπημα.
Η πόρτα ξαναχτύπησε πιο δυνατά και επίμονα αυτή τη φορά.

"Ποιός είναι;" ρώτησε εκείνη κάπως τρομαγμένη αλλά και με αγωνία γιατί κάπου μέσα της είχε μια κρυφή επιθυμία κι ευχόταν να είναι εκείνος.

"Σε 2 λεπτά να είσαι έτοιμη. Φεύγουμε."
"Για πού;" έκανε την προσπάθεια να ρωτήσει εκείνη μα δεν πήρε καμία απάντηση και άκουγε τα βήματα στο διάδρομο έξω απ'το δωμάτιό της να έχουν ήδη απομακρυνθεί. Σηκώθηκε και γρήγορα ετοιμάστηκε πριν ανοίξει την πόρτα της τρέχοντας σχεδόν προς τη σκάλα. Στο τέρμα της έβλεπε τον οδηγό ο οποίος μόλις την είδε της έκανε νόημα να βιαστεί και να τον ακολουθήσει. Βγήκανε απ'το αρχοντικό και με γρήγορο βήμα κατευθύνθηκαν προς το αυτοκίνητο. Αυτή τη φορά την πόρτα άνοιξε μόνη της αυτόματα και μπήκε στις πίσω θέσεις βάζοντας τη ζώνη της. Ο οδηγός την κοίταξε έκπληκτος.

"Μαθαίνεις εύκολα ε;" την ρώτησε καθώς έσκυψε για να μπει κι ο ίδιος στη θέση του και εκείνη τον κοίταξε για μια στιγμή ανασηκώνοντας τους ώμους της, κάνοντας την αμηχανία της αισθητή. Ο άντρας την κοίταξε απ'τον καθρέφτη καθώς περνούσε τη ζώνη του λοξά από μπροστά του κουμπώνοντάς τη.

"Όττο, σωστά;" είπε η κοπέλα κάνοντας τον οδηγό να την κοιτάξει απ'τον καθρέφτη μόνο με τα μάτια του έχοντας τα χέρια του ακόμη στη ζώνη του.

"Σωστά."
"Είμαι η Ρόουζ." συνέχισε γλυκά κι έτεινε το χέρι της απ'τα πίσω καθίσματα σ'αυτόν μπροστά. Εκείνος είδε το χέρι της δίπλα του και γύρισε να την κοιτάξει στιγμιαία με τα χέρια του να σφίγγουν το τιμόνι• και έπειτα γύρισε πάλι μπροστά.

"Λοιπόν Ρόουζ... Κρατήσου."

Η μηχανή άναψε και ένα σατανικό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπό του.

Οι ρόδες γλίστρησαν πάνω στο δρομάκι κάνοντας τον γνωστό ήχο αφήνοντας πίσω τους ένα μικρό σύννεφο καπνού και τη μυρωδιά του καμένου λάστιχου. Η ταχύτητα που αμέσως ανέπτυξε το αυτοκίνητο έκανε τη Ρόουζ και τον οδηγό να βουλιάξουν στα καθίσματά τους. Αυτός το διασκέδαζε μα εκείνη κρατήθηκε από όπου βρήκε κι έκλεισε τα μάτια της ευχόμενη να βγει ζωντανή από κει μέσα.

Σε λιγότερο από 10 λεπτά είχανε κιόλας φτάσει στον προορισμό τους χάρη στην ιλιγγιώδη ταχύτητα και τις επιδέξιες μανούβρες και προσπεράσεις του οδηγού Όττο.
Σταματήσανε μπροστά από το μεγάλο κλαμπ.

Ερωτας Αλά ΙταλικάWhere stories live. Discover now