Chapter 6.

3.8K 125 34
                                    

_____________________

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

_____________________

D R A C O

Elérkezett a nap.

A nap, amiről azt hittem, sose jön el.

A nap, ami még véget sem ért, szinte el sem kezdődött, de én tudtam, hogy erre a napra örökre emlékezni fogok.

2002 szeptember 16.

Az esküvőm napja.

Amikor feleségül veszem életem nagy szerelmét. Vagy inkább egyetlen szerelmét.

Korán reggel áthopponáltam Blaise-éktől (ahol az utóbbi héten laktam, és hála Merlinnek nem kell többet, mert a falak lehetetlenül vékonyak) a Malfoy-birtokra, ahol már ezres fordulatszámon pörgött mindenki. A hátsó kertet rendezték be, a sátrat állították fel (aminek én még mindig nem láttam értelmét, mivel egész napra napsütést ígértek, semmi esőt, bár biztos valami esküvős dolog, hogy a lagzi csak sátorban lehet).

A vállamra dobtam a fekete ruhazsákot (valamiért annyira elszoktam a varázslástól, hogy nem is használtam hozzá levitációs bűbájt, pedig könnyebb lett volna), amiben az öltönyöm várt arra, frissen, ropogósan, hogy felvegyem, és megkerestem a hangot, ami az egész tömeget irányította.

Narcissa Malfoy-t, az örömanyát.

Erre a gondolatra akaratlanul is elvigyorodtam, és szinte lehetetlennek éreztem, hogy bármi is elrontaná a kedvem.

- Jól néz ki, Anya - léptem oda hozzá hátulról, mire ugrott egyet és rásuhintott a karomra, amiért megijesztettem.

Tegyük hozzá, én férfiból vagyok, nem nagyon tudtam, hogy milyen virágokkal volt tele a kert, milyen eszközzel díszítettek. De abban biztos voltam, hogy még nem volt készen, három órával az esküvő előtt, de már láttam, hogy tökéletes lesz.

- Felmegyek a szobámba, készülődni! - informáltam, mielőtt megjegyzést tett volna arra, hogy összegyűröm az öltönyömet. - Felküldenéd Blaise-t, ha megérkezik?

- Persze, drágám - anyámban biztos lejátszódhatott, hogy ez az én nagy napom. Nem lett volna túl kedves, ha rám kiabál. Így inkább elengedte. - És eszedbe ne jusson átsunnyogni Hermione-hez!

- Már egy hete nem láttam, Anya! - tiltakoztam rögtön, hiszen, nem tagadom, tényleg voltak ilyen terveim.

- Majd az oltárnál meglátod! - bevetette az ellenkezést nem tűrő, anyás hangnemet, amit megspékelt a Malfoy-os szigorral. - Na, eredj! Készülődj! És ha meglátlak a lányok felé ólálkodni, nem fogod zsebre tenni azt, amit tőlem kapsz! A pálcám már igen égeti a zsebemet!

Feel Real│i'll be good 2.Onde histórias criam vida. Descubra agora