Chapter 13.

2.8K 99 5
                                    

H E R M I O N E

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

H E R M I O N E

_________________

Hajnali 2.13, szeptember tizedike.

Talán. Ki tudja pontosan? Én biztos nem.

Babasírás a gyerekszobából, amit a szoba köré varázsolt védőbűbáj még fel is hangosított.

Jaj Merlinem! Ez komoly?

- Draco! - morogtam fel, és átfordultam a másik oldalamra, a szememet nem nyitva ki. - Draco, nem vennéd fel?

Kinyújtottam a kezem, hogy meg tudjam bökdösni a férjemet. Még könyörögni is hajlandó lettem volna, hogy vegye fel ő a fiunkat helyettem.

- Draco, drágám! - ekkor már nyüszítettem. De a karom lecsattant a lepedőre. Ekkor nyitottam ki a szemem.

Jaj!

Feltápászkodtam, és kicsoszogtam a folyosóra, át a gyerekszobába.

Draco már a kiságy mellett állt, a karjában nyugtatta a hüppögő Scorpius-t.

- Már megint? - döntöttem neki az állam a szabad vállának. Nem is értve, hogy hogyan érhetett a szobába ilyen hamar. Talán el sem aludt az előző felkeltésünk óta, ami éjfél körül lehetett.

- Igen - válaszolt Draco, hasonlóan nyöszörögve, mint én, és lassan megfordult.

- Pedig olyan jól aludt! - és tényleg. Az első hetekben minden rendben volt, mindennel zseniálisan megbirkóztunk. De az utolsó pár hétben, mintha Scorpius-t kicserélték volna.

Draco csak hümmögött és tovább ringatta a fiunkat. Én odanyúltam, hogy meg tudjam igazítani a kis takarót, amibe Scorp bele volt göngyölve, mint egy burrito.

- Idővel jobb lesz - mondtam, remélve, hogy ezzel mindkettőnket megnyugtatom. Dehogyis!

Már az sem tudott felvidítani, hogy Draco meztelen felsőtesttel ringatja a kisfiunkat. Ami alapvetően a világ legédesebb látványa, és a szívem szinte belehasadt, amikor így láttam őket együtt.

De egyszerűen túl fáradt voltam, hogy csak úgy legeltessem rajta a szemem. Közben biztos bealudtam volna.

- Hónapok óta ezt mondjuk... - sóhajtott Draco helytelenítően. - Őszintén... Inkább jöjjön a B-terv! Keresünk egy szép villát, és ott hagyjuk a küszöbén. Aranyos, szép gyerek, biztos befogadják! Utána alszunk, és elfelejtjük, hogy ez valaha is megtörtént.

Feel Real│i'll be good 2.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang