Så, nu er det endelig tid til at starte på skolen for hekse og varulve. Jeg har hørt rygter om at der engang gik vampyrer på skolen, men de blev smidt ud fordi de var for farlige.
Jeg gik ind af døren til skolen og ned af en lang gang. Jeg skulle have mødt min bror Mads men det var hans sidste år på skolen og derfor skal han hjælpe med ceremonien.
(Ceremonien er noget alle hekse skal igennem når de starter på skolen, man sidder i en stor hal og venter på ens navn bliver råbt op. Når ens navn bliver råbt op skal man gå op på scenen, og så fortæller rektoren en, hvad ens kræfter er. Varulvene ved allerede de er varulve, så de behøver ikke komme til ceremonien men de må godt)
Jeg var endelig noget mit værelse. Alle værelser havde 4 værelse som man sover i og 1 slags stue af en art. På hvert værelse bor der 2 drenge og to piger.
Da jeg kom ind af døren til mit værelse, så jeg at der sad en lav blondt pige med helt klare blå øjne, på sofaen."Hej, jeg hedder Lilly" sagde hun med et kæmpe smil
"Jeg hedder Olivia sagde jeg" og smilede
"Såååå er du også heks haha" spurgte hun
"Jep haha" svarede jegMed et gik døren op og ind kom den pæneste dreng jeg nogensinde har set han var høj, brunette med de pæneste grønne øjne. Ligesom jeg faldt i staver opdagede jeg, at jeg havde stirret. Han havde tydeligvis lagt mærke til det da han begyndte at grine lidt. Jeg kiggede hurtigt væk.
"Hey jeg hedder Derek" sagde han
"Hey.....heks eller ulv?" Spurgte hun. Woaw hun er godt nok direkte tænkte jeg, men han smilte bare og svare
"Øøøø ulv hvad med jer?"
"Vi er bege hekse" svarede jeg
Efter det blev det lidt akavet. Han havde tydeligvis håbet der ville være en ulv.
"Fedt...." sagde han lavtEfter lidt akavet stilhed bankede det på døren. Lilly gik hen og åbnede døren, og ind kom en ret lav og brunhåret dreng. Han kiggede lidt på os og lige inde at Lilly skulle til at spørge om han var ulv eller heks udbrød han i et brøl.
"Så det var vidst svaret på det spørgsmål" sagde Lilly og grinte.
Han grinte også lidt og sagde
"Håbede ikke jeg skræmte jer, jeg hedder Alex forresten"
Lige efter han havde sagt det kiggede han over på Derek. Jeg kunne ikke se deres ansigt, men Alex så i hvertfald meget truet ud.
Hvad forgår der tænkte jeg, men jeg fandt ikke ud af svaret———————————————————
Tak for at læse dette kapitel undskyld de grammatiske fejl arbejder på det. Jeg prøver at skrive en historie til andre folk som mig der kan lide den her slags historier hvis i har nogen forslag må i meget gerne skrive dem i kommentarerne
YOU ARE READING
Magi skolen ✨
FantasyOlivia starter på en skole for hekse og varulve. Da hun finder ud af at hendes kræfter er meget stærkere end hun nogensinde havde forestillet sig *ps ikke alt er grammatisk korrekt hvis du finder nogen grammatisk fejl må du gerne kommentere det så p...