Uddrag fra sidst:"Hvad tror du er i den?" Spurgte Alex med et irriteret tonefald.
"Der er sikkert ikke en gang noget i, måske er det bare for at irritere os" svarede jeg og kiggede på æsken
"Hmm...du kunne have ret"
————————————————————
Olivia p.o.v
Jeg vågnede først da klokken var omkring 17:00, og gik ud i køkkenet, hvor Lilly, Alex og Derek stod. De havde stadig ikke åbnet æsken.Der var meget akavet tavshed, indtil Lilly brød den som hun jo altid gør.
"Så, Olivia hvordan føles det at rejse i tiden" sagde hun næsten grinene.
"Det er meget forvirrede, og jeg kan ligesom alle andre af mine krafter ikke kontrollere det....så jaaaa"
"Du glemmer altid at sige at du ikke kan kontrollere det endnu" sagde Derek og smilte.
"Tak, for at tro på mig..."
Så spiste vi aftensmad og prøvede at glemme alt om æsken. For en gang skyld var det sjovt at være på skolen, det havde været så stressende på det sidste så det var dejligt med en pause. Da vi havde spist var klokken 19:00, så det var tid til at Derek og Alex skulle gå. Jeg stoppede Derek lige inden han gik ud af døren.
"Pas på dig selv" sagde jeg og krammede ham jeg havde prøvet at lukke tanken om at der skulle ske dem noget ud men nu hvor vi var så tæt på virkede det så...virkeligt.
Da de var gået begynde mig og Lilly at Ryde op og stille alt på plads, og pludselig hørte jeg en lille næsten krasende lyd.
*krrr...krrrr....krrr*
"Hørte du også det?" Spurgte Lilly
Jeg nikkede.
"Jeg tror det kommer fra....æsken?" Svarede jeg.Vi gik begge hen til æsken, lyden kom igen og denne gang var jeg helt sikker det var æsken lyden kom fra. Med et sprang låget af, det var lige ved at ramme Lilly i hoved.
Til min store overaskelse var det eneste nede i æsken en seddel."Hvad står der?" Spurgte Lilly ivrigt
Jeg læste op fra sedlen.
"Hejsa, det glæder mig at vide at i har spildt en hel dag på at finde ud af hvad der er i æsken, bare for nu at finde ud af at æsken er ubrugelig...men bare for sjovt skyld vil jeg fortæller jer en lille historie...der kan hjælpe jer lidt på vej. Der var en gang en dyrepasser der arbejdede i en zoo, en dag da han skulle Lukke ind til løverne var låsen væk... hvad tror i så der skete?...
- Malcom""Hvad skal det betyde?" Spurgte jeg
"Åhhh nej, fatter du det ikke de har ikke tænkt sig at slås mod varulvene de har tænkt sig at lukke varulvene ud så varulvene slås mod andre"
Med et brud Mads ind af døren...
"Varulvene er ikke låst inde!...vi skal skynde os væk!"
"Vi ved godt de er "sluppet ud"...men tror du ikke det er sikrer at blive her" spurgte jeg.
"Oh..du ved det ikke, varulve løber ikke bare random rundt og dræber folk, de går efter dem de holder mest af...hvilke betyder at den stærkeste og hurtigste af alle varulvene er efter dig"
"Derek ville aldrig gøre mig noget!"
"Det ville jeg ikke være så sikker på...nu har vi travlt lad os komme væk herfra."
Vi løb ud på gangen, der var masser af folk der løb frem og tilbage i fuld panik.
"Lad os løbe gennem haven, det er den hurtigste vej til skole porten"
Vi løb ud af døren til haven, der var bæl mørkt, vi løb over til dørene der gik hen til gangen tættest ved skolens indgang. Mads løb forrest og da han to i håndtaget, gik den skrækkelige sandhed op for os, skolens døre var blevet låst.
"Grrrr" en lyd var bag os, vi vende os rundt og så en stor ulv knurre af os...Derek.
"Derek...det her er ikke dig" sagde jeg velvidende at det ikke ville have en indflydelse. Mads forsøgte at stille sig ind foran mig men Derek kastede ham væk.
"Derek....stop!" Råbte Lilly, men til ingen nytte
Mig og Lilly var gået baglæns men nu ramte vi muren...
Jeg prøvede nytteløst at fryse ham men intet virkede...var det det? Var alt over? Jeg nåede lige at have tanken inden jeg mærkede en masse energi, inden i mig.
Og så råbte jeg af mine lungers fulde kraft
"DEREK STOP!"
Og en masse lys fløj rundt om migDet sidste jeg nåede at se var Derek der var tilbage til ham selv...og så fald jeg til jorden...
————————————————————
Hi❤️ håber i kunne lide dette kapitel
Og jeg vil lige sige tusinde tak for de 500 gange historien er blevet læst jeg ved godt at det ikke er meget i forhold til mange andre her på Wattpad, men det betyder stadig meget for mig så tak ❤️
YOU ARE READING
Magi skolen ✨
FantasyOlivia starter på en skole for hekse og varulve. Da hun finder ud af at hendes kræfter er meget stærkere end hun nogensinde havde forestillet sig *ps ikke alt er grammatisk korrekt hvis du finder nogen grammatisk fejl må du gerne kommentere det så p...