Resten af den dag

269 10 0
                                    

Uddrag fra sidst: Jeg åbnede øjnene og så at han var helt frosset jeg så på mine hænder
Det vidste jeg slet ikke var muligt.
Med et kom Derek og Alex løbende.
"Hvad er der sket" spurgte de næsten i kor.
————————————————————
"Jeg ved det ikke, OMG hvad har jeg gjort, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" sagde jeg med panik i stemmen.
"Okay slap helt af Olivia" sagde Alex
"Alex det hjælper ikke noget at sige hun skal slappe af; kan du slet ikke huske det" sagde Derek til Alex.
"Okay Olivia det er okay.... prøv at træk vejret langsomt....der er ikke sket noget...... prøv nu at forstille dig at han begyndte at bevæge sig igen" sagde Derek med en meget rolig stemme, det var underligt at høre Derek sådan han var normal en meget hård type. Jeg gjorde som han sagde og med et bevægede vores lærer sig igen. Hele den anden halvdel af klassen stod og stirrede. Jeg løb hen og krammede Derek.
"Tak for hjælpen" sagde jeg

"OLIVIA!" Sagde vores lærer. Jeg gik hen til ham
"Det må du virkelig undskylde jeg vidste ikke hvad jeg lavede og...."
"Det er okay, det er faktisk meget normal ,for ulve i hvertfald, lige nu er dine krafter styret af dine følelser, så nå du bliver rigtig sur, ked af det eller bange så kan dine krafter tage overhånd, det er noget stort set alle ulve oplever lige i starten" sagde han. Jeg trak vejret dybt og så sagde han at timen var slut.

Mig og Derek fulgtes tilbage til vores mini lejlighed hvis man kunne kalde den det.
"Er du okay?" Spurgte Derek
"Ja jeg har det fint, igen tak for at hjælpe mig" sagde jeg og smilede til ham.

Da vi var tilbage fandt vi Lilly siddende på sofaen.
"Der er du jo" sagde hun og kiggede på mig.
"Hvad så?" Spurgte jeg
"Vi skal ud og shoppe lige nu!" Sagde hun
"Okay... hvorfor har vi så travlt"
"Eeee der er bal eller en dans en eller anden super vigtig fest på fredag"
"Vent hvad?! Det har jeg altså ikke fået noget af vide om" sagde jeg og kiggede over på Derek.
"Jeg fandt også først ud af det tidligere i dag" sagde han

" nå okay lige meget, vi begynder at have lidt travlt Olivia hvis vi skal nå i centeret inden alle butikkerne lukker!"
"Okay lad mig lige hente min taske så kan vi komme afsted"

I centeret.....
Vi var gået ind i en butik med en masse kjoler, jeg vidste ikke helt hvad jeg ledte efter så mig og Lilly begyndte bare at lige rundt.

"Jeg elsker at shoppe" sagde Lilly
Jeg begynde at grine for selvfølgelig gjorde hun det.
"Jeg elsker kjoler!!" Sagde Lilly og gik hen og tog fat i en en grå, asymmetrisk kjole.

"Jeg elsker kjoler!!" Sagde Lilly og gik hen og tog fat i en en grå, asymmetrisk kjole

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Den er perfekt til dig" sagde hun og gav mig den.
"Ja den er så pæn" sagde jeg
"Har du fundet noget du kan lide?" spurgte jeg.
"Nej ikke rigtigt vi må bare kigge videre"

Vi gik lidt frem og tilbage i butikken og så spurgte Lilly

"Hvem skal du egentlig følges med til festen"

"Mmmm skal man følges med nogen" sagde jeg for at prøve og undgå spørgsmålet

"Nej men SKAL ikke, men jeg synes det klæder alle med en date til en fest og du kan ikke lyve og sige der slet ikke ER nogen du kunne tænke dig at følges med"

"Jeg ved ikke hvad du snakker om" sagde jeg og kiggede væk

"Virkelig hvad med Derek, du ved vores super pæne bofælle, som du stirre på hele tiden" sagde hun og grinte.

"Okay okay......så jeg kan godt lide Derek.....det er ligemeget han kan alligevel ikke lide mig"

"Det ville jeg ikke være så sikker på, du er ikke den eneste der har et stirre problem"

Vi var begge ved at dø af grin. Ende lig fandt Lilly en pæn kjole og så var vi ellers på vej hjem.

————————————————————Hej igen tak for at læse dette kapitel i historien håber virkelig i kunne lide det❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

————————————————————
Hej igen tak for at læse dette kapitel i historien håber virkelig i kunne lide det❤️

Magi skolen ✨Where stories live. Discover now