Udrag fra sidst :Jeg tog kassen og satte den på bordet med et næsten sprang Alex og Derek op fra stolene.
"Hvad?!" Sagde jeg.
Derek og Alex kiggede på hindanden.
——————————————————
"lupus captionem" sagde Derek."Ja, men jeg troede de havde smadret den møg ting" svarede Alex
"Okay! Nogen bliver nød til at fortælle os hvad fanden i snakker om" sagde Lilly forvirret.
"Lupus capitionem, det er latin og betyder ulvefælde.
Det er en kasse brugt af...faktisk en del forskellige fjender af ulve, den bliver brugt til at opbevare tænder og klør og sådan nogen...de tænker på det som en slags trofæ, Modbydeligt!" sagde Alex"Ja og der er ingen der ved helt præcist hvordan man åbner den" tilføjede Derek.
"Så hvem tror i har sendt den" spurgte jeg.
Derek kiggede op på mig med et seriøst blik i øjnene.
"Hvem tror du?" Sagde han, vende sig om og gik ud af døren. Der var akavet stilhed tilbage i lejligheden."Jeg følger efter ham" sagde Alex og gik ud af døren efter Derek
"Okay...der er noget jeg ikke forstår, hvis dette er hunterne der prøver at give os hints om at de er efter ulvene hvorfor så gøre det når det er fuldmåne i morgen, de er jo ikke engang på skole" sagde Lilly
"Eeee hvad, er de ikke på skolen?" Spurgte jeg.
"Vent har Derek ikke fortalt dig det, altså teknisk set er de på skolens grund, men de bliver låst inde så de ikke angriber nogen, hunterne kan i hvertfald ikke komme hen til dem"
"Okay...jeg lære da nye ting hele tiden, er det mugligt at hunterne bare ikke vidste det?" Spurgte jeg.
"Jo, det kunne godt være"
Lilly rejste sig op, hun samlede hænderne, dannede en vandkugle i luften og skød den hen mod kassen, så jeg fik vand lige i hoved.
"Nope det virkede ikke..." sagde hun trist.
"Kan du lave en lys kugle?" Spurgte hun"Altså har aldrig prøvet, men jeg kan da give det et forsøg" jeg rejste mig op ved siden af hende...lukkede øjnene, jeg prøvede at fokusere på alt lyset udenfor.
Jeg følte ikke der skete noget så efter lidt tid åbnede jeg øjnene igen og så at
Lilly, Derek, Alex, Mads, vores rektor og skole læge stod og kiggede på mig."Hvad?" Sagde jeg forvirret, hvordan havde de alle nået at kommer her ind på så kort tid.
"Er du okay, du har stået sådan hele natten" sagde Derek.
"Hvad snakker du om jeg har haft øjnene lukkede i to sekunder" sagde jeg.
Alle kiggede på hindanden..
"Tids ændring?" Spurgte rektor og kiggede på skole lægen.
"Det var det jeg tænkte" svarede hun."Okay nu det nok, gider i godt stoppe med at tale om mig som om jeg ikke er her, hvad er tids ændring?"
"Det har været teorier om at engle kan ændre i tiden...men siden ingen af os har nogenside mødt en engle altså bortset fra dig så det har altid bare været en teori" sagde lægen.
"Feeeedt.....men vil det sige at jeg ikke har sovet? Hvorfor er jeg ikke træt?"
"Du bør nok prøve at sove lidt selvom du ikke er træt...sådan noget kraftfuld magi bruger alt din energi"
Efter at de alle gik lage jeg mig ind i min seng og prøvede at sove.
Dereks p.o.v
Lilly var gået på biblioteket for at kigge efter bøger der kunne hjælpe os med at åbne kassen, jeg havde sagt til hende at der ikke ville være noget. Vores rektor havde ikke vidst hvordan man åbnede kassen, han havde faktisk frarådet os at prøve.Jeg havde sat mig i sofaen, Alex stod og kiggede på kassen. Lige pludselig kastede han den gennem luften og jeg nåede kun lige at gribe den inden den ville ramme en vase.
"Sorry" sagde Alex
"Det er okay..."
"Hvad tror du er i den?" Spurgte Alex med et irriteret tonefald.
"Der er sikkert ikke en gang noget i, måske er det bare for at irritere os" svarede jeg og kiggede på kassen
"Hmm...du kunne have ret"
................................................................
Tak for at læse endnu et kapitel❤️ og glæd jer til næste kapitel for for i af vide hvad der sker under fuldmånen 😂❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Magi skolen ✨
FantasiaOlivia starter på en skole for hekse og varulve. Da hun finder ud af at hendes kræfter er meget stærkere end hun nogensinde havde forestillet sig *ps ikke alt er grammatisk korrekt hvis du finder nogen grammatisk fejl må du gerne kommentere det så p...