Uddrag fra sidst:"Måske.....måske havde vores lære ret, måske ender vi med at rive hovederne af hindanden...måske passer en ulv bare ikke med en Engel" sagde Derek lavt med en næsten knækkende stemme.
"Nej.....måske ikke" sagde jeg uden rigtig at tænke over hvad jeg sagde.
————————————————————
Advarsel: kapitlet kan fremkomme voldeligt, (dog ikke i stor grad) men følte lige jeg ville skrive det.
Olivia p.o.v
Det var den næste dag, jeg lå i min seng. Jeg var både ked af det og forvirret. Jeg ville helst bare blive på mit værelse, jeg var ikke sur på Derek...men det, ja jeg ved det ikke. Klokken var 7:30
Lilly kom ind af døren. Hverken mig eller Derek havde sagt noget til dem."Olivia er du ikke stået op i nu!" Sagde Lilly.
"Nej, jeg har det ikke så godt...jeg tror ikke jeg tager i skole i dag" sagde jeg, på en måde var det vel sandt.
"Er du okay, har du grædt ?" Spurgte Lilly forvirret, mine øjne var røde.
"Nej..nej jeg havde bare noget i øjet før" sagde jeg.
"Okay...men god bedring så" sagde hun og gik ud i køkkenet igen.
Derek p.o.v
Mig og Alex sad og spiste morgenmad, Lilly kom ud fra Olivias værelse."Skal hun ikke op?" Spurgte Alex.
"Nej, hun sagde hun havde det dårligt, men det virkede som om der var noget andet galt, ved i om der er noget"
Jeg tog mig til hoved.
"Ja, der er noget andet...vi slog på en måde op i går"
"HVAD!" Sagde de i kor.
"Eller, jeg ved ikke om vi rigtig slog op eller hvad...det hele gik bare så stærkt"
"HVAD!" Sagde de igen i kor.
"Hvorfor?" Spurgte Lilly
"Vi havde en kæmpe diskution, og så blev vi måske enige om at engle og ulve måske bare ikke passer sammen" svarede jeg, og hørte hvor dumt det lød.
"Hvad snakker du om? I passer perfekt sammen" sagde Lilly.
"Jeg ved det ikke Lilly, okay!" Sagde jeg vredt, jeg rejste mig og gik ud af døren.
Jeg gik ned af gangen hen i mod tredjeårernes værelserne, jeg bankede på nummer 136. Victor åbnede døren.
"Derek sikke en overraskelse, her gik jeg og troede du hadede mig" sagde Victor.
"Okay hør, du må undskylde at jeg opførte mig som en nar..." sagde jeg.
"Nå, hvad fik dig til at indse det...eller hvem?" Svarede Victor
Jeg svarede ham ikke istedet gik jeg videre ned af gangen hen til fysik-kemi lokalet...og ventede på at timen skulle begynde.
Olivia p.o.v
Alex, Lilly og Derek var alle gået til time. Jeg gik ud i køkkenet for at tage noget morgenmad. Klokken var omkring 9:30, da nogen bankede på døren. Jeg gik tøvede hen for at åbne det var Victor."Hej Victor, hvad så?" Sagde jeg forvirret.
"Hej Olivia, jeg ved godt du er 'syg' eller et eller andet, men jeg har noget jeg gerne vil snakke med dig om."
"Hvad er det ?" Spurgte jeg
"Men ikke her, kom lad os gå en tur" sagde han og så begyndte vi at gå.
Derek p.o.v
Det var pause, jeg ville gå ned i kantinen, men på vejen blev jeg stoppet af Andrea, det var bibliotekarens datter. Hun var lidt sær, men okay.
"Hej Derek, undskyld jeg forstyrre, men jeg så dig søge omkring Victor Chaurac i går"
"Hvad? Var du i biblioteket i går?"
Spurgte jeg forvirret."Ja, jeg er altid i biblioteket, nå men efter du gik ledte jeg lidt i bog arkivet og fandt den her bog om hele Chaurac linjen, og tænkte at du måske ville læse den." Sagde hun meget entusiastisk.
"Woaw, du må have meget fritid...men nej jeg tror at det kun kan gøre min dag værre" svarede jeg.
"Er du sikker det er ellers virkelig, spændene også lidt trist, men mest spændende"
"Hvad mener du?" Spurgte jeg.
"Altså det er bare sørgeligt den måde han døde på"
"HVAD? Hvem?"
"Victor, ja han blev fundet død en morgen og ingen ved hvad der var sket...man tror at det er mord"
"Omg, jeg bliver nød til at smutte nu." Sagde jeg og løb tilbage imod værelset.
Jeg åbnede døren, og råbte efter Olivia men der var ingen. Jeg skyndte mig ud igen og løb ned af gangen. Lidt længere nede af gangen så jeg Mads.
"Mads har du set Olivia!" Spurgte jeg.
"Ja jeg tror hun gik en tur, med Victor ude ved skoven." Svarede han.
Jeg løb, videre ned af gangen hen mod hoved indgangen. Jeg kunne se dem gå nede ved kanten af skoven. Jeg forvandlede mig til en ulv så jeg kunne løbe hurtigere...jeg nåede hen til dem og forvandlede mig tilbage.
"Derek, hvad.." var alt Olivia nåede at sige, inden at Victor træk hende tilbage og satte en kniv for halsen af hende.
"Victor, hvad har du gang i?" Råbte Olivia.
"MALCOM, lad hende gå!" Råbte Jeg.
"Ahahaha så du regnede det ud, men nu er det bare sådan at det er så let for mig at dræbe hende så hvorfor skulle jeg lade hende gå" sagde han grinende.
"For ellers kan jeg love dig at river hoved af dig!"
"Hjælp, nu jeg helt bange" sagde han ironisk.
Jeg stod hjælpeløst, og vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Hvis jeg prøvede at kæmpe mod ham ville han dræbe hende og hvis jeg gjorde ingenting ville han også. Også kom jeg i tanke om noget
"Frys ham!" Sagde jeg og Olivia som havde stået i chok hele tiden nåede at gøre det inden han reagerede. Hun løb hen til mig men lige som hun nåede her hen, begyndte Malcom at bevæge sig igen.
"Du tror du kan fryse mig din lille heks!" Råbte han irriteret. Jeg stillede mig hen foran Olivia som stadig var skrækslagen.
"Hahaha hvor er i søde her gik jeg og troede i var slået op, vær klar vi vender tilbage om 3 dage..." sagde Malcom irriteret Over at hans plan havde slået fejl. Han gik væk og forsvandt i en røgsky.
"Jeg er så dum!" sagde Olivia grædende
"Olivia...det okay, du kunne ikke vide det" Svarede jeg, og krammede hende.
————————————————————
🐺🧚🏻♀️
YOU ARE READING
Magi skolen ✨
FantasyOlivia starter på en skole for hekse og varulve. Da hun finder ud af at hendes kræfter er meget stærkere end hun nogensinde havde forestillet sig *ps ikke alt er grammatisk korrekt hvis du finder nogen grammatisk fejl må du gerne kommentere det så p...