Feladó: Kim Namjoon [kim.namjoon@empas.co.kr]Címzett: Park Nari: [nari.95@hotmail.co.kr]
Tárgy: Re:Namjoon!
2018. 07. 07.
„Édes Paknarim, édes Csiperkém!
Ha elhiszed, ha nem: elképesztően hiányoztál, hiányzol nekem. Remélem minden rendben van, és nem vagy szomorú. Emlékszel még, ugye, amit mondtam, mikor kikosaraztak, legelőször, talán nulladikos lehettél, és sírtál, akkor is azt mondtam, hogy nem éri meg egy férfi miatt sem, hát, most is ugyanezen a véleményen vagyok. Persze, anno az a... hogy is hívták? Jung Hoseok, na, igen, ő eléggé bornírt volt. Ismerhetnél és tudhatnád, sosem tudnék Csiperke, rád, haragudni. Ha tudtam volna, akkor nem fájdítom a szívedet azzal, hogy jegyesem van... Persze, most már nincs, de valahogy sosem mertelek felhívni, vissza, sosem. Ne haragudj érte, de sajnos a férfiak azon nyolcvan százalékába tartozom, akik... igen, értesz.
És, mesélj, hová utazol? Még a nyáron, kérlek, gyere Szöulba, rég jártál errefelé, azóta pedig sok minden történt, például: megszűnt a kedvenc kávézónk. Nagy kár érte, ugye?
Mellesleg: soha nem említetted, hogy van egy rákod. Ez most meglepett, bár, gondolom, később ér ide, mert még nem találkoztam vele. Ígérem, vigyázni fogok Ráki kapitányra, ahogyan én tettem anno, iskoláskorunkban.
Rettentően hiányzol,
a te csacsid.
Ui: mindig elfelejtem, hogy mesekönyv illusztrátor vagy, és nem értesz a magasröptű szavakhoz, mint például ahhoz, hogy „bornírt". Ez szűklátót jelent. Szívesen, máskor is."
n u l l a d i k b a n; (kikosarazás után nem sokkal)
hé, Csiperke / i-igen? / ne sírj. egy pasi miatt sem érdemes sírnod / m-miért? / majd ellátom a baját, meglátod! / t-tényleg? / holnap felképelem, eskü / nem hiszem el [a lány már sírva mosolyog] / miért? esetleg nem bízol a legjobb barátodban? [a tinédzser fiú fel-le húzogatja a szemöldökét, kicsit nagyképűen] / nem, csak a férfiak nyolcvan százaléka gyáva. kötve hiszem, hogy te a maradék húszba tartoznál. / [mind a ketten, a kollégiumi szobában egymás mellett fekve a padlón nevetnek] / megesszük a sütit, amit csináltam hoseoknak? / meg / megígéred, hogy megrágod és lenyeled? / [a fiú részéről kisujjeskü; a lány kisujjával az övébe csimpaszkodik; a lány a sütis dobozához nyúl, hogy kivegyen belőle egyet, és a fiúnak adja; a fiú szinte rögvest, nemcsak kíváncsiságból, hanem éhes is, beleharap; egyáltalán nem fintorodik el] / kicsit nekem édes, de nagyon finom. ez nem ízlett hoseoknak? / ez nem ízlett neki / nekem ez lesz a kedvenc sütim!
„Mit keresel itt, ilyenkor Yoongi?"
„Csak láttam, hogy ébren vagy, még mindig, és..."
„És?"
„Még mikor elutaztál, a postás ezt hozta neked."
„Mi ez?"
„Nem tudom."
„Öt napja, hogy hazajöttem. Hogy-hogy most adod oda?"
„Nem akartalak még szomorúbbá tenni."
(2018. 08. 21.)
ESTÁS LEYENDO
ráktérítő; knj&wbb (BEFEJEZETT)
FanficFeladó: Panda [ismeretlen s/v titkos fiók] Tárgy: Tisztelt Kim Namjoon! (Jeges mondta, hogy így hív... 2018. 09. 01. > megnyitás | törlés | archiválás | kedvencekbe rakás | mappába rakás | visszaírás