| e p i l ó g u s |

120 30 10
                                    

           

Feladó: Jung Hoseok [jung.jhope@naver.com]

Tárgy: Osztálytalálkozó!

2018. 08. 20.

         > megnyitás | törlés | archiválás | kedvencekbe rakás | mappába rakás | visszaírás

„Szia RM! Úgy gondoltam, hogy előrehozhatnánk egy osztálytalálkozót, ha gondolod, te is segíthetsz benne, hiszen te ismered őt a legjobban, ezzel „tisztelegnénk" előtte. Mit szólsz hozzá? Továbbá találkozhatnánk is. Tudom jól, téged rázott meg a legjobban ez az egész. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan vagy Nari halála után, hiszen legjobb barátok voltatok. Részvétem, RM, és kitartást."

> megnyitás | törlés | archiválás | kedvencekbe rakás | mappába rakás | visszaírás

„Szia Hope!

Köszi, hogy gondoltál rám. Ne haragudj, hogy ennyire megkésve írok, de mindeddig gyászoltam, és most jutott eszembe a levél. Persze, soha jobban vagyok, bár, sokat gondolok Narira. Tarthatunk osztálytalálkozót, de semmiképpen se legyen nagyon gyászos, inkább csapjunk valami bulit. Nari sem szeretett szomorkodni. Továbbá gyűjthetnénk adományokat valamelyik rákkal foglalkozó szervezetnek, vagy az egyik onkológiai osztálynak. Ezt Jimin, Nari öccse, én, meg Jimin barátja találta ki. Szerintem Paknari nagyon boldog lenne ott fent, ha látná.

Jövő héten ráérsz találkozni? Megbeszélhetnénk a részleteket!

Nagy-nagy ölelés: Nam.

Ui: Hálás vagyok, hogy rám írtál."

2018. 10. 20.








Az e-meail elküldése után vissza akarta keresni Panda üzenetét, amit ő írt neki, de nem találta. Azt hitte, csak rosszul látja a dolgokat, vagy rosszul emlékszik, mert abban biztos volt, hogy nem törölte az e-mailt. A közös képen sem voltak ott a medvék, amit Panda csinált a rózsaszín telefonjával. Az Angliában szerzett névjegykártya, pipa. Nari bankkártyája és naplója, megvan. Lucy?

Namjoon a nevét kiabálta, mire Lucy összerezzent a könyve felett.

„mi az?"

„azon aggódtam, hogy mi van, ha csak képzeltem az utazást. nem voltam benne biztos, hogy valóban itt vagy-e"

„de hiszen itt vagyok", Lucy mosolygott. „és utaztunk is, Angliában találkoztunk"

„és valóban ott voltak a... tudod mit? hagyjuk is. a lényeg, hogy megvagy"








VÉGE

ráktérítő; knj&wbb (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now