Több mint egy éve alkottok egy párt Buckyval, egy ideje pedig a Bosszúállók központjában laktok. Bár nincs semmiféle szuperképességed vagy bármi tapasztalatod a harcról, mégis be tudtál illeszkedni, a csapat teljességel befogadott. Mára már olyanok ők számodra, mint egy család.
De, hogy hogyan kerültél te ide? Egy átlagos nő egyátalán hogyan ismerhetett meg egy Bosszúállót?- Egy évvel és 6 hónappal korábban-
Csodás hétfői nap a mai. Legalábbis valakinek biztosan. Kávédat szürcsölve várod, hogy valaki betévedjen a kereskedésbe. Ebben dvd-vel, cd-vel és bakelit lemezzel teli boltban dolgozol lassan 3 éve, amiben nem fordul meg sok vásárló szerencsétlenségedre (vagy szerencsédre).
De úgy tűnik, most Fortuna megszánt téged, ugyanis fél óra elteltével kinyílt az ajtó és belépett egy baseball sapkás férfi, farmerben és bőrdzsekiben.
- Jó reggelt! - köszöntél neki.
- 'Reggelt! - viszonozta gesztusodat.
- Segíthetek valamiben?
- Ajánlana pár klasszikus filmet? - mosolygott rád kedvesen, szemeivel segítségért esedezve. Azok a gyönyörű kék íriszek és az az édes mosoly... Jobban megnézve iszonyat helyes ez az ember és izmokban sem szenved hiányt.
- Elnézést, akkor segítene kérem? - szólalt meg. Bakker!- térsz vissza gondolataidból. Ő még mindig a válaszodat várja. Vajon mennyi ideje bámulod?- teszed fel a kérdést magadnak.
- Öhm, persze - álltál neki megfelelő termékeket keresni.
15 perc alatt sikerült négy filmet választanotok.
- Hölgyem, megtudhatnám a nevét? - kérdezte fizetés közben. Persze te megint sikeresen elvesztél a tekintetében.
- Én (T/N) vagyok. Magát hogy hívják? - kérdeztél rá.
- James Buchanan Barnes. De kérem hívjon Buckynak! - csókolt kezet. Erre a gesztusra elpirultál.
- Kérlek tegezz nyugodtan! - mosolygott rád.
- Re-rendben - dadogtad. Elvigyorodott, majd a szemeidbe nézett. Az a pillantás...
Így álltatok egy ideig, ameddig meg nem törted a kellemes csendet.
- Nos örültem a találkozásnak, Bucky! - mosolyogtál rá.
- Úgyszintén! Viszlát, (T/N) ! - intett, utána pedig elhagyta ezt az apró üzletet. Boldogan néztél utána, ameddig el nem nyelte Őt a sétálók tömege.
-Remélem még találkozunk - gondoltad.
De arról akkor még fogalmad sem volt, hogy a hajdani Barnes őrmester is hasonlóképp érez.Ezután még sok alkalommal találkoztatok. Hamarosan pedig megtudtad kit takar a James Buchanan Barnes név, milyen múlttal rendelkezik a fiatalnak látszó úr.
Végül négy hónap után elmondhattad magadról, hogy egy százéves fémkarú katonával jársz, akit nem mellesleg nagyon szeretsz.
Nem sokára a központba költöztél miatta. Ott nagyon kedvesen fogadtak. (Írói megj.: A csapat az egyezmény óta újra összekovácsolódott. Tony is elviselte az egykori halálos fegyvert. ) Lassacskán megkedveltek téged, így már nem csak egy öreg tata ragaszkodott a jelenlétedhez.
Valahogy eképpen eshetett meg, hogy most a híres Bosszúállókkal kártyázol az épület nappalijában.
YOU ARE READING
Marvel Oneshots
FanfictionEbben a könyvben marveles novellákat, egyperceseket fogtok látni. Jó szórakozást hozzájuk! Minden jog a Marvel Studios-t illeti és a világ megalkotóit, Stan Lee-t és Jack Kirby-t. A karaktereiket csak szórakoztatás céljából vettem kölcsön, ebből sem...