Heroes! It's Christmas today! Stony and Peter Quill

1.5K 59 21
                                    

Megjegyzés: A történetnek nincs túl sok köze a filmekhez...

Központ / E/3 szemszög/

December huszonnegyedik reggelére virradt. Az a pár ember - pontosabban négy - akinek nem volt karácsonykor hova mennie, még édes álmait aludta. Bár, minek is lennének fent hajnali ötkör.....
- Elszóltad magad, csajszikám.... - szólal meg narrátorunk....
- Kuss!
Ebben a pillanatban, mint aki rémálomból riadt, felugrott kedvenc őrmesterünk. Miért ébredt így fel? Ohh, nem, nem álmodott ő rosszat, hanem csodák-csodája brilliáns ötlete született. Első lépésként vigyorogva indult egy vödörért és egy nagy adag jégért, hogy felkeltse Sokáig Alszom Sam Wilsont. Hisz' ahhoz, hogy a dolgok jól süljenek el, nem árt egy kis baráti segítség. Beért Sólyomkánk büdösborz-lak illatú szobájába és ráborította a vödör tartalmát....
Na ne féld, olyan sebességel ugrott fel, hogy Speedykénk is megirigyelte volna.
- Barnes! - morogta morcosan. - Ezt miért kellett? - pillantott fel haverjára kómásan.
- Csss. Gondolom neked is feltűnt a kínlódásuk... Hozzuk őket össze! Ha még egy napig el kell viselnem ezt a két fancsali képet, nem tudom mit csinálok. - mondta az utolsó mondatot fintorogva...
- És mi a terved, Zsenikém? - nézett bele újra mosolyogva az izgalomtól csillogó kék íriszekbe Szárnyas Wilson. James arcáról lefagyott a mosoly.
- Öhm, hát az pontosan nincs.... Gondoltam segíthetnél kitalálni egyet.... - nézett rá kínosan az exkatona.
- Ki gondolta volna - röhögött Madájka ( madár hülyén mondva.... )
- Hát, esetleg küldjük el őket fáért, aztán bízzuk rájuk a díszítést. - gondolkozott Sam.
- Uuu, tegyünk ki egy csomó fagyöngyöt nekik! - kiáltotta gyerekesen félkarú Vadászgörényünk. ( khm... Hathor_27 😂 )
- Halkabban, nehogy felébreszd őket! - torkollta le a másik.
De ez már csak eső után köpönyeg.... A nemzet öregemberét ez a hang kirángatta édes álmaiból... Amiben nem mellesleg Tony Stark kapott főszerepet.... Csalódottan sóhajtott egyet, majd leindult a konyhába kávéért.
Kicsit meglepte, hogy a két barátja - jófiús arckifejezéssel - már egy számára készített koffein-bombával várta őt. De inkább nem tett a dologra megjegyzést.
- Köszönöm szépen! - majd egy pillanattal később már ki is ürült a forró italt tartalmazó bögre.
- Boldooog Kaarááácsoooonyt! - üvöltött megint az alig 100 éves múlt kisgyerek. Steve és Sam a fülüket fogva morcosan néztek rá....
- Neked is boldog karácsonyt Barnes! - jelent meg a konyhában Anthony Egoista Stark.
A nagy Amerika Kapitány Tony póló nélküli láttára lefagyott egy picit, majd úgy tett, mintha semmi sem történt volna - pedig mindháromnak feltűnt a dolog, Sam a szemét forgatta, Bucky meg.... nos hát semmi új reakciót nem mutatott, ugyanúgy vigyorgott tovább...
- Jó reggelt Stark! - biccentett Kap, majd elviharzott a helyszínről. Bár ez picit bántotta Starkot, de jól titkolta. Megcsóválta a fejét, majd elment a szokásos rutinját véghezvinni.
A két félnótás pedig egymásra nézett, drámain sóhajtott, majd lepacsiztak és kezdetét vette az a tervük, amelynek még jómaguk sem tudták a részleteit.

- pár órával később -

- Jaj, Tony nyugodj már le! - nézett az említettre Steve - Tökéletes ez a fa! Nem kell nagyobb, már ez is alig fér fel a lépcsőn.
Playboyunk átgondolta a Kapitány szavait. Igazat kellett neki adnia. Stevie pedig elégedetten konstatálta, hogy a szavai elérték a kívánt hatást. De azt már nem tudhatta, hogy az is hozzátartozott a hatáshoz, hogy ki mondta ezeket a szavakat.....
Éppen a karácsonyfát cipelték a nappaliba. Nem merték volna bevallani, de örültek, hogy így alakult - egy pici segítséggel - és együtt vették és díszíthették a fát. Miután letették, Tony hátrébblépett, de amilyen szerencsétlen - vagy most szerencsés - megbotlott és ráesett Stevere. Egymásra mosolyogtak. A szőke felnézve még szélesebben vigyorgott. Felettük egy fagyöngy lógott a plafonról. Miután Starknak is feltűnt a dolog, közeledni kezdett a szerelme ajkai felé, majd lassan, finoman összeérintette puha párnácskáikat. Az érzéki csókból picitt szenvedélyesebb kerekedett ki, mikor is a csúnya levegőhiány miatt el kellett válniuk. Azt nem tudhatták eddig, hogy az a két hülye végig figyelte őket, csak akkor tűnt fel nekik a jelenlétük, mikor örömujjongásba kezdtek.
- Sikerült - pacsiztak le. Az újdonsült páros csak elnevette magát, majd folytatták, amit elkezdtek.

- Eközben egy űrhajón a Földhöz közel -

- Nem lesz baj - nyugtatta Rosie a kedvesét, Peter Quillt. - Igaz, hogy jó pár éve nem találkoztam velük, de biztosan örülni fognak majd. Ha más nem is, mindenképp joguk van tudni az unokájukról - ölelte magához a lassan 2 éves kislányukat.
- Hogy hívják őket? - kérdezte meg a mai napon századszorra Pete.
- Robert Backster az édesapám, Nicole Backster pedig az édesanyám. - mondta sóhajtva.
- Remélem nem tervezed többször megkérdezni. - mosolygott rá fáradtan.

- ..... -

A hajót elrejtették régi barátaiknál, a Bosszúállóknál, majd elindultak a Backster házhoz.
Odaérve csengettek, majd nemsokára Robert jelent meg az ajtóban.
- Szia apa! - nézett rá fel félve Rosie.
- Kislányom! - szorosan magához ölelte gyermekét, miközben megindultak az örömkönnyek a szeméből.
- Óvatosan apu, kilapítod az unokádat - szólalt meg mosolyogva a lány. Robert erre hátrébbhúzodott. Eddig észre sem vette a másik két jövevényt.
- Jó estét, Mr. Backster! - nyújtott illedelmesen kezet Peter.
- Jó estét fiam! - mosolygott amaz - Gyertek csak bejjebb. Nyitotta meg az úr az ajtót.
- Nicole, nézd kik jöttek! - kiabált Mr. Backster a feleségének, aki megérkezvén hasonlóan reagált, mint percekkel ezelőtt a férje, annyi különbséggel, hogy ő mindenkit magához ölelt.
- Teljes lett a családunk - suttogta örömmel a vidám nagymama.
Peter és Rosie egymásra mosolygott az ölelésben. Minden rendben. Melegség töltötte el a szívüket.

- Vége -

Loki ( gyilkos menyét 😂, ugye N ) : Boldog Karácsonyt bolond Midgardiak!

Én : Boldog Karácsonyt, Kellemes ünnepeket így utólag is. Bocsánat, tudom, hogy elkéstem jócskán.

Loki: Hát igen, ez vagy te, hiába ígérsz keveset, még azt sem bírod betartani.

Én: Kössz menyétke az elemzést, de nem hiszem, hogy bárki is kíváncsi lenne rá.

Loki: Rám jobban kíváncsiak, mint rád.

Én: Kivételesen igazad van.

Loki: Oh, egyet értesz velem?

Én: Ha tovább nő az arcod visszaszívom....

Ó, bocsesz, eltértünk a tárgytól.... Nagyon sajnálom tényleg....

A másik két kérést sem felejtettem el emmawinky és B_Sziroma! Amint tudom, megírom őket! ❤

Puszi, N.

Marvel OneshotsWhere stories live. Discover now