Stupid things

2.2K 103 36
                                    

Bucky:
Bucks a biztonság kedvéért 4 zárat szerelt az ajtótokra és megkérte Tonyt, hogy hozzon még egy kódos beléptetőt is.
Ma ünnepelted a szülinapod, James tehát szatyrokkal megpakolva sietett a házatokhoz. Csakhogy a barátod memóriája már nem a régi és összekeverte a kulcsokat, majd az egyiket sikeresen bele is törte a zárba. De sajnos nem csak ez ment ki a fejéből, hanem a kód is, tehát rosszat ütött be.
A biztonsági rendszer emiatt illetéktelen behatolónak érzékelte, s jelzett neked, ezért azonnal hazaindultál.
Hát, ami fogadott arra nem számítottál. A szerelmed durcásan és csalódottan, kezében meglepetésekkel ült az ajtótok előtt. Melegség töltötte el a szívedet.
- Szia - mosolyogsz rá.
- Szia, (T/N) - süti le szemeit - Ne haragudj, én csak meg akartalak lepni! - néz aranyosan a szemeidbe.
- Megleptél, Bucky, igazán megleptél - segítetted fel mosolyogva.

Thor :
-Kezdhetjük? - függeszti rád csillogó, kék tekintetét.
- Persze. Le foglak verni - jelented ki egy magabiztos vigyor kíséretében és elindítod a játékot.
Asgard nagy királyát éppen videojátékozni tanítod. Pár órája álltál neki okítani őt, már pár menetet lejátszottatok, de mi tagadás szörnyen ment a szőke istennek, a lelkesedése viszont nem csillapodott.
- Haha, sikerült! - ujjongsz megint. Örülsz Villám Mc'Queen felett aratott újabb győzelmednek.
- Sebaj, egyszer legyőzlek majd! - villogtatja 1000 wattos mosolyát.
                        - Fél év múlva -
- Nyertem! - kiált fel örömittasan Odinson. Fél perc múlva már a We are the champions - t énekelve ugráltok a kanapén.

Steve:
A reggelizésetek ,,valahogyan" fogócskázássá alakult. Méghozzá, ez úgy történt, hogy Cap gondosan elkészített szendvicsét elloptad. Persze, megenni már nem tudtad, mert a hősöd nekiállt kergetni, és egy szuperkatonát mégsem tudhattál lehagyni, így hamar elkapott. Ezután jött csak a java, mert bosszúból csikizni kezdett. Nevetve vergődtél kezei alatt.
- Lopunk, lopunk, Édesem? - kérdezte játékosan. - Ez csúnya dolog. Ezért büntetés jár - mosolyodott el olyan szélesen, hogy féltél, szétszakadnak az arcizmai.
- Sthe-ve, khér-lek en-gedjh elh. - kérlelted a kacagástól fuldokolva.
- Nem értem, mit mondasz? - ,,értetlenkedett" pimasz vigyorral az arcán.
- Szhí-vhem, khér-lhek.
- Na, jó! - hagyta abba - De a büntetésedet nem úszod meg - nézett rád perverzen, majd olyan vadan és szenvedélyesen csókolt meg, hogy szinte beleszédültél.

N : bocsi, ez megint rövid lett. De azért remélem nem lett vészesen rossz. Köszönöm azoknak, akik olvassák!
Kérések nyitva!
Ciao! Seby, Tom, Chris, Robie és a többiek legyenek veletek! Jó éjt/reggelt/napot!

 Köszönöm azoknak, akik olvassák! Kérések nyitva!Ciao! Seby, Tom, Chris, Robie és a többiek legyenek veletek! Jó éjt/reggelt/napot!

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Marvel OneshotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant