EN BÜYÜK BENİM

838 43 0
                                    

       gazinoda işim bitmişti. Ders okçuluk. Okçulukta kötü olduğum söylenemez ama iyi de değilim. ''Adriene bekle'' dedi arkamdan Elizabeth. Neredeyse ok tahtalarına yaklaşmıştım. Durdum. Bir-iki dakika sonra yanımda bitti. Nefes nefese kalmıştı. ''Sen vuraya geleli kaç gün oldu''dedi. ''İki ve ya üç. İlk geldiğimde senin yanına geliyordum ama bazı sorunlardan dolayı gelemedim''dedim. Onayladı. ''Peki neden Empousaya sarıldın?''dedi. Arkadaşlarımı seçerken onlara sormam gerekmiyordu. ''Çok fazla soru soruyorsun. Eğer soru sormak istiyorsan git arkadaşlarınla şişe çevirmece falan oyna''dedim. Elizabeth'in gözleri parladı ve sırıtmaya başladı. ''Hayır,hayır,hayır. Git onlarla yap benle değil''dedim ve ok almak için yürümeye başladım. Bir dakika sonra okçuluk dersi saçma gelmişti. Tam da o sırada ok almak için Hades kulübesinin önünden geçiyordum. Rotamı yatağıma doğru değiştirdim. İkisi de içerideydi ve kapının önünde konuşuyorlardı. ''Büyüyünüze yok açın''dedim ve yatağıma doğru ilerledim. ''Sen nerden büyüğümüz oluyorsun. Biz 40 yıl Lotus Kumarhanesinde kaldık''dedi Nico. ''Emin ol senden daha büyüğüm''dedim ve uyumaya çalıştım. Garip bir şekilde rüya görmüyordum. Yavaş yavaş büyüyen beyaz ışıkla gözlerimi açtım. ''Adriene benim Elizabeth. Bizimle şişe çevirmece oynamak için Athena kulübesine geliyorsun.''dedi. Kulübede kimse yoktu''hayır gelmiyorum''dedim ve arkamı döndüm.''evet geliyorsun söz verdin. Hemde şimdi''dedi. Ben böyle birşey hatırlamıyorum. ''Sen yaptın değil mi?''dedim öfkeyle. Olumlu anlamda başını salladı. Zorini olarak yataktan kalktım. ''Böylemi uyudun''dedi Elizabeth. ''Evet neolmuş''dedim kapıya doğru ilerlerken. Göz devirdi ve beni Athena kulübesine doğru sürüklemeye başladı. İçerde halka olmuş bizi bekleyen:Annabeth,Percy,Leo,Frank, Jason,Piper,Hazal,Nico,Stollar,Reychel ve Hakate kulübesinden biri vardı. ''Onu buraya nasıl getirebildin''dedi Piper. ''Rüyasında söz verdirdim.''dedi ve ardından göz kırptı. ''Beni kandırdın''
dedim ve açık kapıya doğru yöneldim. Ama Hakate kulübesinden gelen kız kapıyı büyüyle kapattı ve tam ben gölge yolculuğu yaparken beni nasıl olduysa yerime oturtu. ''Şimdi seni''dedim ve üstüne atlayacakken büyüyle kendi etrafında kalkan oluşturdu.''Sakin ol ve yerine otur''dedi Piper büyükonuşla. ''Boşuna uğraşma beni büyükonuşla falan oturtamazsın''dedim ve sinirle kalkanın üzerinde zıpladım. Birinin bana sarıldığını hissettim. Arkamı döndüğümde bu kişinin Leo olduğunu gördüm. ''Sarılmak yok''dedim hırlayarak. Leo korktu ve geri çekildi. Derin derin nefes aldım. Sakinleşmeye çalıştım. Sonunda sakinleştiğimde kurallarımı açıklamaya başladım ''bakın bana dokunulmasından ve sarılılmasından hoşlanmam. Kısacası temas yok''dedim. ''Tamam sadece tanıştığım kız oyuna başlayabilirmiyiz?''dedi Reychel. Onayladım. ''Bende öyle düşünmüştüm. Şimdi başlıyorum sağ tarafımdan devam edin.''dedi Annabeth ve şişeyi çevirdi. Bi ucu Hazal'a bi ucu Frank'e geldi. ''Doğruluk mu? cesaret mi?''dedi Frank. ''Hadi ama Hazal'ın daha yalan söylediğini görmedik ki''dedi Reychel.''doğruluk''dedi Hazal. Piper Frank'in kulağına eğilip bir şeyler söyledi. Frank kızardı''Tamam. Benimle çıkarmısın?''dedi bir anda. Bunu bekliyordum. Hazal ve Frank domatese benzediler. ''Evet. Taman neden olmasın''dedi Hazal ve daha çok kızardı. Bu sefer Hazal şişeyi çevirdi. Bi ucu bana diğer ucu Percy'e geldi. ''Doğruluk mu? Cesaret mi?''dedi Percy. ''Cesaret''dedim hemen. Herkesten bi oflama çıktı. Percy kocaman sırıttı''Bana mavi kek getir''dedi ve heyecanla beklemeye başladı. Gölgelere karışırken tek duyduğum şey Annabeth'in elini alnına vurma sesiydi. Gözlerimi bi kafede açtım.  Raflarda mavi kekler vardı. Gelmeden önce Stollar'ın cüzdanlarını yürüttüğüm için Percy'ye ben değil onlar kek alacaktı. Bir paket mavi kek aldım. Stollar'ın cüzdanından fazla birşey çıkmadı ama tam yetti sonra tekrar Athena kulübesine döndüm. Percy heyecanla beklerken diğerleri sıkılmış gibiydi. ''Yakala''dedim ve kek torbasını Percy'e attım.''Teşekkürler Adriene inan ne kadar acıktığımı bilemezsın''dedi Percy. ''Bana değil Stollar'a teşekkür et sonuçta parayı onlar ödedi''dedim ve Stollar'a cüzdanlarını verdim. ''Bu kız çok iyi bir hırsız.''dedi Travis. ''Hermes'in jızı olmadığına emin misin''dedi Corner. ''Tartarus'un kızı olduğuma eminim''dedim. Bu sefer şişeyi ben çevirdim. Bi ucu Nico'ya diğer ucu Leo'ya geldi. Nico hemen atladı''Doğruluk mu? cesaret mi?''dedi hızlı hızlı. Tabi Leo şok. Bence Nico rşeyler saklıyor çok şüpheli davranıyor. Of aman neyse ne iyice Sherlok Homse'e bağladım. ''Cesaret''dedi Leo panikleyip. Sonradan ne dediğini farketti ve itiraz etmeye çalıştı tabi Piper buna izin vermedi. Nico şeytanca sırıttı''Hypnos kulübesine saat 5'e ayarlı çalar saat koy''dedi Nico. Leo'ya şimdiden acıdım. Leo gitti ve 15 dakika sonra geri geldi. ''Dostum emin ol bunu benim yaptığımı öğrendiklerinde beni fena benzetmeleri için Clarisse'yi üstüme salacaklar''dedi ve yerine oturdu. Leo şişeyi çevirdi ve korktuğum başıma geldi. Bi ucu bana  bi ucu Annabeth'e geldi. Kızın gözleri öğrenme isteğiyle parladı. ''Doğruluk mu? Cesaret mi?''diye atıldı anında Annabeth. Doğruluğu seçmemi beklediği kesindi. ''Cesaret''dedim. Yine bi oflama sesi geldi.

                       //NİCO//
       Sanırım Adriene birşeyler saklıyor. Her seferinde cesaret denmez ki. ''Tama o zaman. Ares kulübesine git ve bir tane kılıç getir. Şimdiden üzgünüm''dedi Annabet. Şimdi kızın kemiklerini kıracaklar. Herkes ona endişeli bakışlar atarken o omuz silkti ve dışarı çıktı. ''Leo git ve Adriene'nin ne yaptığına bak''dedi Annabeth. ''Tama patron''dedi ve Leo dışarıya çıktı. ''Adriene hakkında neler biliyorsunuz''dedi Annabeth. Reychel el kaldırdı. ''Geçen gece ormanda karşılaştık. Nico'nun kopyası diyebiliriz''dedi Rechel. ''Peki neden ormandaymış''diye sordu Piper. ''Bilmiyorum sordum ama söylemedi''dedi Rechel. Piper ve Annabeth bana döndü. ''Jason seni ve Adriene'yi hep birlikte görüyormuş''dedi Annabeth. Piper sevinçle gülümsedi''shipler AdriNico''dedi Piper sevinçle. Tam itiraz edecekken Adriene içeri daldı. ''Hadi ama beni onunla shipleyemezsin. Ben ondan milyon yaş büyüyüm''dedi. ''Ama sen nasıl onlar 40 yıl Lo-''derken Adriene Annabeth'in sözünü kesti. ''5 yıl önce 1000 yıllık uykudan uyandım. O yüzden aranızda en büyük benim. Şimdi oyuna devam edin''dedi Adriene ve elindeki kılıcı Annabeth'e uzattı. ''Bu arada Leo revire buz almaya gitti onu göndermemeniz gerekirdi. Biraz sonra gelir''dedi Adriene. Yerine oturduktan sonra şişeyi tekrar çevirdi. Bu sefer bi ucu Jason'a diğer tarafı Reychel'a geldi. ''Tama A planından sıkıldık''dedi Corner. ''Şimdi B planı''dedi Travis. Ve herkes  Adriene'ye bakmaya başladı.-buna ben de dahil. Çünkü eğer yapmazsam Annabet beni bir balık ağsına koyup ormanda canavarların olduğu bölgede ağaçtan sarkıtmakla tehtiti etti-
           
                       //ADRİENE //
          Benim jeton sonradan düştü. Meğer bunlar bi oyunmuş. Madem onlar bana oyun oynadılar sıra bende. Sisle bir tane daha ben yaptım ve kendimi de görünmez yaptım. Onlar orda sahte beni yakalamaya çalışırken ben de Hades kulübesine gölge yolculuğu yaptım. Tekrar düşününce burası da tehlikeli geldiği için ormana doğru yürümeye başladım. O sırada Athena kulübesine gözüm takıldı. Ordan oraya sahte benin peşimden koşuyorlardı. Ormanın derinliklerine doğru giderken Kelli'nin yakınlarda olduğunu hissettim. '' Kelli burdayım''dedim fısıltıyla. O manyağın mağarası buralarda falandı. Biraz daha ilerleyince Kelli ile karşılaştık. ''Kempe geri döndü''dedim bi anda. ''Nxy ile işbirliği yapıyor ve sizi bekliyor''diye cümlemi tamamladı. Başımla onayladım. ''Kempe'yi Zeus bile zor yenmiş. Biz nasıl yeniceğiz artı bi de tanrıça''dedim umutsuzca. ''Senin için bi titan öldürmek kolay. Kempe'yi öldürmek imkansız değil sadece zor. Bence bunu şu at-adama falan anlatmalısın''dedi Kelli. ''Ayy... tamamen unuttum ben gidip söyleyeyim''dedim. Kelli'ye sarıldım. ''Baban dikkatli olmanı söyledi''dedi. ''Tamam. Sende ona müttefik toplamasını söyle. Büyük ihtimalle orduları var''dedim ve Büyük Eve yürümeye başladım. Etraf sesizdi. Büyük evin kapısını birkaç kez çaldım. Kapıyı açan Piper oldu. Biraz geri çekildim çünkü bunların ne yapacakları belli olmuyordu. İçeride şişe çevirmece oynadığımız herkes vardı. Khairon ile birşeyler konuşuyorlardı. ''Düşmanımızın hala kim olduğunu bulamadık''dedi Annabeth. ''Düşmanımız Nxy,bir ordu topluyor''dedim arkalarından. Hepsi korkmuştu. ''Ama ölümün kapıları kapalı çıkamazlarki''dedi Jason. ''Zaten onlar çıkmayacak. Nxy'in dediğine göre biz inecekmişiz. Yani inmek zorunda kalcakmışız''dedim. Annabeth ve Percy irkildi. ''Kesinlikle müttefiye ihtiyacımız var Khairon''

ÇUKUR'UN KIZI [NİCO Dİ ANGELO]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin