//Üçünçü kişi//
Kimse kıpırdamıyordu. Savaş alanında Çukurun Kızının yok olduğu belkide atomlarına ayrıldığı yerde dumanlar tütüyordu. Tanrılar kıralı Ölüme kısa bir bakış attıktan sonra tahtına geri ışınlandı. Olimpos onları izliyordu ve Çukurun kızının nasıl yok olduğuna şahit oldular. Kimse birşey demiyordu Ölümün de artık diyecek birşeyi yoktu. Oğlunun ve Hades melezinin bağırışları ardında yeraltındaki sarayına geri döndü. Hadesin oğlu kopırdayamıyordu. Bu onu kaybetmenin korkusumuydu yoksa onun ölümünü izlerken hiçbirşey yapmadığı için duyduğu pişmanlıkmıydı. Ölümün oğlu ise kardeşine yeni kavuştuğu anda yanından uçup gitmesinin acısı ve öfkesiyle gökyüzüne döndü "bunun intikamını alıcam sana söylüyorum zeus kardeşimin intikamını alacağım!"diye bağırdı. Gök gürledi ve Ölümün oğlunun yanına büyük bir yıldırım düştü ve oğlanın bayılmasını sağladı. Apollon kulübesinden gelen iki kişi oğlanı aldı ve revire götürdüler. Hadesin oğlu dizlerinin üzerine çöktü. Her nefes aldığında düşündüğü kız şimdi yoktu. Gözlerinin önünde ölmüştü. O ise hiçbirşey yapamamıştı aynı iblisler onu uçurumdan atarken olduğu gibi. Omuzunda yaşlı sentorun büyük elini hissedince toparlanması gerektiğini anladı. Ama yapamıyordu. O da gitmişti aynı Bianca gibi. O ise ikisini de kurtarmak için hiçbirşey yapmamıştı. Gözlerinin rengi her saniye değişen afrodit kızını önünde gördüğünde ona sarıldı ve ağlamaya başladı. Afeodit kızı onu ormanda bir ağacın altına götürdü. Melez görünümlü titan ise poseidonun oğluna sarılmış ağlıyordu. Empousa kafasını öne eğmiş öylece duruyordu. Hadesin oğlu uzun bir aradan sonra konuştu "Son herzaman mutlu bitmez"dedi kendine fısıltıyla Kamp yas tutuyordu, onun yasını, hepsinin gözlerinin önünde yok olan kızın yasını, tanımadıkları, ilk geldiğinde dışladıkları kızın yasını. Kalbi atarken çoğunun sevmediği ama nefes almayı kesince herkesin sevdiği, Ares kızının bile onun için ağladığı kızı, ÇUKUR'UN KIZI'nın yasını tutuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇUKUR'UN KIZI [NİCO Dİ ANGELO]
AcakSavaş yaklaşıyor. Düşmanlar yeniden doğuyor. Peki hangileri hayatta kalabilecek. Bir seçim yapmak zorunda. O seçim onu ya yaşatacak ya da yok edecek.