"L-lelaki tu...,"
Kereta mewah itu Masih belum beredar lagi.Seperti menunggu kelibat seseorang.Nada pun membuat keputusan untuk pergi dari situ sebelum apa-apa perkara yang buruk berlaku kepadanya.
Tapi ...
Belum sempat Nada melarikan diri,Mulutnya Dan matanya diikat dengan Kain yang mempunyai satu bau yang aneh Dan kuat.Nada cuba menarik Kain itu dari mulut Dan matanya namun...matanya tertutup Dan badannya menjadi lemah.Orang yang Berada di sekeliling Tempat itu mengeluarkan handphone mereka lalu mereka merakam kejadian yang aneh itu.
Mira membuka pintu keretanya lalu dia menjerit dengan marah ke arah lelaki-lelaki yang telah mengikat mulut Dan Mata Nada.Mira pun terus berlari ke arah lelaki 3 orang itu lalu dia menumbuk muka lelaki yang memegang pinggang Nada.
Lelaki 2 orang lagi memasukkan Nada ke dalam kereta mewah itu...Mira Cuba menghalang dengan menendang punggung lelaki-lelaki it namun...Lelaki yang ditumbuknya tadi telah mengetuk kepalanya dengan kayu baseball yang kuat Dan tebal.
Mira jatuh terduduk and darah Mula mengalir dari kepala ke leher ke badan.Mira terbaring Dan matanya melihat arah Nada yang dipegang oleh lelaki misterius itu.
"Masuk," arah lelaki misterius itu kepada anak-anak buahnya.
Lalu mereka pun pergi meninggalkan Mira yang terbaring dengan darah yang mengalir di kepalanya.
Orang-orang yang Berada di sekelilingnya menelefon ambulans Dan menangkap gambar untuk diviralkan.
Mira Cuba mengambil handphonenya di dalam pocket seluarnya dengan sedaya upaya dia...Dia mendail nombor Asyikin Tapi tiada balasan....Kemudian dia mendail nombor Husna... Juga tiada balasan...Akhir sekali dia membuat keputusan untuk mendail nombor Najihah.
"Hello?Mira?U there?,"
Namun .. tiada balasan daripada Mira kerana matanya tidak lagi terbuka Dan Tangannya tidak lagi memegang handphone itu.
___________
___________
"Hello Mira?Helo?," Najihah menjadi keliru lalu dia melihat ke arah Husna yang sedang sibuk bercakap dengan tunang kesayangannya.
"I miss you too babyyyy hmmm," kata Husna sambil menggoyang-goyangkan badannya sambil memuncungkan bibir.
'Ewww...gross...' bisik Jihah di dalam Hati.
Kemudian Jihah terdengar bunyi ambulans pada Handphonenya lalu dia menjerit-jerit Nama Mira.
"MIRA!!!MIRA!!!EHAT HAPPENED?!?!"
Tiada balasan Dan Jihah menjadi semakin Risau akan keadaan rakannya.
"umm Cik?Cik Ni kenalan kepada pemilik telefon ini ka?,"
Badan Jihah Mula berpeluh lalu dia menjawab ya dengan ringkas.
"Kami nak Cik Datang ke Hospital Shimmy Shimmy secepat mungkin,"
___________
___________"Tahan dia dalam bilik 5.Ikat dia macam anjing"
"Baiklah boss"
_________
_________UHUIUHUIUHUI SHORT UPDATEUUUUUUU
YOU ARE READING
//ASSASSINS KILLERS// (MALAY)
Fantasy"Kau pun... dapat mesej tu jugak?," "Ya...kenapa?," "Aku pun dapat mesej tu," __________________________ Enam orang gadis menerima sebuah mesej yang sama daripada orang yang sama. Mengapakah mereka menerima mesej itu?Siapakah yang menghantar mesej i...