"Aku call dia tadi,Tapi dia Tak angkat"
🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏
"Dah kenapa hang nak call dia tetiba?,"
Husna terdiam seketika.
"Una?,"
"Aku just risau Kat Mira...,"
"Kenapa?Dia kan selamat dok ngan Timah,"
"We don't know...Jihah...,"
Jihah mengeluh lalu mengeluarkan telefonnya.Dia mendail nombor Fatimah lalu menghulurkan telefonnya kepada Husna.
'Thanks' Bisik Husna kepada Jihah.Jihah cuma membalas senyuman sahaja.
"H..hello?"
"Timah?,"
"O...ouh Una...,"
"Timah...okay Tak Kat Sana?,"
"O..okay j-"
Tiba-tiba sahaja terdengar Bunyi 'BEEEP' yang tidak berhenti.Jihah terkejut lalu dia mengambil telefonnya.
"TIMAH?!APA JADI?!!,"
Mereka terdengar suara tangisan dari telefon Jihah.Husna menggenggam tangan Jihah sekuat-kuatnya.
⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Syikin P.O.V
Duhhh lamanya Kimi Ni Cari Scrolls.Dia pi Cari ka buat scroll.
"Daripada hang dok mengata Kat aku,lebih baik hang tolong aku,"
Aku terkejut apabila terdengar suara Kimi di telingaku.
"Sibok ah,"
Lalu,aku pun mencari scrolls itu di merata-rata tempat.Hampir setiap tempat kat situ aku cari...tapi apa pun tak dapat...haduh...
Aku pun duduk bersila kat depan mesin di depan mesin arcade Pac-Man...
"WEIIII CHICKEN,CHEQ LAPAQQQQQ!!!"
Aishh Nada ni...
"Aku tau...hang be patient boleh tak?,"
"Tak Bolehhh,aku lapaq tengok Pac-Man tu makan huhuhu" Kata Nada sambil berpura-pura menangis.Aku hanya biarkan saja budak tak matang tu.
"YASSSSSSSSSSSS!"
Aku dan Nada terkejut mendengar jeritan yang penuh dengan kegembiraan di arah kanan kami.Kami berdua pun melihat ke arah suara itu dan kemudian mata kami berdua pun terbeliak macam Thomas The Train.
"SCROLLLLLLL!!!!!!!!!!!!,"
Jerit aku dan Nada lalu pergi ke arah Kimi yang sedang memegang scroll yang berwarna emas itu.
"Akhirnya...lepas 2018374 tahun...Jumpa jugak scroll ni" kataku sambil menepuk-nepuk bahu Kimi dengan penuh bangga.Kimi hanya tersenyum kepada kami berdua.
"Tunggu apa lagi!Bukaklah!Mana tau muncul makanan!"
Aishhh yang ni pun....Tak habis-habis makanan....
"Yelarh Yelarh" Kimi pun membuka scroll itu.Kami bertiga menutup mata kami dengan tangan masing-masing kerana terkeluar cahaya yang sangat terang dari scroll itu.
"Haik?Tak dak apa-apa?!?!?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"T...tolong...lepaskan aku..."
"AND WHY SHOULD WE?"
-TBC-
YOU ARE READING
//ASSASSINS KILLERS// (MALAY)
Fantasía"Kau pun... dapat mesej tu jugak?," "Ya...kenapa?," "Aku pun dapat mesej tu," __________________________ Enam orang gadis menerima sebuah mesej yang sama daripada orang yang sama. Mengapakah mereka menerima mesej itu?Siapakah yang menghantar mesej i...