"Now you know me, I should ruin you before you ruin me"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jihah's POV
"CUBA HANG DRIVE TU LAJU SIKIT!NIH MACAM KURA-KURA JA!" tengking Una sambil menggoyangkan Tangan Kiri Aku.
Haduhhh,tak leh calm down Ka kawan ni?
"EHH AKU CAKAP NGAN HANG NII!!!" tengking Husna lagi.
"EH TAK NAMPAK KA AKU TENGAH DRIVE NI!KALAU ACCIDENT CENNA?!" tengkingku kembali.Husna terus memuncungkan bibirnya ala-ala itik gembo-gembo.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Syikin POV
"Dah sampai"
Hospital?Kenapa Hospital Yang ada Mira ngan Timah.
"Kenapa kat sini?"
"Penjahat-penjahat Tu ada kat sini"
Wait...mereka ada kat sini.
"MIRA OKAY TAK?!TIMAH OKAY TAK?!"
Nada terjatuhkan sandwich Yang dibelinya kerana terkejut akan Syikin Yang tiba-tiba sahaja menjerit.
Kimi juga terkejut Dan dia memegang baju Syikin dan menyuruhnya bertenang.
"Everything's gonna be fine, Believe me,Now,We should go in"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Third Person POV
Sekarang,Jihah Dan Una berada Di liar Hospital.Mereka tidak nampak sesiapa pun Di Dalam hospital itu.Akhirnya,Jihah membuat keputusan untuk call Timah sekali lagi.
*Tut tut*
"Dia still tak jawab..."
Una terus menarik Tangan Yujin Dan menekan butang lift.
"Una?"
"Masuk jelah!Dah tak dak orang!"
Namun, Pintu lift masih tak terbuka.Husna menarik Nafas dalam-dalam Dan menekan lagi butang lift.
"Apanii,Kenapa tak buka?!"
Jihah melihat sekelilingnya Dan dia mendapati terdapat tangga kecemasan di bersebelahan dengan kaunter pertanyaan.
"Una,jom Naik tangga jelah"
Una terkejut.
"HANG GILA?!TINGKAT 30 TU!"
"That's the only way!"
Akhirnya Husna setuju dengan cadangan Jihah Dan sekarang mereka berada dia tangga ke 20.Jihah rebah ke lantai kerana penat menaiki terlalu Banyak tangga.
"Come on Jihah!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Syikin,Kimi Dan Nada sedang berdiri Di depan lift Yang Husna tekan tadi.Lift itu tetap tidak buka Dan itu membuatkan Syikin keliru.
"Apakeh ni?"
Nada melihat sekelilingnya Dan dia dapati ada sebuah lagi lift Yang terlindung Di sebalik vending machine.
"Guys"
Kimi Dan Syikin mengalihkan pandangan mereka Dan memandang Nada.
"Tuh,ada Satu lagi lift"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Finallyyyyyy"
Jihah Dan Una kini sudah sampai di tingkat 30.Kaki mereka terasa ingin tercabut Dan peparu mereka tidak berhenti melakukan respirasi.
"Oh?Jihah?Una?"
Jihah Dan Una terus memandang ke sumber suara Dan mereka terlihat Syikin,Kimi Dan Nada Yang sedang berdiri dengan tenang di hadapan mereka.
"H-how can you guys be here?" Tanya Jihah Yang masih kepenatan.
"Tu,Lift Tu,Tadi Aku nampak lift tu kat belakang sebuah vending machine"
Jihah Dan Una saling melihat lalu mengeluh."ARGHHHHHH"
-TBC&
YOU ARE READING
//ASSASSINS KILLERS// (MALAY)
Fantasía"Kau pun... dapat mesej tu jugak?," "Ya...kenapa?," "Aku pun dapat mesej tu," __________________________ Enam orang gadis menerima sebuah mesej yang sama daripada orang yang sama. Mengapakah mereka menerima mesej itu?Siapakah yang menghantar mesej i...