"Syikin...kenapa tangan hang tak berdarah?,"
Kesemua mereka termasuklah lelaki tersebut melihat ke arah tangan Asyikin yang tidak berdarah langsung selepas terkena tembakan itu.Asyikin juga terkejut selepas melihat tangannya itu.Dia memegang tangan tersebut dan kemudian dia melihat ke arah geng-gengnya.
"A...aku pun tak tau..," balas Asyikin.
"Btw....Kenapa hang selamatkan jantan tu???Dia kan perlu dibunuh!!," jerit Nada dengan 'nada' marah.Yalah,entah kenapa tetiba ja dia pi halang tembakan tersebut.
"Urmm....Una kata....jangan bunuh dia....,"
"Kenapa???," tanya Fatimah dengan curiga.Asyikin melihat ke arah lelaki yang sedang 'blank' di atas katilnya.
"Dia abang kepada Mira,"
_______
___________
_______________
"Mereka dah tahu boss...,"
"Kita tak ada cara lain...gunakan kekerasan...Ambil Scrolls itu semua!!,"
________________
___________
_______
Di Wad Mira,
Husna sedang memegang erat tangannya sendiri.Selepas dia memberitahu kepada Asyikin tentang abang Mira,terus dia risau...takut-takut mereka terbunuh orang yang tidak sepatutnya mereka bunuh.Husna melihat ke luar tingkap,cuaca yang hujan dan gelap menambahkan rasa gelisah di dalam dirinya.
*Knock knock knock*
"Sapa pulak lah dok kacau aku ni....,"
Husna pun terus bangun dan berjalan ke arah pintu lalu membuka pintu tersebut.Terkejut.Husna melihat tiada sesiapa pun di luar pintu.Husna pun mengangkat bahunya lalu menutup pintu wad tersebut.Kemudian,dia menolehkan badannya dan...
"BOO!,"
"MAK KAU MELETUP!," carut Husna apabila ternampak wajah Jihah tetiba saja muncul.
"HAHAHAHAHHA!," gelak Jihah dan Nada selepas melihat Husna yang terkejut.
"ISHH LAH!Camna hampa masuk?,"
"Tuuuuu," Nada menunjuk ke arah tingkap yang terbuka luas.Husna menampar dahinya lalu dia terus duduk di atas kerusi.
"Habistu?Siapa yang ketuk pintu tadi?,"
"Ummm hattu tak taulah,Hantu kottt ehehehehhe" balas Najihah sambil membuat bunyi ala-ala hantu.
*Prakkk*
Satu tamparan terkena atas kepala Jihah.Asyikin menggeleng kepala lalu duduk di atas lantai disebabkan hanya ada satu kerusi sahaja.
"Guard tak bagi masuk sebab dah habis waktu melawat,So kami panjat la"
Husna mengangguk kepalanya.Husna tersedar yang ada seorang lelaki yang tidak dikenalinya sedang berdiri melihat ke arah Mira.
"Kimi?," panggil Husna.
"Y..ya...,"
"Abang Mira...kan?,"
"Ya....,"
"Fuhhhh nasib baik tak terbunuh!Kalau tak,Aku rasa roh Mira akan menghantui kita!," kata Nada sambil memegang bahu Jihah.
*Prakkk*
Kali ini,satu tamparan terkena di atas kepala Nada.
"Hampa ni suka kat hantu ka apa huh?Dok cerita hantu tu hantu ni,"
"Elehh...You Got No jam Syikin," balas Nada lalu menjulingkan matanya.Asyikin hanya mengeluh sahaja.
"Terima Kasih...sebab dah jaga adik aku...,"
Mereka semua melihat ke arah Kimi,abang Mira yang tetiba sahaja bersuara.
"Tak apa...lagipun dia kawan kami,"
"Hampa...mesti kena buat ni...disebabkan orang tu kan?,"
"Urmmm...,"
"Aku tau...Depa tu...nak bunuh aku...kita semua,"
"KENAPA!??!??!," jerit Jihah yang sangat terkejut.
"Sebab....,"
-To Be Continue-
YOU ARE READING
//ASSASSINS KILLERS// (MALAY)
Fantasy"Kau pun... dapat mesej tu jugak?," "Ya...kenapa?," "Aku pun dapat mesej tu," __________________________ Enam orang gadis menerima sebuah mesej yang sama daripada orang yang sama. Mengapakah mereka menerima mesej itu?Siapakah yang menghantar mesej i...