X012-3456-7890
MISSION COMPLETED
"M-mision Completed?," kata Husna dengan perlahan supaya target mereka tidak terdengar.Najihah mengambil fon Husna lalu membaca mesej itu.Kemudian Mata Najihah lalu Najihah menghulurkan fon Husna kepada Fatimah.Dan reaksi Fatimah sama seperti reaksi Najihah.
______
___________
_______________
___________________
"Huh?Mission Completed?Una,Jihah ngan Timah dah bunuh depa ka?," tanya Syikin masih melihat skrin fonnya.
"Entahlah...Aku tak dengar pulak bunyi tembakan,"
"Kan...,"
Kemudian mereka berdua terdengar bunyi tapak kaki sedang menurun tangga.Lalu SYikin menarik tangan Nada supaya sembunyi di bawah meja bersamanya.Nada hanya ikut sahaja arahan Syikin.
"Aik??Bukan depa kat sini ka tadi?,"
Syikin mengangkat keningnya lalu dia melihat muka orang yang sedang bercakap itu.
"Timahhh!!!,"
"Laaaa,Kat sini rupanya mak cik dua oqang nii,"
Nada tersenyum sengih,begitu juga Syikin.
"Btw,Hampa dah bunuh ka target kita?,"
"Tak...dah dia kata Mission Completed...," balas Husna kepada pertanyaan Asyikin.
"Aik??Pelik...,"
Nada memegang bahu Syikin.
"Jom balik,Tok sah lah dok pikiaq pasai benda ni,"
Mereka setuju lalu mereka pergi ke tingkap yang mereka masuk dan keluar melaluinya.
_____
__________
_______________
______________________
"ASSALAMUALAIKUM!!!MIRA OHH MIRAA!!," Jerit Najihah sebaik sahaja melangkah kaki kanannya ke dalam mansion mereka.Namun,Tiada balasan daripada Si Mira.Najihah menggaru kepalanya yang tidak gatal.
"Tidoq ka apa budak ni??," tanya Jihah kepada dirinya sendiri.
"Tidoq lah kot,Kawan sakit kan," balas Asyikin lalu masuk ke dalam rumah.Najihah hanya mengangguk kepala lalu berjalan menuju ke dapur untuk minum air.Fatimah dan Husna menuju ke bilik mereka terus untuk berehat dan tidur manakala Nada pergi mengikut Asyikin ke biliknya untuk menunjukkan beberapa maklumat kepadanya.
"ARGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,"
Langkah Nada dan Syikin terhenti apabila mendengar suara Fatimah menjerit.
"APAKEH TU TIMAH!!?!?HAMPA OKAY KA?!?!?," Jerit Syikin lalu bergegas menuju ke tingkat 5.
Nada mengikut Syikin dengan gementar.
Sebaik sahaja tiba di tingkat 5,Jantung Asyikin hampir tercabut melihat tubuh sahabatnya bermandi darahnya sendiri.Nada menutup mulutnya kerana ia membuatkan dia ingin muntah.
Fatimah terus mengangkat Mira.
"SYIKIN!!AMBIK HANDPHONE KAMI DALAM BILIK AND CALL AMBULANCE!!," jerit Fatimah lalu membawa turun Si Mira yang bermandi darah.Nada dengan terpaksa dan tak rela menolong Fatimah mengangkat Mira.
YOU ARE READING
//ASSASSINS KILLERS// (MALAY)
Фэнтези"Kau pun... dapat mesej tu jugak?," "Ya...kenapa?," "Aku pun dapat mesej tu," __________________________ Enam orang gadis menerima sebuah mesej yang sama daripada orang yang sama. Mengapakah mereka menerima mesej itu?Siapakah yang menghantar mesej i...