Alexát egész nap kerülgette a sírás. A szakításuknak nagyon hamar híre ment, emiatt minden eltévedt pillantás, minden fél füllel meghallott sugdolózás újra és újra eszébe juttatta a fiút. Borzasztó egy érzés volt, a hideg rázta, és legszívesebben elbújt volna a világ elől. Úgy érezte, ő nem elég erős ehhez, hogy elrejtse az érzelmeit és úgy tegyen, mintha semmi sem történt volna. Rónay Andit is látta a folyosón, aki el se bírta volna rejteni a kárörvendő mosolyát. Amikor Leó ismét megkereste, az már csak a hab volt a tortán.
– Alexa, cicám! – szólította meg ismét. – Komolyan, még mindig haragszol?
– Nem érted, hogy nem vagyok rád kíváncsi?
– Már hozzám szóltál, tehát haladunk – vigyorodott el Leó, de Lexa csak felhörgött, és ugyanúgy ment tovább. – Ne csináld, kicsim! Tudod, hogy nagyon szeretlek...
– Ha szeretnél, nem csináltál volna ilyet!
– Sokat ittam! – magyarázkodott a fiú. – Andi meg egyszerűen letámadott, hát Istenem! Én nem tehetek róla!
– Ez borzasztó mentség! – Alexa végül megállt és egyenesen a fiú szemébe nézett.
– Sajnálom, kiscicám, hát hányszor mondjam még el?! – Leó megfogta a lány kezét, miközben egy pillanatra sem engedte el a tekintetét. – Én nem akartam semmi olyat tenni, amivel megbánthatlak...
– Csak nem pisztolyt tartottak a fejedhez? – Hanga hangja úgy rántotta vissza Alexát a valóságba, mintha valami rossz álomból ébredt volna. Kirántotta a kezét a fiúéból, és a legnagyobb barátnőjére nézett. Hanga keresztbefont kézzel állt, rosszalló tekintetével ölni tudott volna. És teljesen igaza volt. Alexa egy szó nélkül lépett el a fiútól. – Menjünk!
Leó nem fél a lányoktól. Eszébe is jutott, hogy beszól a vasorrú bábának, de amikor a tekintete a Hangáéval találkozott, valahogy mégsem mert megszólalni. Szótlanul hagyta, hogy a két lány tovább álljon.
– Honnan tudtad? – Lexa még visszapillantott, védekezően ölelte át saját magát.
– Gitta írt – felelte Hanga, az említett lány pedig már abban a pillanatban ott is termett.
– Minden rendben? – kérdezte.
– Tökéletesen – bólintott Alexa, majd magához ölelte a barátnőjét. – Köszönöm!
– Én nem tudtam, mit kéne csinálnom! – ismerte be Gitta. – Még szerencse, hogy Hangától félnek az emberek!
– Hé, azért ez nem igaz! – húzta el a száját Hanga. – Na, majd találkozunk, rohanok átnézni a töritételeket!
Leó a saját termében morogva dobta le magát a székébe.
– Na, mi van, nem jött össze? – vonta fel a szemöldökét Félix.
– Ha az a ribanc nem jön oda, akkor egyből megbocsátott volna... Tudod, a Kolozsváry Hanna...
– Hangának hívják – helyesbített Félix.
– Ismered? – kérdezte Leó meglepetten.
– Három éve együtt járunk lektori órára.
– Ez a liba annyira idegesítő...
– Hát nem semmi egy csaj, annyi szent – felelte Félix. – Ilyen figyelemhiányos, társaságközepe típus.
Leó felhorkantott.
– Ilyen arccal nyugodtan lehet is figyelemhiányos.
Félix egy pillanatra elgondolkodva meredt maga elé.
YOU ARE READING
Instant szerelem
RomanceMi az erősebb: a szerelem vagy a barátság? Meg lehet valaha bocsátani, ha a másik hátsó szándékkal közeledik? Mi van, ha nem azok vagyunk, akiknek mutatjuk magunkat, és pont az ismer ki, akinek a legkevésbé kéne? Alexa és Leó mindig is tetszettek eg...