– És akkor Félix felajánlotta, hogy mivel ő úgyis ottmarad Árminéknál éjszakára, én is maradjak egész nyugodtan, találnak nekem helyet.
– Elég átlátszó ez a fiú – jegyezte meg Vilma, ahogy hátradőlt az ágyán.
– Hát eléggé – bólintott rá Hanga.
– Ahhoz képest végigsmároltál vele egy egész bulit – horkant fel Alexa.
– Hidd el, nem azért csináltam.
– Előtte még sosem csókolóztál – kontrázott rá Alexa.
– Igazából élvezem ezt a kis macska-egér játékot – ismerte be Hanga. – Látnotok kellett volna, amikor odamentem, és a kis, szőke ribi visszavonulót fújt. Tuti bejött neki.
– És te örülsz, hogy elrontottad az estéjét? – vonta fel a szemöldökét Vilma.
– Természetesen. Mást se akartak, csak hogy elvigyem Alexát, utána még én sajnáljam meg őket?
– Akkor mi lesz ezután? – dőlt előre Vilma.
– Először is lefekszem aludni – húzta magára a takarót Hanga, és befészkelte magát az ágyba. – Ma körülbelül két emberre való fizikát csináltam meg, és alig aludtam.
– De mi vasárnap este nem szoktunk aludni – szállt vitába vele a művésznő.
– Ti beszélgessetek, de én hulla vagyok. – Hanga már bele is simult a párnájába, és egyenletesen lélegzett. Alexa csak felvonta a szemöldökét, és követte a példáját.
Feszültség? Vihar előtti csend? Nem baj – legyintett Vilma magában –, majd kirobban belőlük, és utána újra sülve-főve együtt lesznek. Ő még akkor őszintén hitt ebben.
Félix idegesen túrt bele a hajába, ahogy beért a suliba. Még mindig csalódott volt, hogy nem jött össze Fruzsival a dolog, sőt, szinte semmilyen dolog, mivel Hanga az egész buli alatt rá volt tapadva. Hamar feltűnt neki, hogy szegény csaj nagyon belezúgott. Egy pillanatig azt hitte, bármit megtehetne vele aznap este, már ha az a másik srác ki nem rángatta volna az öléből kétszer is. Mire pedig leléptek – kettesben, addigra Fruzsi is felszívódott, és csak hajnalhasadtával került elő, aztán persze véget ért a buli. Besétált a terembe, és az üres pad láttán felvonta a szemöldökét. Leó a terem másik sarkában ült Márk mellett.
– Most komolyan megsértődtél?
– Egy nyomorék vagy, tudsz róla? – vágott vissza Leó.
– Mert?
– Alexa mindig elhozta Hangát, ha meghívtam – emlékeztette a legjobb barátját. – Le se lehetett róla kaparni.
– És én tehetek róla, hogy Alexa nem jött el?
Leó felállt, tenyerével az asztalra csapott.
– Mert, ki más?
– Figyelj, nyugi – intette le Félix. – Majd beszélek Hangával, lefoglalom, amíg te odamész Alexához. És ha nincs ott, Alexát megpuhítod, nem?
– El tudod intézni? – szegte fel az állát kételkedve Leó.
– Hanga a tenyeremből eszik – biztosította Félix.
– Megfektetted már? – nézett fel Márk is. Félix az égnek emelte a tekintetét. Miért mindig ez az első kérdés?
– Még nem.
– A hangsúly a „még"-en van? – szólalt meg Ármin is. Mikor ment ő oda?
– Ideje lenne már – jelentette ki Leó. – Már csak te vagy szűz.
YOU ARE READING
Instant szerelem
RomanceMi az erősebb: a szerelem vagy a barátság? Meg lehet valaha bocsátani, ha a másik hátsó szándékkal közeledik? Mi van, ha nem azok vagyunk, akiknek mutatjuk magunkat, és pont az ismer ki, akinek a legkevésbé kéne? Alexa és Leó mindig is tetszettek eg...