- Hanga! Hanga, Hanga, Hanga, figyelj már rám! – szólongatta a lányt Félix, és minden egyes megszólítás után újabb csókot nyomott az arcára.
- Jézusom, ez fertelmes! – tette le végül a füzetet Hanga. – Én is ilyen idegesítő vagyok?
- Dehogy! Ennél csak kutyább szoktál lenni – felelte Félix széles mosollyal az arcán.
- Na, hagyj békén már te is! – Hanga el akarta lökni magától a srácot, de Félix szilárdan ölelte át a derekát. Már nagyon elege volt a hétből, és még csak kedd volt.
- Jól van, csak vicceltem! De nem ezen az egy szüneten fog múlni, hogy meg fogod-e tudni tanulni az olaszt!
- Legalább a kis reménysugaraimat ne öld már meg!
- Jól van. – Félix feljebb csúsztatta a kezét a lány fekete farmerbe csúsztatott combjain. Az a szűkszabású nadrág volt rajta, amit ő annyira szeretett, mert szépen kihangsúlyozta a pont előnyös részeket. – Hétvégén házibuli?
- Már megint ki tart házibulit?
- Ugyanúgy Ármin. Az apja üzleti úton, az anyja a nagyszüleinél – felelte, majd ismét egy csókot nyomott a lány arcára. – Szeretném, ha jönnél.
- Megint Fűzfa utca?
Félix bólogatott. Selymes, sötét haja előre-hátra himbálózott.
- Nem tudok menni – felelte egyszerűen Hanga. – Összevesztem Olival, szóval nincs hol aludnom.
- Megoldjuk.
- Nemnem.
- Dede. – Félix megragadta a lány derekát, körbefonta a karjával. – Megoldjuk. Árminék szülei kőgazdagok, tuti jut neked saját szoba.
- És most ezt higgyem is el?
- Lehet azért részesítik mások a buta libákat előnyben, mert az ilyen okos lányok túl gyanakvóak.
- Válogathatsz legközelebb te is abból.
- Egyenlőre jó nekem a mostani felosztás – vigyorgott Félix. Teljesen olyan volt, mint egy ártatlan gyerek, csak persze kevésbé ártatlan gondolatokkal. – Szoknyát vegyél szombaton.
- Nem hordok szoknyát – felelte egyszerűen Hanga, és ezzel lezártnak is tekintette a vitát.
- Nincs is szoknyád?
- A szekrény mélyén talán.
- Akkor kerítsd elő!
- Parancsolsz? – vonta fel a szemöldökét Hanga.
- Számítok rád. – Félix egy utolsó csókot nyomott a barátnője arcára, mielőtt felállt az asztaltól, és a terem felé távozott. Na, most mi legyen?
Hanga nem volt hozzászokva, hogy egyedül van. Tulajdonképpen nem is volt egyedül, mert Bekka, Zsóka és a lányok ottvoltak körülötte, de Oli nem volt vele, Alexa pedig nem szólt hozzá, vagy ha szólt is, maximum egy beszólásra tellett. Ilyen helyzet még sosem fordult elő.
- Hali! – libbent oda Fruzsi. Olyan volt, mint egy angyal, a szőke hajával és az édes mosolyával. – Mi újság?
- Semmi – felelte Hanga, de aztán helyesbített –, vagyis, inkább semmi jó.
- Mert, mi történt?
- Bulizni kéne mennem Félixszel, amihez semmi kedvem, de úgyis elmegyek, mert nem vagyok normális, de tök egyedül leszek, meg hétfőn írunk magyarból.
YOU ARE READING
Instant szerelem
RomanceMi az erősebb: a szerelem vagy a barátság? Meg lehet valaha bocsátani, ha a másik hátsó szándékkal közeledik? Mi van, ha nem azok vagyunk, akiknek mutatjuk magunkat, és pont az ismer ki, akinek a legkevésbé kéne? Alexa és Leó mindig is tetszettek eg...