- Csodás, kávés hétfő reggelt! – libbent be Hanga a szobába, ahogy lóbálta a poharát.
- Jól vagy? – nézett rá Oli meglepetten.
- Miért ne lennék?
- Nem csak hogy reggel van, ráadásul hétfő is, de neked jó kedved van – magyarázta Olivér.
- Elegem volt – mondta Hanga. – Két hete abban a nyamvadt házibuliba mentünk, múlthéten Alexával majomkodtam, de ezen a hétvégén végre kialudtam magam!
- Én már múlthétvégén is csak döglöttem – dicsekedte Oli. – Meg csináltam a matektételt, de az mellékes.
- Jó, hogy mondod – ült le Hanga. – A hétvégén összedobtam még hármat, ami azt jelenti, hogy nemsokára megvagyunk!
- Utána meg ülünk neki a fizikának?
- Ne rontsd el a kedvemet! – intette le Hanga. – Most tök jól vagyok!
- A pasid megvan még?
- Na, mi van, Jónási Olivér Márton, féltékeny vagy?
- Én? Én ugyan nem járnék veled.
- Mert? – vonta fel a szemöldökét Hanga.
- Kikészítenél. Rettenetes vagy – magyarázta a fiú. – Szerencsétlen ökörnek biztos nagyon bejössz, ha még nem menekült ki a világból.
- Hát, neked nem is kell, hogy tetszek – vonta meg a vállát Hanga. – Neked más tetszik, és csak ennyi a lényeg!
- Erről beszélek! – csapott rá Oli a ronda, zöld iskolapadra. – Fertelmes vagy!
- Mert?
- Rettenetes beszólásaid vannak és olyanokat mondasz a másiknak, amitől az szarul érzi magát.
- Mert te ettől szarul érzed magad?
- Igen, és ezt már megbeszéltük.
- Ha csinálnál is valamit, lehet nem éreznéd szarul magad – jegyezte meg Hanga.
- Muszáj a hétfő reggelt egyből ezzel kezdeni?
- A hét már ott tönkrement, hogy ezt a hetet egyáltalán el kellett kezdeni!
- De jó optimista vagy már így kora reggel!
- Ugye? Pedig ma eskü jó kedvem van – vonta meg a vállát Hanga, majd lehúzta az utolsó kortyot is a műanyag kávéspohár aljáról. Túlcukrozott, édes lötty, a cukor leülepedett a pohár aljára. – És csak úgy mellékesen jegyzem meg, Alexa most tök magányos, éppen Leó-gyűlöleti rohama van, szóval nem kell hozzá valószínűségszámítás, hogy az esélyeidet számolgassuk. Csak mondom. – Kis monológja után Hanga könnyű léptekkel a kukához sétált, és belehajította a poharat. Mindezt olyan kecsesen, mintha a csak egy divatbemutató színpadán, vagy legalább a vörösszőnyegen vonult volna végig.
- Kábé két hete nem vagy szingli, és már te vagy a világ legjobb kapcsolati tanácsadója?
- Van az három is – kontrázott rá Hanga. – Amúgy meg most nem rólam van szó. Hanem arról, hogy gyáva vagy.
- Ez aztán a végkövetkeztetés!
- Ne gúnyolódj, Oli! – tette csípőre a kezét Hanga.
- Miért ne? Az olyan jó dolog.
- Lehetetlen vagy.
- Te szólalsz meg?
Hanga visszaült a helyére. A rossz szék recsegett-ropogott alatta.
YOU ARE READING
Instant szerelem
RomanceMi az erősebb: a szerelem vagy a barátság? Meg lehet valaha bocsátani, ha a másik hátsó szándékkal közeledik? Mi van, ha nem azok vagyunk, akiknek mutatjuk magunkat, és pont az ismer ki, akinek a legkevésbé kéne? Alexa és Leó mindig is tetszettek eg...