<6>

283 22 6
                                    

אתה צריך להכיר את השפה התחתונה שלך לשפה העליונה שלך מדי פעם, ולשתוק.

^^^

"ג'ונגקוקי!!!" האומגה אדום השיער צעק, לפני שפחות או יותר מחץ את ריאותיו של האלפא בחיבוק.

"ג'ון," מלמל הבטא שעקב אחרי בן הזוג שלו אל תוך הדירה.

"הוס... הוסוק... היונג... לא יכול... לנשום..." ג'ונגקוק הצליח לצייץ, גורם לאומגה לשחרר אותו בחיפזון.

"אופס," הוא חייך, נראה יותר גאה ממצטער.

"או, ילד! הסרטון של אתמול היה טוב." אמר מין יונגי עם חיוך קטן, כשהשלישיה התמקמה בנוחות בסלון של האלפא.

"אתה חושב?" ג'ונגקוק הסמיק.

"וכך גם מיליון אחרים."

תודה רב -"

"ילד. כשאני אומר 'מיליון אחרים' אני מתכוון ל'מיליון אחרים'. אתה לא בודק את ההתראות שלך?!" אמר יונגי, דג את הפלאפון שלו מתוך כיסו ולחץ כמה פעמים, לפני שסובב את המסך לכיוון האלפא.

הו. מן. הולי. שיט. ((נ.ב באמת שיכולתי לתרגם את זה לגמרי כ-הו, אחי, חרא טהור', אבל העדפתי להשאיר את הבדיחה כמו שהיא XD))

הסרטון עבר יותר ממיליון צפיות ב24 השעות הראשונות.

ראשו של ג'ונגקוק הסתובב.

"אמא שלי נהגה לומר, שלהשאיר את הפה שלך פתוח ליותר מדי זמן מושך זבובים, ג'ונגקוקי." אמר הוסוק, מושיט את ידו כדי להרים את סנטרו של ג'ונקוק שנחת למטה.

'אני חושב שמצאתי את קמע המזל שלי...'

לפני שהשיחה יכלה להתחדש, פעמון הדלת של האלפא צלצל, גורם לאחרון לקפוץ כדי לענות.

זה היה ג'ימין.

זה היה חתיכת אומגה עם תזמון מושלם.

"לשליחים יש תחביב של להתבלבל בהזמנות, אני מניח. זה שלך, אלפא." ג'ימין מלמל, מושיט לג'ונגקוק חבילה שנראתה כבדה.

האלפא לקח אותה בטבעיות בקלילות, אבל הוא הופתע שהאומגה לא התקשה לסחוב אותה.

"תודה. נחש מה, אומגה?" אמר ג'ונגקוק, מחייך ותופס את ידיו של ג'ימין בהתרגשות.

"מה, אלפא?" שאל ג'ימין עם חיוך משלו, הומה בליבו על כמה מתוק היה האלפא הנרגש.

"ההעלאה של אתמול קיבלה יותר ממיליון צפיות!" ג'ונגקוק טען, תוקף את ג'ימין בחיבוק, גורם למבוגר יותר לצחקק בזמן שהחזיר את המחווה.

"זה נהדר, אלפא! אני כל-כך גאה בך."

"לא יכולתי לעשות את זה בלעדייך."

"זה לא שעשיתי משהו, בכל מקרה."

"באמת. היית ההשראה והמרץ שלי."

"מה -" השיחה שלהם הופרעה כשיונגי הופיע מאחורי ג'ונגקוק.

"ידעתי שהרחתי סוכריות על מקל." יונגי גיחך, בזמן שג'ונגקוק משך את ג'ימין אל תוך הדירה.

"יונגי היונג!" ג'ימין צחק, עף אל הבטא ונופל אליו בחיבוק.

"הו, בסדר. אז כל האהבה הזאת היא רק ליונגי, הא?" הוסוק נזף בשובבות, מניח את ידיו על המותניים.

"הוסוקי!!!" ג'ימין העביר את עצמו אל האומגה האחר, ושניהם היו בלגן מצחקק של איברים.

ג'ונגקוק סוף-סוף הבין מה היא קנאה.

"ג'ימין היונג, אתה מכיר את הוסוק היונג?" שאל ג'ונגקוק, תוחב את לשונו בפנים הלחי שלו. פעולה שזכתה להתעלמות נוחה מצד ג'ימין אבל נראתה טוב מאוד על ידי יונגי והוסוק.

"ג'ונגקוק-אה, אם אני מכיר את יונגי, אני לא אמור להכיר את בן הזוג שלו גם?" שאל ג'ימין, זז לכיוון הדלת.

"אחת-אפס," מלמל האלפא.

"ובכן, כדי שאלך. ביי!" אמר ג'ימין, מנופף לכולם ולוחץ קלות על אפו של ג'ונגקוק, לפני שעזב וסגר מאחוריו את הדלת.

אחרי שניות של שתיקה, יונגי היה הראשון שדיבר.

"ג'ימין וג'ונגקוק על העץ יושבים -"

"- מתנשקים ומתנשקים!" הוסוק המשיך בצחוק, גורם לג'ונגקוק להיאנח ולהניח את מצחו על כף ידו.

'למה אני מקבל את כל המוזרים?'

^^^ 

אני היחידה ששמה לה שאין מילה בעברית ל-face palm? ברצינות, זה עצוב שאני מתרגמת את זה כ-'הניח את מצחו על כף ידו'. מתה.

LIMERENCE // Hebrew // JikookWhere stories live. Discover now