<11>

333 31 26
                                    

הו, בבקשה. תעודת הלידה שלך היא מכתב התנצלות ממפעל הקונדומים

^^^

וידקון הולך להיות בעוד חודש, וג'ימין עומד לאבד את זה רשמית.

כמובן שהוא נכח באירועים ומסיבות בתור 'מלך היוטיוב', אבל אף פעם לא היה בוידקון, בגלל שהמנהלים שלו היו הרבה יותר מדי מגנים, וסיננו את כל הזמנות המייל של האומגה עוד לפני שיכל לקרוא אותן. 

עכשיו, מאז שלקח את העניינים לידיים שלו (עברה רק שנה, אבל הוא הסתדר מעולה בינתיים), זה היה האירוע הראשון שבו יתקשר עם המעריצים שלו פנים אל פנים - עם המאנצ'קינס, אלה שהפכו אותו למי שהוא היום. 

הוא לא רצה לבוא אליהם ולאכזב אותם כשיופיע מולם כמו איזה תפוח אדמה (רמת בטחון עצמי: מרקיעת שחקים).

כתוצאה מכך, האומגה כסוף השיער מצא את עצמו במכון הכושר בזמנו הפנוי, שבדרך כלל היה בשעות יוצאות דופן של הלילה.

הוא ידע, שבהיותו אומגה, לא יוכלו להיות לו שרירים גסים או גוף מוצק מאוד. אבל זה לא אמר שהוא יפסיק להרים משקולות כחלק מהשגרה שלו, כי שרירים או לא שרירים - הם עשו אותו חזק.

ממש כמו כמה חודשים קודם, כשהוא נתן לג'ונגקוק את החבילה שלו, הוא ידע שהיא כבידה, אבל לא יותר מדי כדי שהוא יתקשה איתה. הוא ראה את הפליאה בעיניו של האלפא, כשהחבילה הושטה לו. זה גרם לו להרגיש מוצלח. הוא אהב לשבור דעות קדומות.

הוא גם אהב להרשים את ג'ון ג'ונגקוק.

והוא עשה את שניהם. זה, גבירותיי ורבותיי, איך הורגים שתי ציפורים במכה אחת.

דוחף את דלתות המהגוני הגדולות של חדר הכושר ונכנס פנימה, ג'ימין תפס ריח עמום של...

"בוקר... הוא פה?" ג'ימין תהה בקול, לא מופתע במיוחד שהוא הריח את את ריחו של האלפא במכון הכושר באחת בלילה.

למרות זאת, כשהוא הסתכל סביב, האזור נראה פחות או יותר ריק. כן, מיזוג האוויר פעל, והמשקולות לא היו במקומם המקורי ואחד מההליכונים היה מחומם משימוש, אז זה מעורבב עם ריחו של האלפא גרמו לג'ימין לחשוב שהאחר עזה את מכון הכושר דקות אחדות קודם.

בשרבוב שפתיים קל, האומגה עשה את דרכו להליכון כדי להתחיל את אימון סיבולת הלב-ריאה שלו. שגרת האימון של ג'ימין כללה בדרך כלל אימון לסיבולת לב-ריאה, מתיחות, משקולות, מתיחות, כפיפות בטן, סקווטים, שכיבות סמיכה ועוד מתיחות לסיום.

בדרך כלל הוא היה חצי מת אחרי האימון, אבל היי, הוא היה בכושר מעולה, אז מי מתלונן?

מיד אחרי שסיים את האימון שלו, ג'ימין פנה למתוח את השרירים שלו, כשהוא שמע את דלתות החדר נפתחות. הוא לא היה צריך להסתכל לאחור כדי לדעת מי זה היה, בגלל שהריח שתפס את נחיריו לא היה של תפוזים ולימון, אלא כמו של מדורה.

LIMERENCE // Hebrew // JikookWhere stories live. Discover now