למה לשחק אותה קשה להשגה, כשאתה כבר קשה לרצייה?
^^^
"לא! אני בטחתי בך!!!" קולו של ג'ימין שבקע ממסך המחשב גרם לג'ונגקוק לגחך, בזמן שהאלפא צפה באומגה מנסה לשלוט בבקרת הנזקים של בית הזנגביל שלו.
לא, זאת לא היתה הפעם העשירית שהוא צפה בסרטון הזה.
זאת היתה הפעם השתיים-עשרה.
ג'ונגקוק ידע שהוא צריך לחפש שירים חדשים שאותם יוכל לשיר בסרטון של שבוע הבא - זאת הסיבה שהוא בכלל פתח את היוטיוב מלכתחילה - אבל הסרטון החדש של ג'ימין היה בדיוק ליד 'How long' של צ'ארלי פוט', ובכן, דבר הוביל לשני והוא צפה בסרטון של האומגה בפעם השתיים-עשרה להיום.
נכון, הוא צריך להתכונן, אבל זה ג'ימין! מהם סדרי העדפות?
'ג'ונגקוק, תתרכז, למען השם!'
בדיוק כשהוא עמד לצאת מהסרטון, הפלאפון שלו התחיל לצלצל, מראה שהוסוק רצה לעשות איתו שיחת ווידיאו.
"היי היונג!" ג'ונגקוק חייך, מניח את המחשב שלו בצד ומשפשף את עיניו.
"היי קוקי! מה קורה?"
"אני בדיוק מחפש שירים לסרטון הבא שלי."
הוסוק הציץ לכיוון מסך המחשב של ג'ונגקוק וצחקק בעדינות.
"אני לא חושב שהסרטון של ג'ימין יתאים, ג'ונגקוק-אה."
"יא, היונג!" ג'ונגקוק ילל, צוואר ואוזניים הופכים לאט לאדומים.
"לג'ונגקוקי יש קראש~" הוסוק שר, גורם לאלפא הצעיר לרטון מתחת לאפו.
"אוקיי, אוקיי, אני אפסיק... למען האמת, התקשרתי כי היתה לי סיבה." הוסוק חייך, בעוד הצעיר הסתכל עליו בחשדנות.
"זאת פעם ראשונה..." הוא רטן.
"אל תגרום לי לקלל, איש צעיר. בכל מקרה... בדקת את האימייל שלך?" הוסוק שאל, מניח את סנטרו על כף ידו.
"לא היום..." ג'ונגקוק מלמל, לוקח את המחשב לידיו.
"אז תבדוק עכשיו... יונגי!!!" הוסוק צווח במתיקות, כשבן זוגו הופיע על המסך ונישק קלות את האף שלו.
"היי, אהוב... הו, ג'ון. מה קורה?" יונגי חייך אל האלפא, שהרים את עיניו ממסך המחשב.
"היי היונג! אני בודק את המייל שלי," הוא אמר, ממשיך במה שעשה.
"הו, אז הוא לא יודע עדיין?" יונגי שאל את בן זוגו, שנד בראשו עם חיוך מרוגש.
"מייל מיוטיוב?" ג'ונגקוק שאל בקול.
"נו... תפתח אותו!" יונגי צחק.
"הממ... וואו. וואו! אני מוזמן לווידקון!!!" ג'ונגקוק צעק בהתרגשות, מסתכל על מסך הפלאפון שלו, היכן שהשניים חייכו אליו חיוכים גדולים.
"תבדוק את הפאנל שלך, לפני שיפלו לך התחתונים," הוסוק צחק.
"אתה צודק... אממ...שניכם כאן! הו! גם נאמג'ון היונג, ו... חכו פאקינג שניה. ג'ימין?! הפארק ג'ימין נמצא בפאנל שלנו?!" הוא צעק, גורם ליונגי ולהוסוק להתהפך מצחוק.
"תסתכל על הפרצוף שלו!" יונגי אמר, מנסה להחניק צחקוקים, מסתכל על ג'ונגקוק שעדיין בהה במחשב שלו עם פה פעור.
"קוקי, מה אמרתי לך על זבובים?" הוסוק צחקק, מה שגרם לג'ונגקוק לעשות לו פרצוף, לפני שניתק את השיחה.
מצב הרוח של האלפא היה לגמרי מרומם.
הוא הולך להיות באותו פאנל של ווידקון עם הקראש שלו!
אם הוא לא היה אלפא גדול וחזק, סביר להניח שהוא היה צווח מהתרגשות, אבל לזאב הפנימי שלו היתה יותר מדי גאווה בשביל זה.
סוגר את המחשב שלו, ג'ונגקוק ירד מהמיטה שלו והלך אל הסלון, כדי לקחת את הגיטרה שלו.
הולך לספה, הוא הציץ אל החלון רק כדי לראות את ג'ימין מעיף את עצמו פחות או יותר מרחק של חצי מהעולם כדי לקפוץ על אלפא.
הוא זיהה את הנער כקים טאהיונג, סערת היוטיוב, שהיה גם הוא בפאנל שלו.
והוא הבין משהו, בזמן שהלשון שלו נתחבה אל לחיו הפנימית.
ג'ון ג'ונגקוק לא ממש חיבב את קים טאהיונג.
^^^
רציתי לשאול, אתם מעדיפים העלות בימים קבועים או מתי שמתחשק לי?
כי אם אעשה ימים קבועים סביר להניח שזה יהיה פעם בשבוע כנראה ביום שישי, אבל אם זה מתי שמתחשק לי אז זה בוודאי שההעלאות יהיו קרובות יותר אחת לשנייה...
אז מה אתם מעדיפים?
YOU ARE READING
LIMERENCE // Hebrew // Jikook
FanfictionLimerence - מצב של התאהבות חזקה עד כדי אובססיה "אני מעדיף שלהקה של יונקי דבש תנשק אותי למוות." "אם אתה אומר לי שאנחנו לא הולכים לעשות את זה, אני הולך לבעוט לך במקום שלא תהנה ממנו." אנשי זאב! AU יוטיוברים! AU התחיל: 17/08/2018 הסתיים: ---------