<10>

311 31 15
                                    

אני חושב ש'דילדו' הוא העלבון המושלם עבורך. הייתי קורא לך זין, אבל אתה לא אמיתי מספיק.

^^^

ג'ונגקוק היה בטוח שג'ימין היה חלק מקונספירציה ממשלתית להרוג אותו.

בגלל שהאומגה הזה פשוט לא ידע איך להפסיק. להיות. סקסי.

יש גבול להכל, אבל פארק ג'ימין פשוט היה חייב לעוף מעבר לאחד שהיה מורם לסקסיות.

ג'ונגקוק באמת לא ספר, אבל עברו בערך שישה חודשים, שלושה עשר ימים, חמש שעות ו-54 דקות מאז שנפגשו.

בערך.

מתוך הזמן הנ"ל, לפארק ג'ימין היה שיער וורוד במשך שישה חודשים, שלושה עשר ימים, חמש שעות ו-44 דקות.

בערך.

תנו לי להציג לכם את עשר הדקות שכללו את הזקפה הגדולה ביותר שאלפא ג'ון ג'ונגקוק חווה בחייו. וזה אמר הרבה, בהיותו השכן של האומגה פארק ג'ימין.

זה היה קצת אחר הצהריים, וג'ונגקוק גילה שנגמרו לו המצרכים בבית. באמצע השבוע. באמצע היום.

הוא באמת היה בן אדם יחיד במינו.

תופס את המפתח למכוניתו, האלפא הצעיר נכנס למכוניתו ונסע לחנות הקרובה ביותר לביתו.

הוא חזר בערך שעה לאחר מכן - הודות לרשימת קניות קצרה במיוחד. אין פלא שנגמרו המצרכים בביתו באמצע השבוע. הוא יצא מהמכונית השחורה שלו ופתח את הדלת האחורית כדי להוציא את השקיות שכללו פירות, סוכריות (אל תשפטו), ירקות, חלב בטעם בננה (אל תשפטו חלק שני) ועוד כמה דברים.

הנער שחור השיער היה כל כך מרוכז בשמירה על איזון השקיות שהיו בידו בזמן סגירת דלת המכונית, שהוא לא שם לב למכונית הספורט האדומה שעצרה ממש לידו.

ג'ימין היה מעבר למאושר שהוא השלים את החובה שניתנה לו.

'תצבע את השיער שלך לוורוד לשישה חודשים בתחת שלי. אני בחיים לא עושה יותר חובות באתר שלי.'

מריץ את ידו בשיערו החדש הצבוע בכסף, האומגה קפץ החוצה ממכוניתו, נעל אותה, לפני שהסתובב והניח את עיניו על ג'ונגקוק... עם... קניות. באמצע השבוע. וואו.

ג'ימין לא בהה (המונח הנכון היה סקס עיניים, תודה רבה), אבל הוא הבחין איך שריריו של האלפא התקחשו מתחת לחולצה הסגלגלה שלו.

פתאום, הוא נזכר במקרה שקרה בסטודיו לריקוד לפני חודש. האומגה גיחך.

צניעות יכולה ללכת לטייל. ג'ימין נראה טוב, והוא ידע את זה.

ג'ימין שוטט בקלילות לכיוונו של ג'ונגקוק, ונעמד מאחוריו ממש כשהאלפא הצליח סוף סוף לסגור את הדלת של המכונית שלו בלי להפיל דבר.

LIMERENCE // Hebrew // JikookWhere stories live. Discover now