Boom!
Alisa terjatuh akibat dilanggar kereta.
"aduhhhh..." Alisa melihat siku dan lututnya berdarah. Alisa nak bangun tetapi tenaga nya tidak kuat lagi untuk berdiri.. Kakinya berasa sangat sakit.
Tiba² lelaki itu keluar dri kereta dan menuju ke arah Alisa.
"Woi! mata kau letak mana?!" marah Alisa
"Eh, kau yang jalan tak tengok kiri kanan pastu salahkan orang. " Haikal berkata.
"Kau ok tak niyh?" Sambung Haikal lagi.
"Kau buta ke apa?! Kau tak nampak ke aku tergolek tdi hah?! Kau nampak tak niyh aku punya siku dan lutut berdarah?!" marah Alisa lagi.
"Ye aku tak buta lagi.... Kau boleh jalan tak niyh?" Tanya Haikal.
"Kau rasa? Dh tdi kaki aku kene bumper kete kau yang tak guna niyh..kau tnye lagi buat apa?!" Alisa sempat mengetuk kereta milik Haikal.
"Eh, kau niyh... Calar lah kereta aku nanti.." Haikal mebelek-belek takut² kereta nya tercalar akibat ketukan yang diberi Alisa tadi.
"Woi!" Alisa memanggil Haikal dengan nada kuat..
"Apa lagi?" tanya Haikal.
"Tolonglah aku niyh hah! Kang aku report polis kang kau tak bertanggungjawab!" marah Alisa.
Haikal terus mendukung Alisa seprti bridal style.
"Woi, turunknlah aku!" Alisa berkata.
"Tadi kata kaki sakit... Tak boleh nak jalan aku dukung lah kau."Haikal berkata.
Haikal terus meletakkan Alisa di seat depan.
Haikal terus memandu keretanya ke klinik.
Smpai di klinik.
Haikal keluar dri kereta dan melihat Alisa yang membuka pintu kereta dan ingin keluar... Haikal terlebih dahulu mendukung Alisa.
"Woi, lepaskan aku la!" jerit Alisa.
"Kau tak yah jerit boleh tak? Semua orang pandang kita lah.." Haikal berkata sambil membawa Alisa ke tempat menunggu dan meletakkan Alisa di atas kerusi.
"Bagi IS kau. " tanya Haikal.
"Apesal kau nak IC aku pulak?" tanya Alisa pulak.
"Aku nk daftarkan untuk kau lah." Haikal berkata.
Alisa menjeling ke arah Haikal dan memberi ICnya.
Haikal terus pergi ke tempat pendaftaran.
Tiba² phone milik Alisa berbunyi.
"hello?"
"awak kat mana? Saya dah lama tunggu awak tau tak?" Tanya Amirul iaitu tunang kepada Alisa.
"Saya kat klinik.."Alisa berkata.
"dah kenapa awak kat klinik?"tanya Amirul lagi.
"saya accident lah.." Alisa berkata.
"hah tulah... Tak tengok kiri kanan lagi.." Amirul berkata.
"awak jangan banyak cakap boleh tak? Apa kata awak datang sini ambik saya pastu hantar rumah mama." Alisa berkata.
"yelah².. K bye. " Amirul terus mematikan phonenya.
YOU ARE READING
Mrs. Arrogant Vs Mr. Selamba [COMPLETED]
Romance"Woi! Mata kau letak mana?!" marah Alisa. "Eh, kau yang jalan tak tengok kiri kanan pastu nak salahkan org." Haikal berkata. Kisah pertemuan antara Alisa dan Haikal. "Alisa Afiqa, will you marry me?" tanya Haikal. Mereka berkahwin kerana niat Ha...