"dah².. Haih, pening kepala mama layan korang berdua niyh.. Sekarang niyh Haikal pergi siap..bawak Hazreen jalan².. Lagipon kamu berdua dah lama tak jumpa.."arah Pn Melissa.
"hah yelah.. Kejap." Haikal terus naik ke atas.
Skip.
Di mall."weyh, Haikal.... Aku lapa ah... Kita gi makan nak?" cadang Hazreen.
"kau niyh tadi kat rumah kan dah makan.. Kau nak makan apa lagi?" tanya Haikal.
"alaaa... Aku lapar.."Hazreen berkata.
"ok, tapi kau belanja lah.. Aku pon tengah lapar niyh." Haikal berkata.
"hah, ok! Kau nak makan kat ne?" tanya Hazreen.
"pizza."Haikal berkata.
"ok, lets go!" Hazreen terus menarik tangan Haikal dan terus menuju ke Pizza Hut...
Semasa makan.
"so, kau camne sekarang?" tanya Haikal.
"ermmm, macam yang kau tengok sekarang.. Penampilan aku dah berubah... Aku jadi model tau sekarang...kau lak?" tanya Hazreen.
"penampila aku pon berubah gak.. Aku makin hensem kan? Aku CEO dekat M&H Company.. Company tuh mama punya.." Haikal berkata.
"poyo lah kau niyh.."Hazreen berkata.
Selesai makan.
"sekarang kita nak pergi mana?" tanya Haikal.
"wehhh.. Aku sakit perut lah... Aku nak gi toilet jap.. Kau tunggu sini eh.."Hazreen berkata.
"Ya Allah kau niyh.. Macam² lah.. Perangai tak pernah berubah. Dah pegila aku tunggu sini."Haikal berkata.
"hah ok.. Tunggu sini tau.."Hazreen berkata. Hazreen pon bla.
Haikal pon duduk lah dibangku yang berdekatan.
Tiba²...
Haikal terlihat seseorang yang dia kenali.
"tuh bukan boyfriend pompuan yang aku langgar tu ke?tpi kenapa dye dengan pompuan lain?"getus hati Haikal.
Haikal mula mencuri dengar apa yang mereka bualkan.
"Amirul kenapa tiba² u nak tinggalkan I?" tanya Alia.
Amirul hanya diam.
"ouh, I faham.. Niyh mesti kawan u yang teserempak dengan kita kat restoran tu kn? U dah jatuh cinta dekat dye ke?" tanya Alia lagi.
"actually, dye bukan kawan I Alia.. Dye tunang I.. I cintakan dye..." Amirul berkata.
"what?" Alia terkejut atas pernyataan yang Amirul bagi tadi.
"hey, u jangan nak main² dengan I eh. Cuba u terus terang.. kenapa u nak putus dengan I?" tanya Alia.
"I dah terus terang dengan u.. Tapi u yang tak percaya.. Dye tuh tunang I.. Disebabkan u, dye putus dengan I.."Amirul berkata.
"hey! Kenapa u salahkan I? Sapa yang buat I jatuh cinta dekat u? Jawaplah!" marah Alia.
"yes, memang I yang buat u jatuh cinta dekat I..tapi, Sekarang I dah sedar.. Yang I hanya cintakan my fiance and bukn u!" marah Amirul pula.
"so, selama niyh u tak cintakan I? Selama niyh u mainkan perasaan I? U kejam Mirul, U kejam! I benci u!" jerit Alia.
"u nak benci I? I lansung tak kesah Alia.. I hanya nak Alisa jadi milik I semula." Amirul berkata.
YOU ARE READING
Mrs. Arrogant Vs Mr. Selamba [COMPLETED]
Romance"Woi! Mata kau letak mana?!" marah Alisa. "Eh, kau yang jalan tak tengok kiri kanan pastu nak salahkan org." Haikal berkata. Kisah pertemuan antara Alisa dan Haikal. "Alisa Afiqa, will you marry me?" tanya Haikal. Mereka berkahwin kerana niat Ha...