"nothing will happen.trust me. Selagi abg ada, abg akan selalu ada disisi syg. Dah jngn ckp MCM niyh lagi. Abg tak suka." Haikal berkata.
"yelah, sorry." Alisa berkata .
Skip.
~~~~~~~
"kalau aku pon tak dpt dye, takde sapa boleh dpt dye!"jerit Hazreen. Hazreen mula mengacukan pistol ke arah Haikal.
"Hazreen, kau gila ke apa?!" marah Haikal.
"aku tak gila Haikal.. Aku cintakan kau... Tapi pompuan niyh halang kebahagiaan aku!"marah Hazreen. Hazreen terus menembak tepat di dada Haikal.
~~~~~~
"Haikal!" Alisa terus bangun dri mimpinya.
"kenapa syg?" Haikal juga terjaga akibat jeritan Alisa.
Alisa terus memeluk Haikal.
"ya Allah, syg, kenapa menggigil niyh?" tanya Haikal.
Haikal melekapkan tapak tangannya di dahi Alisa."syg demam niyh.. Jom abg bawak syg pergi klinik. " Haikal berkata.
Alisa menggeleng.
"stay. Lisa takut. Please stay." Alisa memegang lengan Haikal dengan lebih erat.
"tapi syg--"
"Lisa ok. Sikit je niyh.. Just stay." Alisa memeluk kembali Haikal.
Tiba²puan Melissa masuk.
"kenapa niyh Haikal?" tanya pn Melissa.
"Lisa demm ma.. Tiba² bdn dye menggigil.. Haikal ajk pergi klinik dye tknk.. Haikal risau niyh ma.. . Tolong Haikal call doktor ma ..." Haikal berkata.
"hah OK. Mama call.. Tenangkan Alisa nanti kalau doktor dh smpai mama bagithu." pn Melissa berkata.
Skip.
"mcm mana keadaan isteri saya doktor?" tanya Haikal.
"isteri Awak mengalami tekanan sejak akhir² niyh.. Dye ada bagitahu saya tadi dye mimpi benda yang sama mcm mimpi dekat Hospital dulu." doktor itu berkata.
"mimpi? Saya tak pernh tahu pon. Dye mimpi apa?" tanya Haikal.
"dye mimpi yang ada seorang perempuan niyh akan bunuh awak." terang doktor itu.
Skip.
Di bilik."Syg, kenapa tak bgithu abg?" tanya Haikal.
"Lisa takut..." Alisa berkata.
"spe perempuan tu?" tanya Haikal.
"Hazreen." Lisa memandang Haikal.
Haikal terkejut.
"mustahil Hazreen nak buat mcm tuh kt abg.. Syg, tuh mainan mimpi je.. Jangan risau.. Abg ok.." Haikal berkata.
"tapi Lisa---"
YOU ARE READING
Mrs. Arrogant Vs Mr. Selamba [COMPLETED]
Romance"Woi! Mata kau letak mana?!" marah Alisa. "Eh, kau yang jalan tak tengok kiri kanan pastu nak salahkan org." Haikal berkata. Kisah pertemuan antara Alisa dan Haikal. "Alisa Afiqa, will you marry me?" tanya Haikal. Mereka berkahwin kerana niat Ha...