-Briana ,trebuie sa te inscrii la concurs.....prietena mea Carly ma tot impinge de cateva saptamani sa ma duc la un concurs .Despre ce e concursul?Va spun acum ,acest concurs e cu One Direction.Se pare ca menegament-ul cauta un nou cantaret ,adica o cantareata,iar prietena mea Carly imi spune sa ma duc.
-De ce mama naibii'nu te duci tu?am izbucnit de odata.
-Pai tu ai voce ,eu nu am,tu esti draguta eu nu prea(minte,o cunosc ea e mai draguta decat mine,e si eu glumesc dar na..)iar eu am fobie de scena tu nu ai .Haide Bri,fao pentru mine ...se ruga ea de mine ,si avea lacrimi in ochi .Carly nu plangea niciodata dar acum se pare ca e chiar vrea .Ea e directionera la fel ca mine .
Oooppps,am uitat sa ma prezint . ma numesc Briana(Bri cum imi spun prietenii)Anderson,parintii mei au divortat de cand aveam 14 ani asa ca un timp am stat cu mama cam pana la 18 ani apoi m.am mutat singura cu Carly si cant de la patru ani cantam in spectacole chiar si am participat la X-Factor la varsta de 10 ani si bineinteles ca am castigat.Si cum v.am mai spus Carly ma pbliga de saptamani sa merg la acel concurs stupid.Sa accept sau nu? Oare merita sa imi scimb viata doar ca sa.mi intalnesc idolul ,HARRY STYLES?
-------------------
Hey, am bagat o carte noua ce parere aeti?nu ma supar doar spuneti-mi oi fi de acord cu parerile voastre.
P.S.Oare va accepta Briana sa participe la concurs?
Va iubesc muuuuuuul mult detot!
-LARY<3
CITEȘTI
LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FF
Teen FictionO fata ,o dragoste, o ura?Oare i se va schimba viata din cauza unui concurs?Totul il aflati aici in LOVE AND HATE!