Gözlerimi hastanede açtım kollarım ve boğazım çok ağrıyordu ama çokta önemsemedim. Ayağa kalkmak için uğraştım, biraz zor olsada başarabilmiştim.Hiç değilse bunu başardım.
Odanın havasız olmasından dolayı biraz rahatsız oldum ve kalkıp pencereyi açtım. Hava hafiften esiyordu tenime o ılık rüzgarın değdiğinde verdiği haz mükemmeldi.
Kapı birden açılınca o tarafa doğru baktım kahverenginin en güzel tonlarındaki gözleri ve beni ayakta görünce o şeklinde duran ağzıyla bana bakıyordu.
"Buyrun?"
"Ah merhaba ben doktorumuz kim taehyung."
"Memnun oldum."
"Acaba yatsanız mı"
"Belliki beni bu odaya getirdiklerinden beri uyuyorum yani gerek yok dinlenmek istemiyorum."
"Ama dinlenm-"
"Ah sağ olun ama gerçekten istemiyorum hatta birazdan çıkarım"
"Hanım efendi burası istediğinizde girip istediğinizde çıkabileceğiniz bir yer değil ayrıca bu yaralar çok kolay oluşacak yaralar değil yani polisi arayabilirim kötü bir olay y-"
"Eğer polisin bana faydası olsaydı ben şuan burda olmazdım benim hayatım iki kilidi olan ama ikiside ben içindeyken kitlenip bir denize atılan kutu gibi ne kadar gidersem gideyim gördüğüm şey hep aynı 4 duvar "
"Hikayenin ilginç gözüküyor ama gitmem gerek lütfen yeterince dinlenin."
Gözümü ayırmadan dışarıya bakıyordum gözünden bir damla düşerken ağzından da şu sözler döküldü
"Demi ne kadar ilginç ama bir o kadarsa aptalca."
Gözlerimi sildim ve bu hayatımın bir çoğunda yer alan hastaneden çıktım yine o lanet olası eve geldim abimle yaşıyoruz abim küçüklüğümden beri beni döver hatta bazen bir nedeni olmadan bile döver babam zaten ha var ha yok. Annem ben küçükken ölmüş ve ben abi dediğim o yabancıyla üvey kardeşiz . Evet babam durmamış ve yeni bir kadınla evlenmiş gerçi ne bok yediği beni çokta ilgilendir miyor .Eve geldiğinde daha bahçedeydim ki odunluğa gözüm kaydı o odunlukta çok fazla anım var ama bir şey dikkatimi çekti normalde hep kapalı olan kapı niye açık ? Hemen gittim ve sadece kafamı uzattım abim kazmayla yerde oturmuş ağlıyordu. Odunluğun zeminin normalde düz olması gerekirken neden bir kısmı şişikti ? En önemlisi ömrü boyunca hiç ağlamayan adam ne olduda ağladı?
Hello!! Benim ilk kitabın olaylara giriş yapmak için ölüyorum ve en önemlisi taşınacağımız için wifi sorunun olacak en fazla 1 ay gönderi atamaya bilirim ama mutlaka atacağım bana güvenin geçlerrr!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Singularity-KTH💫 +18
FanfictionAklım unutsada kalbim unutmamış seni . Özlemenin en dibini pişmanlığın en kötüsünü yaşarken hissediyormuş insan ne kadar sevdiğini. +18 ( iki kere düşün)