Abim kaş göz işaretiyle onu takip etmemi isteyip gitmişti . Ben şimdi sana ne diyeyim be gülüm beni tanıdığına mı sevineyim yoksa olduğum duruma mı ağlıyayım.
''Bu sorunuzu yarın okulda cevaplıyayım lütfen şimdi gitmem lazım.'' diyip yanından ayrılıyordum ki kolumdan tuttu
''Kim taehyung''
''Aanlamadım?''
''Bana sadece Taehyung de ''
''Peki neden?''
''Çünkü kendimi sana çok yakın hissediyorum diğer öğrencilerimden farklısın Hwa yong hemde çok farklı.'' gülerek söylediği bu sözler beni kalbimden vurmuştu bana neler oluyor böyle . Kim Taehyung bana ne yaptın böyle, sesini duyduğum zaman , yüzünü gördüğüm zaman,gülümsediğin zaman, bana baktığın zaman, kalbim yerinde durmuyor ne diyorlar buna aşk...hoşlantı....sevgi ? tam olarak tanımı ne bunun. kolumu hızla çektim
''Yarın görüşürüz Taehyung .''
''Görüşürüz.'' tekrardan gülümsedi ondan takılı kalmamak için hızlıca arkamı döndüm ve yürümeye başladım yüzümde ufak bir tebessümle yürürken köşeye geldiğimde biri beni hızla çekmişti. Ufak bir çığlık attığımda elini ağzıma kapattı ve ben duvara yasladı.
''Şşşşt güzelim, abini ne çabuk unuttun.''
''Tabi ya bu bana beni takip et demişti değil mi?''
''İki dakika yemek getirmek için aşağıya inmiştim hemen kaçmışsın fırsatçı kız seni.''
''Benden ne istiyorsun'' saçlarımı sert bir şekilde kökünden tuttu ve çekti yüzünü yüzüme yaklaştırdı
''Kim Taehyung denen o adamla nasıl bir ilişkin var?''
''O benim öğretmenim daha başkası geğil bırak saçımı acıtıyorsun''
''Saçımı daha çok sıkmasıyla çok tiz bir çığlık atıştım . Saç diplerim çok acıyordu bir anda abim gözümün önünden gitti yerine gözümün önüne bir adamın sırtı ve yumrukları geldi. Abimi yere yatırmış dövüyordu.
Kim Taehyung...
Abimin üzerinden kalktığında bama doğru geldi kolumu tuttu ve sürüklemeye başladı sürüklerken yüzüme esen rüzgardan yüzümün buz kesmesiyle içimi bir ürperti kapladı. Ağladığımı o an hissettim. Beni bir arabaya bindirdi ve kendi de sürücü koltuğuna bindi. Bir hızla sürmeye başladı.
----------------------------------------------------------------------------
''Nereye gidiyoruz ?''tam 15 dakikadır arabanın içerisindeydik.
Bana cevap vermezken onu inceliyordum keskin çene hattını , pembemsi dudaklarını, çok uzadığı için neredeyse gözlerine değen saçlarının nasıl alnına düştüğünü ve teninin o eşsiz rengini. Direksiyonu çok fazla sıktığı için elinde belli olan damarları , bacaklarını saran pantolonunu ....
O beni benden alıyordu.
Sanırım ben aşık oldum.bu yaşadığım sadece hoşlantı olamaz çünkü düşündüğüm zaman yanında başka bir kızla görsen çok kıskanırım gerçi kıskanmak aşık olmak demek değildir ama ben onun her santimini merak ediyorum...
Mesela çok mutlu olduğu bir olay karşısında ne yapar ? çok üzüldüğünde ne yapar? Çocukları ne kadar sever? En çok neyden mutluluk duyar? Bir insan ne yaparsa çok kızar?
Ben onun yaşayış tarzını merak ediyorum. Ben o aptal gibi sadece yüzüne aşık olanlardan olmak istemiyorum. Ben onun her uzuvunu her düşüncesini bilmek istiyorum.
''Ne oldu?'' biraz sinirli biraz kendini yatıştırmaya çalışırmış gibi çıkan sesiyle kendime geldim.
''Ne noldu?''
''Bir saattir yüzüme bakıyorsun bir şey mi var?''
Aferin kızım yakalandın ne vardı o kadar yüzüne bakacak hadi şimdi bul bir yalan.
''Sorduğum soruya cevap bekliyordum.''
''Ne sordun ki seni dinlemedim?'' seni dinlemedim? HUH seni dinlemedim ne demek burada sen ve ben varız başka kimi dinleyeceksin. Beni dinlemedinde ne yaptım ne düşünüyordun hayır yani şu an benden önemli ne olabilir ki?
''Demek dinlemediniz''
''Evet dinlemedim?''
''Ne demek dinlemedim ya?'' ayş ben onu dışarıdan mı söyledim şuan arabanın kapısını açsam atlasam ölür müyüm?
''Bu modeller böyle işine gelirse güzelim.'' gözlerimi şaşkınlıkla açtığımda ne dediğini bir daha düşündüm. Bu adamın içine ne kaçtı böyle? ayrıca işine gelirse ne be sanki pazardan mal seçiyorumda bana''ne şine gelirse onu al ablam indirim yapamıyoruz valla''
''Aynen aynen işime gelir çok severim ben böyle sokak kekoları felan''. Ona birazcık kıçımı dönüp oturduğumda dediği şeyle şok yaşadım . Bu adamın içine ne kaçtı böyle?
''Konsantre olamıyorum düzgün dur.''
------------------------------------------------------------
Bundan sonra hikayedeki karakterler biraz değişecek daha eğlenceli karakterler olacak (sondaki konuşmalar gibi ) okumak size kalmış her zaman romantik bir hikayeyi devam ettiremem....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Singularity-KTH💫 +18
FanfictionAklım unutsada kalbim unutmamış seni . Özlemenin en dibini pişmanlığın en kötüsünü yaşarken hissediyormuş insan ne kadar sevdiğini. +18 ( iki kere düşün)