SKT6

276 14 0
                                    

Elindeki kırmızı zarfı görünce şoka uğradım ama hemen aldım onun bir arkadaşımdan sadece korkutucu bir not olduğunu söyledim. Peki şimdi ne yapacağım elimdeki zarfla öylece yatakta yatıyorum. Cidden çok korkutucu bir durum benim  yerimde olmak isteyenler vardır hayatta kesin. Onlar bir mal olmalı .Çok korkutucu bir durum. her neyse uyumam lazım yarın erken kalkacağım.

*****

Uyandığımda sırtımda soğuk bir şey hissettim.Olamaz her yerim tutulmuş. Omo ben yere ne zaman düşmüşüm . İnanamıyorum. Cidden nasıl yatacağımı bilmeyen biriyim.Zorda olsa yerden kalktım ve mutfağa gittim.Ne yüz yıkamasından bahsediyorsunuz ben bunlar için zamanını ve enerjisini harcayamayacak bir insanım.Aşağıya indiğimde canım kuzenim kahvaltı hazırlıyordu hayırdır yiğidim ne bu ilgi alaka. Demek istesem de diyemem kalacak yere ihtiyacım var . Yerime oturdum ve onunda karşıma oturmasını bekledim.Karşıma oturunca yemeye başladım ama o başlamadı. 

''Ha canım söyle ne istiyorsun?''

''Diyorum ki acaba sen benim isteyeceğim şeye evet der misin?Bak lütfen hemen hayır deme önce bir düşün.''

'' Sadede gel gülüm.''

''Bugün ben kız arkadaşımla buluşacağım ama o abisini de getirecekmiş abisi zorlamış yani.''

''Ne güzel işte tanışmış olusunuz''diyerek ağzıma bir tane salatalık attım.

''Ya ama öyle olmaz biz kızla gezeceğiz ama abisi ayağımıza bağ olur.''

''Ne yapayım yani gideyim abisinin ayaklarına mı kapanyım gitmeğğğg diye''

''Bir nevi öyle''

''Beni bir aydınlatsana gülüm ''

''Bizimle gel ve sen abisiyle gez bende sevgilimle''

''Hayatta olmaz!!!!''

''Unutma kalacak yerin ve paran yok.''

''Elbet bir gün sende benim elime düşeceksin."

"Evet sonuç?"

"Tamam"

"Yes beeee"

******
Bu gerizekalının sevgilisi+abisi ne zaman teşrif edecek acaba çok merak ediyorum. Başımı masaya yasladığım gibi bir kızın merhaba demesini duydum. Başımı kaldırdım ve:

"Homaygaş" MATEMATİK TEACHER WHY?

Evren kesinlikle benim üzerime oynuyor kesinlikle.

"Ah merhaba sen benim öğrencimdin hani şu sorunlu olan"
Ayağını bastın tamda üstüne geri git.

"Daha önce birisi size ne kadar zeki olduğunuzu söyledi mi? "

"Hemde milyonlarca kere"

Bir dakika o arkadak- ...

Sizce o arkadaki kim?



Singularity-KTH💫 +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin