Küçük bir mumduk hepimiz zamanla üzerimizdeki ateş sayesinde eriyip gidiyorduk. Bir bakıma tükeniyorduk ya da bitiyorduk. Zaman çok acımasız. Zamana bağlı olarak neler değişiyor değil mi? Eskiden insanlar karanlıkta oturamıyor yaşamakta zorluk çekiyor diye bulunan ampul şimdi benim gibi bir çok gencin açmadığı , açtığında rahatsız olduğu bir nesne. Hatta bazılarımızın ölüm sebebi. Beyaz ışık.... Bende korkuyorum. Hayır beyaz ışıktan değil odamdaki ışıktan. Çünkü.... bazı şeylerin belkide nedeni olması gerek miyordur ha?
Odamda saçlarım tepemden dağınık bir şekilde bağlı aslında çok güzel bir hava katıyor bana üzerimde bir şort üzerimde bir bluz ve elimde eski fotoğraflar Kim Taehyung'un ve benim olduğum fotoğraflar....
22.06.2009
''Ya! Taehyung oppa!!''
''Ne var bücür?''
''Sana kaç kere söyledim bana bücür deme diye''
''Git Hwa Yun git..''
''YA! Benden 7 Yaş büyük olman beni yanından kovma yetkisini üzerine getirmez!''
''Yaşından ve boyundan büyük konuşuyorsun sen. Gel buraya bücür!'' odada da koşuşturan biri büyük biri küçük iki çocuk. Küçük daha hayatın ne demek olduğunu anlayamamış büyük ise anlama yolunda ilerliyor.
''Ya dur oppa!'' oğlan en sonunda kızı yakalayınca gıdıklamaya başladı ikisi de bir yatağa yan yana yattıklarında küçük kız oğlana bakarak;
''Oppa sence hayat en çok neyi sever?''
''Hmm....Hızlı yürüyen insanları .''
''Neden yavaş yürüyenleri sevmez?''
''Çok soru soruyorsun kuş''
''Neden?''
''Ne?''
''Neden kuş oppa?''
''Çünkü daha ben bile hayatı tam anlayacak yaşta değilken sen anlamaya çalışıyorsun.Yani koşmadan uçmaya çalışıyorsun...''
''O zaman sendeeee....''
''Evet bende ?''
''Gök yüzüsün.''
''Neden gökyüzü?''
''Çünkü gökyüzü olmazsa yağmurun , karın ne zaman yağacağını bilemezdim ve bu yüzden kışa hazırlıksız yakalanır ölürdüm.''
''Rüzgarlardan anlayabilirdin.''
''Peki ya o rüzgar yazın çıkarsa?''
''Yazın rüzgar o kadar soğuk esmez.''
''Yazın yağmur yağabiliyorsa rüzgarda soğuk esebilir.''
''O zaman kuş olmaktan mutlusun?''
''Sen gökyüzü olmaktan mutluysan evet''
''Çok konuşuyorsun kuş uyu.'' dedi ve arkasını döndü yattı gökyüzü yani büyük oğlan yani Kim Taehyung.
''Oppa!''
''Lütfen Hwa Yun''
''Son soru hayat benim gibi bir abisi ve daha babasının bile onu kucaklamamış kızları sever mi?''
''Emin ol Hwa Yun hayat senin gibi kızları daha çok sever peki şimdi uyuya bilir miyim?''
''Evet... elbette....''
-----------------------------------------------------------------------------
22.06.2012
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Singularity-KTH💫 +18
FanfictionAklım unutsada kalbim unutmamış seni . Özlemenin en dibini pişmanlığın en kötüsünü yaşarken hissediyormuş insan ne kadar sevdiğini. +18 ( iki kere düşün)