Abim zannettiğim kişi gitmişti. Cidden çok benziyorlardı . Taehyung öğretmenim karşıma oturduğundan beri kendimi garip hissediyordum. İkisaniyede bir gözlerimiz buluşuyordu ve benim kalbim anlamsız bir şekilde çok hızlı atıyordu. Elini masya dayamış bir kuzenime bakıyor arada ise bana kaçamak bakışlar atıyordu. Kardeşi cidden taş gibi bir kızdı. Kuzenim bir anda ayaklanınca korktum .
"Hadi o zaman biz lunaparka gidelim siz da kafanıza göre takılın. " diye ayaklanınca kaş göz yaparak kalkmaması gerektiğini söyledim ama gitti. WTF?
Biz başbaşa kaldık. O ve ben. Burası bir sıcak oldu sanki.
"Eee derslerin nasıl gidiyor? "
"İyi hocam. Aslında çok güzel değil ama idare eder. " şimdi neden ders yani o kadar konu varken neden ders?
"Anladım."
Aramızdaki konuşma bu kadar kısa geçmek zorunda mıydı?
"Ne yapmak istersiniz?" diye sordum .
"Bilmem sen ne yapmak istersen bana uyar."bugün sınırlarımı zorlayacaktım.
"Karaokeye (?) gidelim o zaman."
"Ciddi misin?"
"Evet hayat ciddiyim. Yoksa sesiniz güzel değil mi öğretmenim."
"Ne münasebet gidelim. Bakalım hangimizin sesi daha güzel?"
♡♡☆☆♡♡
Geldiğimizde o parayı ödedi. Hey parayı ben ödeyecek kadar salak değilim.
İçeriye geçtiğimizde o şarkıları seçiyordu bende mikrofonlara bakıyordum.
"Tamam mısın? " diye sordu ;"Evet, hadi başlayalım. "
"İlk sen başla biraz ilerle sonra ben devam edeceğim. "
"Tamam başlıyorum."
Sunmi - Gashina açmıştı sesim aşırı güzel olmasada güzeldi yani kötü değildi.
Ben söylemeye devam ettim o ise bana bakıyordu nakarata geldiğimizde kendide katırmış . Sesi.....
Onun sesi mütiş ÖTESİYDİ....*♡*♡*♡*♡*♡*
5 Şarkıyıda bitirince kendimizi yere attık çok yorucuydu. Ama değdi. Dışarıya çıktığımızda ona döndüm ve ;
"Şimdi ne yapmak istersiniz? "Saatine baktı ve bana döndü biraz endişeli gibiydi..
" Aslında benim şey asl-" sözünü kesmiştim.
"Tamam önemli değil işiniz varsa benimle gezmek zorunda değilsiniz."
"Tamam seni eve bırakacağım ama sana bir soru soracağım. "
"Senin o gün hastanede olmanın nedeni kimdi ? "
O beni hatırlıyormuydu. Kalbim çok hızlı atıyorken ne diyeceğimi kestiremiyordum. En son bir şey fark ettim abim tam Taehyung hocanın arkasındaydı ve donmuş bir şekilde bana bakıyordu.
İşte asıl şimdi bittim ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Singularity-KTH💫 +18
FanfictionAklım unutsada kalbim unutmamış seni . Özlemenin en dibini pişmanlığın en kötüsünü yaşarken hissediyormuş insan ne kadar sevdiğini. +18 ( iki kere düşün)