BU HİKAYEDE ÖLÜM BİR ELVEDA DEĞİL BİR MERHABADIR BELKİDE.
Hoca beni yanına çağırmıştı. Yani tenefüste yanıma gel demişti.Maalesef jungkookla çocukta dövemiyecektik ama olsun. Tüm ders boyunca uyuyacaktım ama embesil ama bir o kadar da yıkışıklı kimya hocamız beni uyutmamıştı.Ne zaman sıraya başımı koysam
''bonom dorsomdo oyoyomozsonoz.'' diyor ve benim sinirlerimi bozuyordu.Ve ben cidden uykusuzdum.
Cahil adam uykusuzum uykusuz. Vicdansız tabi siz öğretmeler nereden bileceksiniz.Ve dıdıdıdııdı zil çalar ben kaderine gider.Dışarıya çıktığımda hocayı bir öğrencinin sorusunu cevaplarken gördüm. Yanına yavaş yavaş ilerledim.
''Gel Hwa Yun ''
yanına gittim
''Buyrun hocam. Beni çağırmıştınız.'' salak sanki o seni çağırdığını bilmiyor bir sen zekisin zaten gerizekalı.
''Beni aydınlattığın için sağ ol ama seninle önemli bir konu hakkında konuşmam lazım.''
''Buyrun hocam dinliyorum.''
''Dün abini nerede gördün.''
''Nasıl yani.''
''Ayş cidden bu çok basit bir sorun onu nerede ve nasıl gördün.''
''= evde oturuyordu.''
Tabiki de ona onu odunlukta gördüm demiyeceğim. Bu olayı ben kendim halledeceğim.
'' Emin misin?''
''Evet eminim.''
''Tamam. Şimdi sınıfa gidebilirsin.''
Ne oldu ki şimdi bana neden abimi sordu. Bu mal yine ne karıştırıyor.
...........
evet sonunda okul bitmişti eve gidiyordum.Eve geldiğimde kapıdan girince birden kolumdan çekildim ve bir odaya kapatıldım arkamı döndüğümde abi vardı . beni yere itti ve üzerine oturarak 3 kere vurdu.
'' O kim tae denen herifle ne alakan var neden onunla konuşuyorsun?'' ve bir tane daha vurdu dudağım patlamıştı.
'' O benim öğretmenim. bugün okulda bir şey konuşmadık.''
''Yalan söyleme bana ne konuştunuz pencerenin önünde okulda.''
'' Sadece derslerimle ilgili bir konu hakkında konuştuk o kadar.''
İki tane daha vurdu ve ayağa kalktı.
''Yalan söylemeyi bırakana kadar burada kalacaksın. Sabaha kadar bana doğruyu söylemeyi akıl edebilirsen çıkarsın yoksa bunun iki katı dayak yersin.'' diyip odadan çıktı.
O asla değişmeyecek o hep aynı o olarak kalacak o hiç değişmeyecek. Hayatta yine ve yine hep ben acı çekeceğim.
GENÇLER OKUL AÇILACAK NASIL HİSSEDİYORSUNUZ?BENİM OKULUM DEĞİŞİYOR BEN ÇOK HEYECANLI HİSSEDİYORUM.
BU BÖLÜM ÇOK İÇİME SİNMEDİ.
KİTABA İSTEDİĞİNİZ BİR KİŞİYİ EKLEYEBİLİRİM SADECE KİM OLMASINI İSTİYORSUNUZ VE HANGİ ROLDE OYNAMASINI İSTİYORSUNUZ ONU SÖYLEYİN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Singularity-KTH💫 +18
FanfictionAklım unutsada kalbim unutmamış seni . Özlemenin en dibini pişmanlığın en kötüsünü yaşarken hissediyormuş insan ne kadar sevdiğini. +18 ( iki kere düşün)