O GEMİ SIĞINDIĞI LİMANI ÖZLESEYDİ O KADAR DALGAYA DAYANIR YİNEDE GELİRDİ.
Ah cidden çok güzel şizofrene bağlayacağım artık. Ben neden herkesten şüphelenir oldum ki .Şu yanımdan geçen adamın benimle ne alakası olabilir ki ya da karşımda durup 3 dakikadır bana bakan kadının. Yaaa kim bu cidden herkesten şüphe ediyorum. Evet gitmemiştim bir yere ya da gidememiştim ben cidden nerede kalacaktım. kimin kapısına gidip dayanmalıyım? Tabi ya kuzenim ne güne duruyor ; o gerizekalının evi dublex ah gidip onda kalabilirim. Sanırım onunla en son kavga etmiştik tahmin edin ne yüzünden? Tabiki tahmin edemezsiniz çünkü o gerizekalı bana birini sevdiğim hakkında yalan söylemişti ve bende gidip sevgilisine onu aldattığını söyledim. Evet olaylar tam anlamıyla böyle gelişti.
Yolda giderken çok korkuyordum . Aniden susadığımı hissetmemle bir markete girip su aldım ve bir de ramen . Evet açım hemde çok kuzenime gitmeyi bekleyemem. Rameni aldım ve cadde kısmına bakan camın önündeki masaya oturdum v yemeye başladım çantam arkamdaki mermerin üzerindeydi.
Evet doydum ve şimdi ide topuklama vakti . Arka yangın yani acil çıkış yazan kapıdan dışarıya çıktım dikkat çekmemeye çalışıyorum. Dışarıya çıktığımda 5 adım daha attım ve koşmaya başladım.2 sakak kadar koştuktan sonra durdum ve soluklandım.
Daha ne kadar yürüdüğümü hatırlamıyorum ama biraz daha yürüdüğümde kuzenimin evinin önündeydim. Kapıyı çaldım ama açan olmamıştı. Tam 1 saattir aralıksız zile basıyorum. Telefonumun şarjı bitmek üzeri ve ben üşüdüm. Ama kapıyı açan yok SEN YİNE NEREYE SÜRTMEYE GİTTİN GERİZEKALI. Diye bağırmak istiyordum ama olmaz.
Başımı yukarıya doğru sabır dilercesine kaldırdığımda bir odanın penceresinin açık olduğunu gördüm. Yanlış hatırlamıyorsam bu onun misafirler için ayırdığı odaydı. Yandaki garajın çatısına çıkabilirsem çok rahat balkona geçebilir ve balkondan da odanın penceresine doğru ayağımı atarsam bu iş tamam.
Yok olmuyor çıldıracağım 2 santim kaldı hadi yapabilirim diyorum 1 saattir ama yok benim ayaklarım neden 2 santim daha uzun değil.
'Kızım senin boyun kısa ne ayaklarından bahsediyorsun' iç ses
'Bir kere ben 1.66 yım kısa felan değilim. Kes sesini sen. Ya sen kim oluyorsun ya sana ne benden ister çıkarım ister çıkmam sana ne oluyor lan!!'
'Gerizekalı kızın kuzeni oluyorum mal burada sana diyorum ki oraya çıkabilmen için daha kısasın gelişimini tamamlamadan 1 yıl daha varken uzamaya bak sen süt iç felan yani.'
'Onu bana sen mi söyledin ya.'
'Evet gerizekalı etrafta sen ve benden başka biri var mı?'
Var iç sesim.
'Hayır yok doğru.'
'in şuradan ya .' çıkmaya çalıştığım yerden indim ve yanına gittim inek bakışı olarak isimlendirdiğim üzgün ve boynu bükükleri oynuyormuşcasına bir role büründüm.
'Hayırdır seni hangi rüzgar, afedersin fırtına attı.'' sinirlenme kalacak yere ihtiyacın var.
'Ya Woo Jin beni abim evden attı benim gidecek yerim yok lütfen sende kalabilir miyim :*' sanırım az önce aego yaptım. Ne tarafa kusuyoruz?
'tamam sıkıntı yok ama
1-alanım işgal edilmeyecek
2-Gereksiz ses yapılmayacak
3- Bana karışılmayacak , anlaşıldı mı?' sanırım tek çarem evet demek.
' Evet anlaşıldı.'
'Hadi içeriye marş marş.'
içeriye geçtiğimizde etrafın dağınıklığı adeta beni şok etmişti . Bana odamı gösterdi ve bir kaç parça eşya verdi . Ben üstümü giyinip çıktığımda elinde bir zarf vardı. Kırmızı?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Singularity-KTH💫 +18
FanfictionAklım unutsada kalbim unutmamış seni . Özlemenin en dibini pişmanlığın en kötüsünü yaşarken hissediyormuş insan ne kadar sevdiğini. +18 ( iki kere düşün)