KTH-9

229 10 0
                                    

Birkaç dakika sonra küçük bir köşeyi dönünce ana caddeye çıkmıştık. Ne yani yarım saattir sadece bu yol için mi o kadar vakit kaybetmiştik halbu ki düz gitseydi zaten bu yola çıkacaktık .Hayır neyin havası bu? Evimin önüne geldiğimizde inmem için bekledi. Ama inmedim çünkü ben kuzenimde kalıyorum burada değil hayır yani neden sormadan buraya getirdi ki?

''İnmeyecek misin?''

''Ben burada kalmıyorum.''

''Yani?''

'Yani?' bu ani ruh değişimleri dakikalar içinde beni benden aldı resmen . 

''İnmemi mi istiyorsunuz?''

''Kalmak mı istiyorsun?'' ne oldu sana kim ne yaptı ne bu sinirinin sebebi saatler önceki senden neden eser yok?

''Hayır teşekkür ederim yinede buraya kadar zahmet ettiğiniz için.'' diyip kapıya yöneldiğimde bir hışımla beni kendine çekti.

''Böyle olma.'' nasıl olmamı istersin?

''Anlamadım?''

''İstediğin şeylerden sırf karşındaki istemiyorsa, seni tersliyorsa, duygularını anlamaya çalışmıyorsa vazgeçme.Seni sen yapan dosdoğru karar verdiklerindir.'' dedi. Elini el frenine attı 

''Nerede kalıyorsun söyle yeri.''

''oh- peki.''

Ona yeri tarih ederken onun yüzüne bakıyordum ara sıra beni dinlerken ciddi olduğundan çatılan kaşları ilgimi çekiyordu. Evin önüne geldiğimizde 

''Burası mı?'' diye soru yöneltti.

''Evet burası. Getirdiğiniz için teşekkür ederim .'' 

Tam dışarıya çıkacakken beni kendine çekti hem onun çekmesi hem benim dönmem ile çok yaklaşmıştık aramızda ya 3 ya 4 santim vardı. Kalbim maratona çıkmış gibi atıyordu. Sadece yüzünü biraz aşağıya eğse dudaklarımız birleşecekti. Beklemediğim bir hamle yaptı ve dudaklarını yaklaştırmaya başladı, onun bu hareketi karşısında bende gözlerimi yumdum. 10 saniye 11, 12 ,12 , 13, 14, 15 ... 20 öpmedi.... Gözlerimi açtığımda geriye yaslanmış bana sırıtarak bakıyordu. Bu muydu? Bu kadar mı?  Tam ağzını açıp bir şey söyleyecekti ki telefonu çaldı . 

''Efendim?''

''Evet.''

''Tamam''

''Tamam 5 dakikaya oradayım.''

''Tamam dedim ya kapat telefonu.''

''Tamam güzelim geliyorum.''

Güzelim...Güzelim...Güzelim...Güzelim

Gözlerim dolmuşken bana tekrardan yaklaştı.

''Asla öğrenci.''

''Ne asla?''

''Bir öğrenciye aşık olacak bir salaklık yapmam.''

''Ya yaparsan Kim Taehyung. Ya yaparsan...''

''Ben birine hemen aşık olabilecek bir insan değilim.''

''Bende bir erkeği kendime aşık edebilecek kadar akıllıyım.''

''Evet akıllısın ama beni aşık edebilecek kadar akıllı değilsin.''

''Ben genel olarak akla ve zekaya  inanmam Kim Taehyung ben çalışmaya azime inanırım.Ki sen çok kolay elde edilebilecek bir adamsın.''

''Emin misin?''

''Sadece 1 hafta ver bana seni bana aşık edeceğim. Sadece 1 haftaya ihtiyacım olacak''

''Eğer 1 hafta içerisinde kendini bana aşık edebilirsen hislerine karşılık vereceğim ama ....''

''O zaman ben hayatından defolup gideceğim öğretmenim.''

''Peki küçük kız sana kolay gelsin.'' 

Arabadan indiğimde kendiside son gazla gitmişti. Gözlerimden yaşlar bardaktan boşanırcasına akıyordu...

Güzelim....Güzelim....Güzelim... 

Seni ele geçireceğim....Hislerini...Duygularını....En çokta Kalbini....

Singularity-KTH💫 +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin