Kuş olmak için önce uçmayı öğrenmen gerekir uçmayı öğrenmen gerekir uçmayı öğrenmen için cesarete ihtiyacın var cesaret için bir anneye ihtiyacın var sanırım bende o yoktu....
2 hafta sonra
Sabah uyandığımda saçım başım dağılmış bir halde berbat bir vaziyetteydim. Okula gitmek için hazırlandım ve mutsuz mutsuz odadan çıkacakken aklıma bugün ev arkadaşım Taehyungun dersi vardı bize. Bu aklıma geldiğinde mutlu bir şekilde hoplaya zıplaya aşağıya indim. Mutfaktan takırtı sesleri geliyordu. Mutfağa girdiğimde bir baş yapıt gördüm seni acilen kendime aşık etmem lazım 4 ayım var 2 hafta geçti bile.
''Ooooo gözkyüzü ne zamandır bir sembol olmaktan sıyrılıp bir varlığa dönüşerek özgürlük sağladığı kuşa kahvaltı hazırlar oldu?'' bir anda arkasını döndü ve bana şaşkın şaşkın baktı. Masaya oturduğumda bana doğru geldi ve tam önümde durarak yüzüme eğildi.
''Sana olduğu ne malum?''
''Kendine hazırlayacak ve banan hazırlamayacak kadar cimrisin demek . Başka varlıklara özgürlük alanı sunan ama bir kuşa kahvaltı hazırlayamayan gökyüzü kkkkk''
''Bu gökyüzü ve kuş muhabbeti çok uzadı ama'' arkasını döndü ve tezgaha yöneldi
''Cidden sıkıldın mı?''
''Evet saçma...''
''Geçmişine saçma mı diyorsun?''
''Geçmişe takılı kalmaktansa geleceğe odaklanırım.''
''Geçmişini silecek kadar aptalsın o zaman.'' bir anda arkasını dönerek sinirlenen bana baktı.
''Ne alaka?''
''Geçmişimiz öldürdüklerimizdir Taehyung. Öldürdüklerini tanıman lazım.''
''Ben öldürdülerimi tanımam.''
''O zaman kendini de tanıyamazsın Kim Taehyung.''
''Geçmişi kurcalamak kedilerin köpeklerin işidir.''
''Geçmişimden ders çıkaracaksam kedide olurum köpekte enayide. Başkaları gibi geçmişte mutluluk duyduğum şeyleri yok sayarak yaşayamam ki bu başkalarının hoşuna gitmese bile.''
''İnsan geçmişe takılırsa geleceğe zaman ayıramaz.''
''İnsan geçmişi yok sayarsa geleceği yaratamaz.''
''Çok uzadı bu konuşma kapat... kapatalım...''
''Hep böylesin. Bir şeyleri kesip atmak sende favori olmuş kim Taehyung.''
''Beni ne kadar tanıyorsun ki?''
''Ben seni senden bile iyi tanıyorum .''
''Anlatsana beni biraz bana.''
''....''
''KKKKKK Ne güzel anlattın beni bana.''
''Bu soruyu daha özel bir anda cevaplayacağım ama evet yaptığım bir nevi doğruydu .'' Çantamı omzuma aldım ve tam önünden geçerken devam ettim.
''Sen bazen benim için koca bir boşluksun.'' yanından ayrıldığımda şunu mırıldandığını duydum;
''Ama sen bu boşluğa aşıksın.''
******************************************
Okula geldiğimde Jungkook çoktan gelmiş sırada oturuyordu. Gittim yanına oturdum. Biz konuşurken iki tane kız sınıfa girdi ve arkasından Taehyung girdi. Ama belliki Taehyungun kızlardan haberi yoktu. Kitaplarını bıraktı bize oturun dedi ve kızlara dönerek;
''Buyrun kızlar?''
''Hocam duyuru yapacaktıkta.''
''Buyrun yapın.''
''Aranızdan biri var ... okulumuzdan bir hocayla aynı eve girip çıkarken gördüm... birlikte yaşıyorlar... bu şahsın daha önce hiç sevgilisi olmamış...abisi bir psikopat...babası varla yok arasında...annesi var mı kendisi bile bilmiyor...''
söyledikleri sırala bedenime, aklıma, ruhuma sıra sıra tek tek işledi. Hatta önce kalbime bile işlemiş olabilir tüm söyledikleri.... Özelliklede annesi var mı kendisi bile bilmiyor evet bilmiyorum...
''Susun'' varla yok arasında çıkan sesim uğultuların yükseldiği sınıfta yanımda oturan Jungkook tarafından bile duyulmamıştı.
''Susun'' bu sefer çok az daha yükselen sesimi sadece jungkook duymuştu.
''SUSUN!!'' bu sefer öyle bir bağırmıştım ki tüm sınıf susmuş ve bana bakmıştı. Gözlerimsen bir çift gözyaşı süzülmüştü gökyüzünden süzülen bir kuş gibi...
''Aaa bulduk işte burada... sınıfın suskun ama konuşulduğunda büyük bir iz bırakan kızı. Zor olmasa gerek annenin yolundan gitmek. Yaşıtlarınla yetinmeyip öğretmenlere başlamışsın...'' yerimden hızla kalkarak sınıftan koşarak (uçarak) çıktım.
Peşimden Taehyung bağırıyordu ama duymadım ya da öyle yaptım. Koşarak (uçarak) eve vardım ve çantamı fırlattım. Banyoya girdim ve cekedimi çıkararak küvete oturdum suyuda açtım.. evet her defasından böyle yapıyorum.
Çünkü ruhumdan ve zihnimden atamadığım pislikler belki bir gün burada akıp gider...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Singularity-KTH💫 +18
FanfictionAklım unutsada kalbim unutmamış seni . Özlemenin en dibini pişmanlığın en kötüsünü yaşarken hissediyormuş insan ne kadar sevdiğini. +18 ( iki kere düşün)