Ik word wakker met een arm om heen. Ik draai me om en krijg allemaal zand in mijn mond.
Ik probeer me te herinneren wat er gister is gebeurd en het enigste wat ik me kan herinneren is dat Jayden me een ring heeft gegeven. Ik kan me alles herinneren maar wat er daarna is gebeurd weet ik niet meer.Ik probeer op te staan maar dat lukt niet door de hoofdpijn die ik heb. Als ik dan toch omhoog ben kijk ik links van me een zie ik Paris en Mason zoenend.
Als ik rechts kijk zie ik dat iedereen nog hier is. Sommige zijn wakker en drinken wat en sommige slapen alleen de leraren zijn weg gegaan.
Ik kijk wat om me heen en zie Dallas staan.Als je het nog niet wist Dallas zat op de school voordat ik geschorst ben.
En ja de glitterbom dat is de reden dat ik geschorst ben.
En de school daarna ben ik geschorst door Livia.Ik ren naar Dallas en bespring haar.
'Ook een Goeiemorgen.' Zegt Dallas slaperig.
Ik grinnik en loop naar Jayden. Ik prik een paar keer in z'n saai zonder reactie.'Jayden!'
Jayden reageertniet en slaat een arm stevig om mijn voet heen waardoor ik in het zand val en Jayden zijn kans grijpt.
Jayden slaat een arm om me heen en begint me te kietelen.'WAAHH JAYDEN STOP STOHOP!' Waardoor iedereen die wakker was nu naar ons kijkt.
'Okey voor en zoen stop ik en laat ik je los.'
'Nee' zeg ik tegen Jayden.
'Nou dan niet!' En Jayden gaat door met kietelen.
'Oké oké!' Schreeuw ik waarna ik snel een zoen op zijn mond druk.
Jayden laat los en dan schiet me iets te binnen over 10 minuten zijn de laatste repetities voor het festival.'PARIS WE MOETEN NAAR DE REPETITIES NU!'
Ik pak haar pols vast en zeg tegen Mason : ' ze kan straks weer zoenen maar nu eerste de repetities!' Mason wordt helemaal rood en Paris ook.
Ik trek Paris mee en in de zelfde outfit als gister avond rennen we de tent in.Iedereen staat al op ons te wachten.
'Okey jullie zijn er nou laten we snel beginnen er moeten nog meer mensen! Owja en Skyler gefeliciteerd!'
Ik glimlach en krijg een microfoon in mijn handen gedrukt.
Paris en ik zijn net klaar met de repetities en we rennen naar het hotel.Als we in de kamer zijn zien we Jayden en Mason nergens , dus besluiten Paris en ik een Netflix marathon te houden. Ik trek snel een joggingsbroek aan en spring dan naast Paris op de bank.
'Dus jij en mason!?'
'Wat euhm nee euhhh.' Zegt Paris met een hoofd net zo rood als een tomaat.
'Oke oke je wilt het er niet over hebben , Maar ik heb het wel gezien.' Ik stop met praten en zet dan de televisie aan.
Na een aantal films te hebben gezien besluiten we eten te bestellen.Na het bestellen rennen we naar beneden.
In de lobby kijkt iedereen ons aan.
Als ik de koerier aan zie komen ren ik naar hem toe en betaal snel.We rennen weer naar boven en ploffen weer op de bank.
Na het eten en een hoop afleveringen van random series vallen Paris en ik in slaap op de bank.Ik word wakker door drie stemmen.
Als ik langzaam mijn ogen open doe zie ik Mason ,Paris en Jayden praten.'Ook hallo.' Zeg ik met een ochtend stem.
'SKYLER VANDAAG IS DE DAG!'Ik was het helemaal vergeten vandaag is het festival.
'OH MY GOE SHIT IK MOET NOG ZOVEEL DINGEN DOEN!
IK MOET NOG HAREN IN VLECHTEN GLITTER ERIN. OP MIJN GEZICHT MOETEN OOK NOG GLITTERS WAAHH!' Schreeuw ik gestrest ik sta zo snel als ik kan op en loop naar mijn kamer.Ik pak de outfit die nu al twee welen klaar ligt.
Om eerlijk te zijn duurt het wel lang deze vakantie , Maar dat moest vanwege de repetities.
Ik loop naar de badkamer en stap onder de douche.Als ik klaar ben met alles ren ik de kamer in.
'Skye je ziet er zoals altijd beeldschoon uit!' Zegt Jayden tegen mij.'Zullen we alvast gaan wij moeten sowieso twee uur eerder er zijn.'
'Is goed!' Zegt iedereen in koor.
JE LEEST
Wear the rules || Badass part 2
Teen FictionDit is het vervolg van Badass. Dit boek speelt zich af in LA Amerika maar ik schrijf het in het Nederlands. Wat gebeurt er als het festival afgelopen is en ze allemaal terug naar het internaat moeten? Skyler wil graag een nieuwe start nu iedereen...