"Goeiemorgen!" Zegt Jayden als ik de keuken in stap.
"Goeiemorgen Jay."
"Happy birthday! Veel plezier vandaag!"
"Thanks ik ga alles doen wat Toni ook zou doen."
Ik pak mijn telefoon en stop hem in mijn broekzak.
"Nou het is tijd dat ik weg ga, oh ja ik ben laat thuis!"
"Okey fijne dag Skye!"
Met een grote glimlach loop ik de deur uit.
De eerste plek waar ik heen ga is ons oude huis.
Ik ga voor de deur op de stoep zitten.
Zonder enige gedachtes in mijn hoofd denk ik aan alle mooie herinneringen die ik heb met Toni.
De belangrijkste momenten in mijn leven zijn de momenten toen mijn gezin nog een gezin was.
Ik hoor de deur achter me kraken en ik draai me zo snel mogelijk om.
"Mam?" Ik sta op en kijk mijn moeder in haar ogen aan.
Haar ogen zijn helemaal rood en haar haar zit door elkaar.
Zonder dat ze iets zegt pakt ze me vast en heeft ze mij een knuffel.
Nog steeds denkend aan het gezin wat we hadden knuffel ik mijn moeder terug.
"Skyler toen jullie dertien waren heeft Toni een brief achter gelaten voor ons allemaal. In de brief die ze schreef voor mij stond dat altijd wilde dat we een geweldig gezin waren. Ze kon niet wachten om 19 te worden." 19 was Toni haar lievelings getal.
Vandaag is de dag dat we Toni al 6 jaar missen.
Ik krijg tranen in mijn ogen en kan niks meer zeggen.
"Het spijt me zo erg Skyler, ik ben de slechtste moeder die er is."
"Hey mam het is al goed." Ik veeg haar tranen weg met mijn handen.
"We kunnen nog steeds een gezin zijn mam." Ik pak mijn moeders handen vast en zonder iets te zeggen kijken we elkaar aan.
Ik krijg een glimlach.
"Mam heeft Toni een brief voor mij achtergelaten?" Met een brok in mijn keel kijk ik haar aan.
"Ja schat, hier." Zegt ze terwijl ze de brief in mijn handen legt.
Mijn moeder sluit de deur en ik ga weer zitten op de stoep.
Ik open de envelop waar met hele grote letter Skyler staat.
Ik pak de brief en begin met lezen.Lieve Skyler
We zijn eindelijk 13!!
Maar ik kan niet wachten tot we 19 zijn.
Als we 19 zijn gaan we alle dingen doen die ik je heb vertelt.
19 is speciaal net zo speciaal als mijn liefde voor jou.
Ik hou zoveel van jou Skye.
Als we niet meer zo goed zijn samen als we 19 zijn dan hoop ik dat jij deze dingen gaat doen.
Ik kan echt niet zonder je.
En zolang we nog samen zijn moeten we alle dingen doen waar we van houden!Liefs je tweelingzus Toni Marie Sanchéz
Ik krijg tranen in mijn ogen en stop de brief netjes in mijn jaszak.
Terwijl ik opsta veeg ik de tranen weg en sta ik op.
Op naar Toni's favoriete restaurant.
Het restaurant is een restaurant wat je zou zien in de jaren negentig en tweeduizend.
Met een zwart witten vloer, Zitbanken en ronde tafeltjes.
Toni haar menu was een aardbeien milkshake, frietjes en aan het einde een sorbet.
Als ik eindelijk aan kom bij het restaurant loop ik naar binnen.
De ober groet me en ik ga zitten aan een tafeltje.
Ik bestel Toni's menu en zodra het op de tafel word neergezet krijg ik een glimlach.
Toni en ik kwamen hier elk jaar op onze verjaardag daarom wilde ze hierheen gaan.
Ik eet alles op en betaal het eten.
Ik neem een grote wandeling langs het strand en ga even zitten in het zand.Toni's favoriete plek geen wonder dat dit op haar lijstje stond.
Ze vond de golven rustgevend het geluid van de golven die tegen de rotsen aan klappen.
Als het wat donkerder word buiten besluit ik om naar het laatste plekje te gaan.De brug waar Toni en ik vaak kwamen om van alles te ontsnappen.
Ik loop de brug op en ga zitten op de rand van de brug, met mijn benen tussen de tralies door.
Op de lage rand leg ik mijn armen.
Met de wind door mijn haren kijk ik naar de zon die op het punt staat om onder te gaan.
De lucht is roze en paars het is prachtig.
Het is de reden dat Toni hier graag was.
Op precies deze plek stond ik op het punt om mijn leven te beëindigen.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan anders was ik niet met de mooie personen in mijn leven.Ik kan Toni niet fysiek zien maar dat betekent niet dat ik niet aan haar denk.
Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk.
JE LEEST
Wear the rules || Badass part 2
Novela JuvenilDit is het vervolg van Badass. Dit boek speelt zich af in LA Amerika maar ik schrijf het in het Nederlands. Wat gebeurt er als het festival afgelopen is en ze allemaal terug naar het internaat moeten? Skyler wil graag een nieuwe start nu iedereen...