Twee weken geleden zei de dokter dat Jayden elk moment wakker zou kunnen worden.
Elke dag verlies ik meer hoop.
Het duurt al een poosje en als het zo door gaat halen ze de stekker eruit en laten ze hem inslapen.
Ik bezoek Jayden nog elke dag.
Doktoren zeggen dat hij alles kan horen.
Ik zit zoals elke dag naast het bed van Jayden.
Een traan verlaat mijn oog en valt op Jaydens hand.
"s-skye?" hoor ik een vermoeide stem zeggen.
"jayden...?"
Hij knijpt in mijn hand te vermoeid om te praten.
Ik sta zo snel als ik kan op en haal de dokter."Mevrouw Sanchez u moet helaas even buiten wachten."
Voordat ik iets kan zeggen doet de dokter de deur dicht.
Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en bel zo snel als ik kan Paris."Paris je gaat nooit geloven wat er zojuist is gebeurd!! JAYDEN IS WAKKER!!"
"NEE JE LIEGT!!"
"NOPE KOM ZO SNEL MOGELIJK HIER HEEN!"
"on my way!!"
Paris hangt op en ik ga zitten op de grond."mevrouw Sanchez?"
Ik sta zo snel als ik kan op.
"ja dat ben ik."
"U mag naar binnen."
Ik loop naar binnen en zie Jayden daar rechtop zitten.
"Jayden!!" schreeuw ik terwijl ik naar hem ren.
"skye!" ik ga op zijn bed zitten en knuffel hem.
"Ik heb je gemist!" zegt Jayden terwijl hij met zijn hand mijn kin omhoog duwt.
"ik jou ook!" hij glimlacht.
"Hoe gaat he-"
"Jay!!"
Mason en Paris komen binnen gelopen.
"Hey guys!"
"oh my God Skye je loog dus niet!" schreeuwt Paris."Waarom zou ik?"
"Ja dat dacht ik ook maar Paris wilde het maar niet geloven." zegt Mason zuchtend.Na ongeveer een kwartiertje praten komt de dokter binnen.
"Meneer Bradley we moeten nog een paar testjes doen en dan mag u al naar huis."Een uur later staan we op het plein van het ziekenhuis.
Mason haalt sleutels uit zijn zak en opent de auto deur.
"Wacht man heb je je rijbewijs gehaald?!"
"jup..."
"Dat is geweldig!"We stappen de auto in en rijden richting het internaat.
Als we in de parkeer garage zijn stappen we uit.We lopen het internaat in en lopen gelijk richting de kamers zonder naar iemand te kijken.
"Okey Jay wij gaan ook naar onze kamers. Neem rust!" zegt Paris.
"Doe ik. Byee guys."
Paris en Mason lopen naar het einde van de gang.
En Jayden en ik lopen samen naar binnen.Hij gaat zitten op de bank en ik ga naast hem zitten.
"Weet je waar ik echt zin in heb onze serie en wat chips." Zegt Jayden."Moest je niet rusten van Paris?"
"Dat is ook rusten."
"Okey is goed."
Ik sta op pak een schaal en vul hem met chips.
Ik ga zitten en start Netflix op.
Na één aflevering van Riverdale seizoen drie is Jayden in slaap gevallen.
Ik pak een deken en sla die over jayden heen.
Ik geef Jayden een zoen op zijn hoofd en ga tegen hem aan liggen."slaap lekker."
JE LEEST
Wear the rules || Badass part 2
TeenfikceDit is het vervolg van Badass. Dit boek speelt zich af in LA Amerika maar ik schrijf het in het Nederlands. Wat gebeurt er als het festival afgelopen is en ze allemaal terug naar het internaat moeten? Skyler wil graag een nieuwe start nu iedereen...