"Goeie morgen allemaal! Opstaan!"
Schreeuwt onze gym docent terwijl ze op alle deuren slaat.
"pff mevrouw het is pas half zeven!" zeurt Alex.
"pfff" ik zucht luid en draai me om niet wetende dat ik al op het einde van het bed lag.
"shit!" Jayden schrikt nu ook wakker.
"Skye waar ben je?"
"Hier! Op de grond.."
"Ik ga niet eens vragen waarom je op de grond ligt..."
"Zou ik ook niet doen als ik jou was ze is nogal vreemd." Zegt Dallas grappend tegen Jayden.
"pff jullie zijn gemeen" Zeg ik waardoor ze allebei moeten lachen.
Ik pak wat simpele kleren uit mijn koffer en loop naar de kleine badkamer die we delen.
Na ons ontbijt roept onze gym docent ons bij elkaar.
"Oke jongens en meisjes dit kamp komt jammer genoeg weer tot een einde, maar in de kerstvakantie gaan we op wintersport en vieren we kerst in de sneeuw!''Jayden slaat zijn arm om mijn nek ''Dat wordt leuk!'' zegt hij terwijl hij een zoen op mijn voorhoofd geeft. ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen, ik probeer de hele wereld om me heen te vergeten. ''We gaan vandaag weer richting de school dus iedereen moet ze spullen nu inpakken. Jullie hebben twee uur!"
"Okey Sky's Ben je er klaar voor?"
"Voor..?"
"Je verjaardag morgen ben je jarig!!!!"
"Jongens ik wil het deze keer niet vieren."
"Maar vorig jaar was het geweldig!" Schreeuwt Paris.
"I know maar mijn negentiende verjaardag was speciaal voor Toni ik ga de dingen doen die zij wilde doen."
"Dat is een goed idee Skye." Dallas geeft me een knuffel.
We pakken onze spullen in en wachten op de bus.
Als onze schoolbus er eindelijk is stappen we met z'n alle in.
Ik ga zitten en Jayden gaat naast me zitten.
Ik geef hem een glimlach en doe mijn oortjes in.
Na een tijdje rijden stopt de bus bij een wegrestaurant.
"Als jullie naar het toilet moeten of honger hebben is dit jullie kans."
Letterlijk iedereen stapt uit en rent naar binnen behalve ik.
Nog steeds luisterend naar mijn muziek ga ik op een stoeprand zitten.
Met mijn hoofd leunend op mijn handen en mijn ellebogen op mijn knieën sluit ik mijn ogen.
Ik voel een arm om heen en open langzaam m'n ogen .
"hey Skye gaat het?" Vraagt Jayden zacht.
"Oh ja het gaat wel. Morgen zou een speciale dag worden voor mij en Toni. En ik ga echt mijn best doen om alles te doen wat zij wilde doen."
"Dat is alles wat ze zou willen Skye."
Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn schouder.
Na ongeveer een kwartier moet iedereen weer de bus in.
Als we eindelijk op school aankomen staan er veel ouders te wachten op hun kinderen.
Maar natuurlijk mijne niet.
Ik pak mijn tassen en loop rechtstreeks naar binnen.
Mijn tassen gooi ik op het bed zodra ik binnen ben.Ik loop weer naar beneden om Meneer Bradley nog even te groeten.
Ik loop naar Meneer Bradley toe en geef hem een hand.
Paris en Jayden mogen maar blij zijn met zo'n vader.
Als meneer Bradley ook het schoolplein verlaat lopen we met z'n allen naar boven.
"Ik denk dat ik ga slapen.." zeg ik tegen Jayden en Paris.
"Oké dan, slaap lekker Skye." Zegt Jayden met een zoen op mijn voorhoofd.Ik loop naar mijn bed en sluit mijn ogen.
JE LEEST
Wear the rules || Badass part 2
Teen FictionDit is het vervolg van Badass. Dit boek speelt zich af in LA Amerika maar ik schrijf het in het Nederlands. Wat gebeurt er als het festival afgelopen is en ze allemaal terug naar het internaat moeten? Skyler wil graag een nieuwe start nu iedereen...